logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Budově Nových koupelen v areálu Dolu Hlubina vdechne rodinná společnost Kofola ČeskoSlovensko...
  • Síť francouzských pekařství Paul a Too Good To Go, společnost se sociálním dopadem, navazují...
  • Obchodní řetězec Kaufland oznamuje zahájení spolupráce s českou kapelou Jelen. Skladba...
  • Společnost Tesco Stores ČR přichází před grilovací sezonou s novinkami, které zahrnují jak...

Na tradičním trhu

Pravidelným autorem blogů o tradičním trhu je Miloš Toman, který vytvořil podnikatelskou koncepci intuitivního marketingu. Na toto téma napsal řadu knih, v dalších se zabývá moderními přístupy k managementu. Provozuje web www.intuitivnimarketing.cz, určený zejména malým a středním podnikatelům, kteří zde najdou stovky inspirativních článků a návodů. Publikuje v odborných časopisech, přednáší a školí. Poskytuje vzdělávání, konzultace a podporu podnikatelům i tradičním obchodníkům. Časopis a webový portál Zboží&Prodej spolupracuje s Milošem Tomanem exkluzivně již několik let.

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Miloš Toman: Proč si povídat se zákazníky

Miloš Toman: Proč si povídat se zákazníky

  • 15. září 2020
  • 2036
  • 0
Ve Švédsku se šíří nový obchodní model pro venkov. Jde o bezobslužné prodejny umístěné v kontejneru. Mají nízké náklady, a když se přece jen v místě neuživí, dají se snadno převézt jinam. Zákazníci si je chválí, i když ne...
Miloš Toman: Zaměstnanci míří na venkov

Miloš Toman: Zaměstnanci míří na venkov

  • 24. srpna 2020
  • 1657
  • 0
Dovolené pomalu končí a se začátkem pracovního i školního roku zase přitvrdí opatření proti epidemii. S nimi se ve firmách opět začnou zabývat prací z domova. Je jisté, že řada zaměstnanců se do kanceláří nevrátí a další k nim...
Miloš Toman: Mluvte se zákazníky, budou vám věrní

Miloš Toman: Mluvte se zákazníky, budou vám věrní

  • 27. července 2020
  • 2003
  • 0
Vzpomínám si na jednou starou paní. Sedávala v supermarketu naproti pokladnám a dávala se do řeči s kolemjdoucími. Zřejmě žila osaměla a potřebovala si s někým popovídat. Velká prodejna však k tomu není vhodné prostředí. Zato...
Miloš Toman: Inspirace je nejlepším prodavačem

Miloš Toman: Inspirace je nejlepším prodavačem

  • 14. července 2020
  • 1615
  • 0
Nedávno jsem si přečetl zajímavý návrh. Jeho autor říká, že stávající členění prodejen je zastaralé. Vidí potřebu uspořádat zboží jinak. Místo abychom měli oddělení pečiva nebo mléčných výrobků, navrhuje řídit se účelem, pro...
Miloš Toman: České potraviny do českých prodejen

Miloš Toman: České potraviny do českých prodejen

  • 16. června 2020
  • 2145
  • 0
Koronakrize znovu otevřela otázku českých potravin v českých obchodech. Navrhované opatření má přinutit řetězce, aby daly prostor tuzemským producentům a výrobcům. Řada lidí se domnívá, že pomůže především těm malým. Ale to je...
Miloš Toman: Co se může porouchat

Miloš Toman: Co se může porouchat

  • 25. května 2020
  • 1909
  • 0
Ve výrobě dobře vědí, že když po nějakou dobu stroje zahálejí, po opětovném spuštění brzy přijdou poruchy. Platí to i v podnikání. Prodejny potravin sice nebyly nuceny úplně zavřít, jak tomu bylo u jiného sortimentu nebo...
Miloš Toman: Kdo je teď vaší konkurencí?

Miloš Toman: Kdo je teď vaší konkurencí?

