logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Alza.cz i po roce od představení portálu Alza Marketplace pracuje na rozšiřování jeho služeb pro...
  • Skupina Coop pokračuje v otevírání automatických prodejen, kde lze nakupovat 24 hodin denně a...
  • Přes 65 tisíc čtverečních metrů retail parků přibylo loni v České republice – ta tak celkově...
  • Loni v České republice nevyhověla kontrole čtvrtina testovaných medů. Z 54 vzorků objevili...

Profily

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Petra Meisenbichler Pohlreichová, marketingová manažerka společnosti Enapo Obchodní: Práce mě musí bavit

Petra Meisenbichler Pohlreichová, marketingová manažerka společnosti Enapo...

  • 15. dubna 2019
  • 2804
  • 0
Ráda se učí nové věci a má ráda výzvy. Aktuálně mezi ně patří třeba studium čínštiny. Výzvy s radostí přijímá v životě i v práci, kde řídí nejen řadu značek, ale i celý marketingový tým. V retailu se cítí dobře a díky zaměření...
Jaroslaw Szczypka, generální ředitel společnosti Billa: Vše podle gusta našeho zákazníka

Jaroslaw Szczypka, generální ředitel společnosti Billa: Vše podle gusta...

  • 15. dubna 2019
  • 4782
  • 0
Na českém trhu, stejně jako napříč celou Evropou, razí společnost Billa strategii „Přesně podle vašeho gusta“. Loni v tuzemsku investovala více než půl miliardy korun a další peníze k nám směřují. Průměrně každoročně otevře...
Pekařství Frydrych: Pekařina pro čtyři generace

Pekařství Frydrych: Pekařina pro čtyři generace

  • 21. března 2019
  • 6220
  • 0
Pekařství rodiny Frydrychových v Říčanech u Prahy má za sebou rodinnou tradici dlouhou desítky let, peče se tu už od roku 1935. Pokud bychom šli ještě hlouběji, našli bychom mezi předky také ty, co sedlačili, a pekařině se...
Radim Lunda, generální manažer obchodní sítě Žabka: Cílíme na rezidentního zákazníka

Radim Lunda, generální manažer obchodní sítě Žabka: Cílíme na rezidentního...

  • 21. března 2019
  • 4228
  • 0
Rychlý a pohodlný nákup především čerstvých potravin v čistém prostředí a s příjemným personálem. To je vize Žabky. Aktuálně tuto síť tvoří 104 obchodů a zákazníci do nich míří nejen za nákupy, ale také za službami....
Peter Szuma, packaged food director, Ugo Trade: Chci být spokojený s každým dnem, který končí

Peter Szuma, packaged food director, Ugo Trade: Chci být spokojený s každým...

  • 21. března 2019
  • 3623
  • 0
V číslech nehledá magii, ale výsledky. Na pozici ředitele obchodu a logistiky či později obchodního ředitele pro ČR a SR ve společnosti Kofola ČeskoSlovensko se to určitě hodí. V roce 2017 přišla výzva integrovat nově...
Juan José Freijo, global head of sustainability, CHEP, Brambles: Jsme neviditelnou součástí dodavatelského řetězce

Juan José Freijo, global head of sustainability, CHEP, Brambles: Jsme...

  • 13. března 2019
  • 2232
  • 0
Udržitelnost je nyní v naší DNA. Naše hlavní surovina, tedy dřevo, pochází ze stoprocentně certifikovaného udržitelného lesa. Brzy jsme si uvědomili, že když zvolíme udržitelnost, nemůžeme ji dodržovat jenom mezi našimi čtyřmi...
Daniela Hlaváčková, marketingová ředitelka segmentu cukrovinek a žvýkaček pro střední Evropu společnosti Mars Czech: Jediná konstanta v životě je změna

Daniela Hlaváčková, marketingová ředitelka segmentu cukrovinek a žvýkaček...

