logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nákupní aliance Můj obchod slaví na českém trhu 10 let. Pro společnost Makro patří její rozvoj...
  • Jaká témata vás čekají v časopisu Zboží&Prodej 5/2022? Rozhovor: Nákupní aliance Můj obchod...
  • Práce v absolventském programu ve společnosti Tesco Stores ČR při studiu na vysoké škole ji...
  • Na pozici CEO pro Českou republiku a Slovensko, kterou dosud zastával současný COO skupiny DoDo...

Rozhovory

Atila Yenisen, CEO, Makro, aliance Můj obchod: Leták a dobré ceny už dnes nestačí

Atila Yenisen, CEO, Makro, aliance Můj obchod: Leták a dobré ceny už dnes...

  • 26. května 2022
  • 47
  • 0
Nákupní aliance Můj obchod slaví na českém trhu 10 let. Pro společnost Makro patří její rozvoj k hlavním prioritám v oblasti maloobchodu. Aliance má téměř šest stovek partnerů a číslo se bude...
  • Miloš Škrdlík, jednatel, Maloobchodní síť Brněnka, místopředseda, Asociace českého tradičního obchodu: Brněnka mění zažité scénáře

    Miloš Škrdlík, jednatel, Maloobchodní síť Brněnka, místopředseda, Asociace...

    • 20. dubna 2022
    • 0
  • Petr Juliš, generální ředitel, Action Czech Republic: Zakládáme si na momentu překvapení

    Petr Juliš, generální ředitel, Action Czech Republic: Zakládáme si na...

    • 28. března 2022
    • 0
  • Zdeněk Jerie, provozní ředitel a jednatel, Lidl Česká republika: Naše filozofie se nemění

    Zdeněk Jerie, provozní ředitel a jednatel, Lidl Česká republika: Naše...

    • 28. února 2022
    • 0
  • Martin Piterák, provozní ředitel, Kaufland Česká republika: Nákup je a bude o zážitku a inspiraci

    Martin Piterák, provozní ředitel, Kaufland Česká republika: Nákup je a bude...

    • 2. prosince 2021
    • 0
  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Anka Podkowinská-Tretyn, chief international business officer, Everli: Změníme způsob, jakým lidé nakupují

Anka Podkowinská-Tretyn, chief international business officer, Everli:...

  • 21. října 2021
  • 1032
  • 0
Italská značka Everli vstoupila na český trh během letošní jarní pandemie koronaviru. Firma, jež zprostředkovává nákup z kamenného maloobchodu prostřednictvím nákupčích, kteří doručí zboží zákazníkům, v současné době operuje...
Kateřina Ratajová, ředitelka Odboru administrace podpory kvalitních potravin Státního zemědělského intervenčního fondu: Regionálním potravinám pomáhá i pojízdná prodejna

Kateřina Ratajová, ředitelka Odboru administrace podpory kvalitních potravin...

  • 21. října 2021
  • 751
  • 0
V propagaci oceněných regionálních výrobků využívá Státní zemědělský intervenční fond (SZIF) řadu aktivit, mezi něž patří i product placement v oblíbených televizních pořadech, motivační soutěže či ochutnávky v regionech,...
Jaroslaw Szczypka, odcházející generální ředitel, Billa Česká republika: Vrací se zájem o menší prodejny

Jaroslaw Szczypka, odcházející generální ředitel, Billa Česká republika:...

  • 16. září 2021
  • 1129
  • 0
České obchody Billa vedl od roku 1993. Jaroslaw Szczypka tak zažil všechny významné změny, které se v tuzemsku přehnaly maloobchodním odvětvím. A měl také možnost pozorovat proměnu zákazníků, kteří za necelých třicet let...
Michal Andrle, výkonný ředitel, Flosman: Víme, v čem jsme dobří

Michal Andrle, výkonný ředitel, Flosman: Víme, v čem jsme dobří

  • 19. srpna 2021
  • 932
  • 0
Ryze český rodinný podnik z jižních Čech letos ovládl zahraniční investor, který, jak výkonný ředitel Michal Andrle potvrzuje, přináší především strategické finance pro rozvoj retailového konceptu na venkově. Právě řízení...
Jesper Lauridsen, generální ředitel, Albert ČR: V Albertu demokratizujeme zdravé jídlo

Jesper Lauridsen, generální ředitel, Albert ČR: V Albertu demokratizujeme...

  • 23. června 2021
  • 2562
  • 0
Jesper Lauridsen, generální ředitel společnosti Albert ČR, říká, že rozšiřování sortimentu ve zdravé sekci a rostoucí popularita prodejen, zejména městského formátu, dává firmě jasnou zpětnou vazbu, že její mise Jíst lépe, žít...
Monika Růžičková, ředitelka non-foodového sortimentu, Globus ČR: Pandemie zvýšila zájem o zahradu a domácí vybavení

Monika Růžičková, ředitelka non-foodového sortimentu, Globus ČR: Pandemie...