  • 5. května 2020
  • 1669
  • 0
Většina obchodníků je přesvědčena, že s uvolňováním karantény se život vrátí do normálu. Tedy k tomu, co bylo dříve, než epidemie udeřila. K prodejnám a restauracím plným lidí. Jenže myšlení zákazníků se změnilo. Říká se, že...
Miloš Toman: Nejdůležitějším aktivem je věrný zákazník

Miloš Toman: Nejdůležitějším aktivem je věrný zákazník

  • 20. dubna 2020
  • 2115
  • 0
Už v loňském roce někteří lidé tvrdili, že krize je za dveřmi a musí přijít. Přišla, ale z té strany, odkud ji nikdo nečekal. Lépe řečeno, zatím jde jen o předzvěst krize. Ta skutečná nastane, až se ukončí karanténa. Na jedné...
Miloš Toman: Na co se připravit a co nepočká

Miloš Toman: Na co se připravit a co nepočká

  • 23. března 2020
  • 1927
  • 0
Našemu sousedovi nedávno začaly hořet saze v komíně. Přijeli hasiči, plamen uhasili, ale komín je popraskaný. Jeho majitel se zřejmě dlouho nezahřeje, protože věřil, že vymetení sazí ještě chvíli počká. Připomnělo mi to...
Miloš Toman: Co obchodník, to vydavatel

Miloš Toman: Co obchodník, to vydavatel

  • 28. února 2020
  • 1541
  • 0
Sem tam někde zahlédnu informaci, že nějaká obchodní firma či řetězec mají nový časopis pro zákazníky. Tradiční obchodník si asi řekne: „A co já s tím?“ Protože představa, že by měl vydávat magazíny, je něco na způsob sci-fi....
PreviousNext
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Stránka 6 z 11

Doporučujeme

Komerční sdělení

Voděodolný papír od Smurfit Westrock!

Smurfit Westrock vyvinul inovativní a udržitelný voděodolný papír. AquaStop™ je součástí nového portfolia TechniPaper® společnosti Smurfit Westrock, které se skládá z řady vysoce výkonných papírů navržených tak, aby zvládly i ty nejsložitější dodavatelské řetězce. Papír AquaStop™ je voděodolný díky speciální vrstvě, která je aplikována během výrobního procesu. Na rozdíl od mnoha jiných nátěrů neohrožuje recyklovatelnost […]

Květnový veletrh World of Private Label 2025 představí inovace a trendy ve světě privátních značek

Letos v květnu se Amsterdam stane centrem odvětví privátních značek. Na veletrhu World of Private Label 2025 se v kongresovém centru RAI sejde přes 30 000 profesionálů z více než 125 zemí. Přes 3 100 vystavovatelů ze 75 zemí představí širokou škálu potravinářských i nepotravinářských výrobků odrážejících neustálý růst privátních značek. Maloobchodníci ze supermarketů, hypermarketů, […]

Zaregistrujte se nyní na Free From Specialty Food & Wine 2025 ve Vídni

Registrace na Free From Specialty Food & Wine 2025 je nyní otevřena, jedná se o přední B2B veletrh v Evropě pro zdravé, bezalergenní, veganské, rostlinné a speciality potraviny a nápoje. Akce se bude konat 17. a 18. června 2025 ve Vídni v Rakousku. Tento dvoudenní veletrh přivítá více než 5 000 odborníků z oblasti potravin, […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–15. 5. 2025, veletrh Reklama Polygraf Obaly, Praha

15. 5. 2025, New Food Forum, Praha

15.–18. 5. 2025, Czech Food Expo, České Budějovice

20.–21. 5. 2025, veletrh PLMA’s World of Private Label, Amsterdam

27.–31. 5. 2025, Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

David McCabe, country retail manager, IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko: Všechny naše metriky jsou na vzestupu

7. května 2025

Obchod očima Jana Vetyšky, výkonného ředitele APEK: Férové české e-shopy jsou pod tlakem zahraničních tržišť

25. dubna 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required