logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Elegantní a moderní galerie Myslbek v pražské ulici Na Příkopě si začátkem července připomíná 25...
  • Alza.cz a Heureka.cz obnovují vzájemnou spolupráci. Po dubnovém spuštění kooperace na Slovensku...
  • Ekonomická nálada Čechů je v první polovině roku značně pesimistická. Index finanční situace...
  • Poslanci v prvním kole podpořili konec EET (Elektronická evidence tržeb). A s ním podle expertů...

Jak se spojit

   

Maloobchod prochází výraznou transformací. V průběhu náročného období způsobeného pandemií covidu-19 musel čelit mnohým výzvám. Díky tomu však vznikly nové trendy, které nyní udávají směr modernímu obchodu. Zboží&Prodej přináší žhavé novinky z retailového trhu, aktuální data z prodejů, bohatou inspiraci i spolehlivé rady týkající se prodeje či trendů v produktových kategoriích. Dynamické dění reflektuje prostřednictvím několika komunikačních kanálů. Vyberte si ten svůj a zůstaňte v centru dění.

Zboží&Prodej (ZaP) vám nabízí 5 způsobů, jak se připojit:

1. Tištěný časopis ZaPmag

Časopis ZaPmag přináší podrobné analýzy z trhu, rozhovory s osobnostmi českého retailu a aktuality nejen z prostředí domácího obchodu. Na 50 – 60 stranách plných informací ze světa retailu informuje o trendech a poskytuje inspiraci pro obchodníky. Tištěnou verzi časopisu si můžete předplatit ZDE.

     

2. Web www.zboziaprodej.cz

Přináší aktuální zpravodajství několikrát denně v rámci exkluzivních on-line rubrik a rozšířené články z časopisu – kompletní rozhovory, podrobné analýzy produktových kategorií a mnoho dalšího.

   

3. E-mailový newsletter ZaPnews

V případě, že se registrujete k odběru newsletteru ZaPnews, vám každý týden přijdou přímo do e-mailové schránky nejnovější aktuality rezonující ve světě retailu. K odběru newsletteru se můžete registrovat ZDE.

     

4. Profily na sociálních sítích Facebook, LinkedIn a YouTube

O novinkách a trendech se můžete dozvídat přímo na svém timelinu a zároveň se zapojit do diskuse, sdílet či lajkovat příspěvky. Na sociálních sítích Facebook a LinkedIn najdete aktivní komunitu profesionálů z vašeho oboru. YouTube kanál skupiny ATOZ Retail přináší videa z kongresů, videoreportáže z prodejen a další doplňující informace.

   

5. Akce

Zboží&Prodej je spolupořadatelem kongresů Samoška na podporu tradičního obchodu a Čerpačka určeného provozovatelům čerpacích stanic. Je také mediálním partnerem marketingových programů Volba spotřebitelů a Důvěryhodné značky. Ty monitorují, oceňují a podporují nové či inovativní výrobky na českém trhu a odhalují značky, které jsou u spotřebitelů nejoblíbenější.

   

Staňte se součástí digitálního světa časopisu Zboží&Prodej. Bez ohledu na to, který kanál je pro vás tím nejlepším, jsme vám vděční za váš zájem a těšíme se, že budeme v kontaktu.

 

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022 Komunitní e-commerce konference ShopCamp

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

13.–14. 10. 2022, Kongres Obalko

15.–19. 10. 2022, Veletrh SIAL Paris

Profily

Michaela Zikmundová, manažerka sortimentu, dm drogerie markt CZ: Technologie nenahradí osobní kontakt

30. června 2022

Michal Moureček, jednatel, Asko – Nábytek ČR: Digitalizace posune svět do jiné nákupní dimenze

30. června 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required