  • 21. května 2021
  • 1336
  • 0
Společnost Globus ČR letos slaví 25 let na trhu. Součástí nákupních misí zákazníků není jen vyhlášené uzenářství a pekařství s vlastní výrobou nebo restaurace, ale také široký sortiment kategorií non-food. Jinými slovy...
Petr Kočí, jednatel, Bauhaus ČR: Na podzim spustíme on-line shop i s dopravou

Petr Kočí, jednatel, Bauhaus ČR: Na podzim spustíme on-line shop i s dopravou

  • 23. dubna 2021
  • 1879
  • 0
Jako jeden z největších hráčů v segmentu DIY se Bauhaus kromě svých standardních aktivit a přípravy e-commerce řešení stále více zaměřuje také na udržitelná témata. Ačkoli k nim ještě čeští zákazníci naplno „nedozráli“, Petr...
Tomáš Prouza, prezident SOCR ČR: Úplně se tu rozpadl systém vládnutí

Tomáš Prouza, prezident SOCR ČR: Úplně se tu rozpadl systém vládnutí

  • 18. března 2021
  • 1096
  • 0
Obchodníkům děkuje za to, jak se v krizi perou s nesmyslnými vládními nařízeními a stále jsou ochotni spolupracovat a bavit se věcně i o tématech, kde nepanuje shoda. Má radost, že mezi lidmi nemizí solidarita, což potvrzuje i...
Miroslav Pácl, vedoucí franšíz Můj obchod velkoobchodu Makro Cash & Carry ČR: Obchodníci mají čas hlavně na své zákazníky

Miroslav Pácl, vedoucí franšíz Můj obchod velkoobchodu Makro Cash &...

  • 17. února 2021
  • 1592
  • 0
Důvodem vzniku nového konceptu maloobchodní sítě Můj obchod je hlavně postupující vytlačování nezávislých maloobchodníků nadnárodními řetězci, které přicházejí s čím dál menšími formáty a expandují do menších obcí a lokalit,...
Roman Mazák, majitel a předseda Družstva CBA CZ: Budoucnost vidím stále v prodejnách potravin

Roman Mazák, majitel a předseda Družstva CBA CZ: Budoucnost vidím stále v...

  • 21. ledna 2021
  • 2469
  • 0
Spolupráce je slovo, které Roman Mazák, majitel a předseda Družstva CBA CZ, na tradičním trhu propaguje už dlouhá léta. Že nejde jen o slovo, ukazuje jeho fungující spolupráce s opavským Tempem, obchodním družstvem. Pro tu je...
Next
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 1 z 8

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Spolupráce CHEP a Penny zvyšuje udržitelnost dodavatelského řetězce

V důsledku výzev poslední doby roste v retailu více než kdy jindy význam logistických řešení přispívajících ke stabilitě a odolnosti dodavatelských řetězců a zároveň zohledňujících zelené aspekty podnikání. Jedním z nich je paletový pooling, služba založená na sdílení a opětovném využívání přepravních či displejových palet. Jeho benefity v praxi ilustruje příklad spolupráce poskytovatele poolingu CHEP a maloobchodního řetězce […]
přeprava

Přeprava vlastními silami, nebo externě?

Slibně rozjíždějící se start-upy nebo menší podnikatelé často ani neuvažují o tom, že by mohli využívat služeb externích firem pro přepravu svého zboží. Pak je pro ně obvykle překvapením, že si mohou ušetřit starosti i náklady. Aspektů pro volbu interního nebo externího zajištění těchto služeb je však více. Co je důležité zvážit? Zaměření na business […]

Nové on-line marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk: Prodávejte ve více než 5 000 kategoriích

Kaufland spouští nové marketplace na Slovensku a v Česku a už nyní provozuje velmi úspěšný marketplace Kaufland.de. Úspěšný německý koncept Kaufland.de se od roku 2023 spustí i v dalších zemích. Prodejci díky tomu budou mít možnost nabízet své produkty na on-line marketplace ve třech různých zemích, přičemž stačí pouze jedna registrace. Profitovat budou především ze […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

24.–28. 5. 2022, Thaifex, Bangkok

2. 6. 2022, Kongres Samoška

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

Profily

Atila Yenisen, CEO, Makro, aliance Můj obchod: Leták a dobré ceny už dnes nestačí

26. května 2022

Adéla Kovková, nákupčí privátních značek uzenin, lahůdek a rostlinné stravy pro CZ, SK a HU, Tesco Stores ČR: Nic není těžké, jen to občas zabere víc času  

26. května 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required