logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Téměř dvě třetiny internetových Čechů nakupují alespoň několikrát měsíčně potraviny, které patří...
  • V polovině března oznámilo Ministerstvo zemědělství ČR (MZe ČR) vznik pracovní mezirezortní...
  • Maloobchodní řetězec Lidl se stal oficiálním partnerem evropského fotbalového šampionátu, který...
  • Nepotravinářský diskontní řetězec Action uzavřel rok 2022 s příznivými finančními výsledky. Díky...

Komerční sdělení – archiv

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
PPL je Top zaměstnavatelem, důvěryhodnost si drží i u spotřebitelů

PPL je Top zaměstnavatelem, důvěryhodnost si drží i u spotřebitelů

  • 10. února 2022
  • 1012
  • 0
Společnost PPL získala ocenění Top Employer a obdržela také certifikaci Great Place to Work, mimo jiné za programy realizované pro rozvoj lidských zdrojů ve firmě. V závěru loňského roku se dočkala ocenění i ze strany...
Webinář: Češi a rostlinné alternativy mléka a mléčných produktů

Webinář: Češi a rostlinné alternativy mléka a mléčných produktů

  • 17. ledna 2022
  • 589
  • 0
Rostlinné mléčné alternativy jsou nejprodávanější a zároveň nejrychleji se proměňující rostlinnou kategorií. Plnohodnotné nutriční hodnoty a fortifikace se u inovativních potravin stávají samozřejmostí. Benefitem těchto...
Vánoční dárky a motivace ve firmách: Lidé chtějí univerzální poukázky

Vánoční dárky a motivace ve firmách: Lidé chtějí univerzální poukázky

  • 25. listopadu 2021
  • 894
  • 0
Mezi firemními vánočními dárky, které lidé nejčastěji dostávají, vede víno, káva nebo cukrovinky. To ale nekoresponduje s tím, co si doopravdy přejí dostat. Většina lidí by totiž nejvíce ocenila univerzální dárkové poukázky....
Do Česka přichází fenomén ze zahraničí. Seznamte se s Veggie Challenge

Do Česka přichází fenomén ze zahraničí. Seznamte se s Veggie Challenge

  • 16. listopadu 2021
  • 845
  • 0
S nadcházejícím koncem roku většina z nás pravidelně přemýšlí nad novoročními předsevzetími a výzvami na nadcházející rok. Vedle již celkem zažitého Suchého února se v posledních letech lidé po celém světě hojně zapojují také...
Nedostupný e-shop před Vánoci? To opravdu nechcete

Nedostupný e-shop před Vánoci? To opravdu nechcete

  • 11. listopadu 2021
  • 1016
  • 0
Podle aktuálního průzkumu agentury Ipsos  bude každý třetí Čech letos vánoční dárky nakupovat výhradně z e-shopů. On-line obchody se tak mohou těšit na rekordní sezónu, ale bohužel také na zvýšenou pozornost kybernetických...
Novinka od Bombusu – zdravé bonbonky Fruit Energy Gummies

Novinka od Bombusu – zdravé bonbonky Fruit Energy Gummies

  • 10. listopadu 2021
  • 907
  • 0
Mlsat zdravě nebylo nikdy snadnější a zábavnější! Skvělá zpráva zejména pro děti, jejich rodiče a všechny, kteří chtějí mlsat zdravě, chutně a bez výčitek! Bombus představuje lákavou a zároveň zdravou novinku, která potěší...
Cyrilovy brambůrky jdou do Kauflandu. Posílí tak moravská tradice brambůrků bez konzervantů a blanšírování

Cyrilovy brambůrky jdou do Kauflandu. Posílí tak moravská tradice brambůrků...

  • 1. listopadu 2021
  • 871
  • 0
Rodinná firma Krajči plus, jeden z největších tuzemských výrobců klasických bramborových lupínků a slaných snacků, se dohodla na spolupráci s maloobchodním řetězcem Kaufland. Cyrilovy brambůrky budou jako vlajkový produkt...
Digitální transformace v podání SAP

Digitální transformace v podání SAP

  • 12. října 2021
  • 982
  • 0
Digitální transformace je téma, které je aktuální prakticky ve všech oborech od průmyslové výroby přes utility, retail či finančnictví. Mnoho firem řeší, jak chytře investovat do IT řešení, uchovat si konkurenceschopnost a být...
On-line tržiště na vzestupu

On-line tržiště na vzestupu

  • 1. října 2021
  • 1196
  • 0
Popularita internetových tržišť roste, a to jak mezi zákazníky, kteří oceňují možnost vybírat z milionů položek na jednom místě, tak i mezi obchodníky, pro které marketplace znamená možnost oslovit miliony zákazníků nejen...
FM Logistic poskytuje komplexní logistické služby

FM Logistic poskytuje komplexní logistické služby

  • 1. října 2021
  • 1055
  • 0
Česká pobočka společnosti FM Logistic byla založena v roce 1996 a od té doby poskytuje své služby známým společnostem z různých odvětví, jako je FMCG, retail, e-commerce, high value goods. FM Logistic v České republice operuje...
PreviousNext
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 3 z 8

Doporučujeme

Čerpačka

Komerční sdělení

Vlastníte již prodejnu s potravinami a chtěli byste ji zmodernizovat?

Spolupráce s aliancí Můj obchod přináší mnoho různých benefitů, jak ve formě podpory prodeje ve vaší prodejně nebo výhodných nákupních podmínek, tak spolupráci s největším velkoobchodem v České republice. Kromě již zmíněných výhod je aliance Můj obchod také schopna pomoct s modernizací vaší prodejny a celkového dizajnu. Od multifunkčního pokladního systému, navíc s možností samoobslužné kasy, přes regálový systém […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Přípravy jsou v plném proudu, odborná komise složena

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Přípravy jsou v plném proudu, odborná komise složena Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil některé novinky z příprav této zbrusu nové konference, která se uskuteční 20. dubna 2023 v pražském kongresovém centru WPP Campus. Má novou odbornou radu, základní koncept hlavního programu i panelové diskuze a skladbu doprovodného programu. Propojit vědu a […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

22. 3. 2023, seminář Best of 3D, Praha

28. 3. 2023, kongres Pharma Profit, Praha

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

23.–27. 5. 2023, veletrh Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

Zdenka Trávnická, mikroTržnice

mikroTržnice: Ukázaná platí

22. března 2023
Vladimir Gnjidić

Vladimir Gnjidić, komerční a nákupní ředitel, makro ČR: Jdeme proti trendu slevových akcí

20. března 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required