  • 20. února 2019
  • 3613
  • 0
Být nejlepší v práci, nebo doma jako máma? Tuto otázku Daniela Hlaváčková řešit nemusí. Před lety se rozhodla pracovat pro firmu, která jí umožní obojí. A už 12 let je jí věrná. Hlavně proto, že jí umožňuje vybalancovat...
Milena Kadlecová, předsedkyně představenstva a ředitelka Jednoty, spotřebního družstva v Hodoníně: Slovo se v Hodoníně ctí

Milena Kadlecová, předsedkyně představenstva a ředitelka Jednoty,...

  • 20. února 2019
  • 3076
  • 0
Jednotě Hodonín zasvětila téměř 30 let svého profesního života. V žebříčku Skupiny Coop patří Jednotě, spotřebnímu družstvu v Hodoníně, s obratem 1,5 mld. Kč čtvrtá příčka. A jestli něco jeho ředitelce nechybí, jsou to nápady...
Václav Dušek, marketingový ředitel, Zásilkovna.cz: Ušli jsme kus cesty, je to jízda a určitě zdaleka nekončí

Václav Dušek, marketingový ředitel, Zásilkovna.cz: Ušli jsme kus cesty, je...

  • 20. února 2019
  • 2690
  • 0
Říká, že v Zásilkovně se ocitl v podstatě náhodou: „Dal jsem si inzerát na LinkedIn a jobs.cz a čekal, co se stane.“ Někdy zkrátka stačí chvilku počkat, potom si skočit na pohovor a nakonec začít pracovat pro firmu, která má...
Helena Mužíková, marketing manager CZ/SK společnosti Intersnack Česká republika: Hlavně neztratit selský rozum

Helena Mužíková, marketing manager CZ/SK společnosti Intersnack Česká...

  • 17. ledna 2019
  • 3792
  • 0
Už při vysokoškolském studiu mezinárodních vztahů ji to táhlo k marketingu. A tak ještě při studiích zkusila čerpat první zkušenosti ve společnosti Johnson & Johnson. Z korporátní sféry už nevystoupila. Marketing ji baví,...
PreviousNext
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Stránka 7 z 17

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Veletrh SIAL Paris 2022 představí inovace ze světa potravin

Mezinárodní potravinářský veletrh SIAL Paris 2022, který je spouštěčem a hybatelem obchodních kontraktů, nabízí pro tento ročník jedinečný pohled na trendy, které mění svět potravin, a představuje nejlepší inovace ze všech koutů světa. SIAL Paris je východiskem debat kolem ústředního tématu tohoto ročníku, jímž je výzva Osvojte si změnu. Myšlenka vznikla v roce 2020 s […]

Proč nás stále nutí kouřit?

Česká republika nadále patří mezi kuřácké velmoci. Cigaretu si denně zapálí zhruba dva miliony z nás a ročně vykouříme asi 23 miliard průmyslově vyrobených cigaret. Na nemoci způsobené kouřením ročně umírá v ČR 16 až 18 tisíc lidí, což je zhruba pětina všech úmrtí. Kouření je jednou z hlavních příčin nemocnosti a úmrtnosti. V souvislosti s kouřením tabáku vznikají […]

Inovace, kam se podíváš

Dlouho odkládanou inovační konferenci jsme letos oblékli do vizuálů agenta 007, který má díky svému kolegovi „Q“ vždy k dispozici spoustu inovací. A stejně tak i my jsme svým cca 180 zákazníkům připravili nespočet novinek a inspirace. Největší byl Aston Martin DB5 v téměř reálných rozměrech, avšak z vlnité lepenky. Detaily a precizní doplňky uchvátily každého. Během konference […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022 Komunitní e-commerce konference ShopCamp

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

13.–14. 10. 2022, Kongres Obalko

15.–19. 10. 2022, Veletrh SIAL Paris

Profily

Atila Yenisen, CEO, Makro, aliance Můj obchod: Leták a dobré ceny už dnes nestačí

26. května 2022

Adéla Kovková, nákupčí privátních značek uzenin, lahůdek a rostlinné stravy pro CZ, SK a HU, Tesco Stores ČR: Nic není těžké, jen to občas zabere víc času  

26. května 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required