logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Po hořických Potravinách Švamberk a první prodejně s názvem Naše špajzka v obci Boháňka se...
  • Too Good To Go, společnost se sociálním dopadem a světové tržiště pro hospodaření s přebytky...
  • Řetězec Tesco přivítal zákazníky v modernizované prodejně ve Veselí nad Lužnicí. Rekonstrukce...
  • Řemeslná pekárna Zrno zrnko má v nové pražské městské čtvrti Nuselský pivovar rovnou dvojnásobné...

Rozhovory

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Tomáš Rada, generální ředitel a předseda představenstva, Jednota, spotřební družstvo České Budějovice: Regionální potraviny jsou naše doména

Tomáš Rada, generální ředitel a předseda představenstva, Jednota, spotřební...

  • 29. května 2023
  • 2259
  • 0
Mezi subjekty tradičního trhu, jejichž aktivita je rozhodně vidět, patří Jednota, spotřební družstvo České Budějovice. Přebírá a začleňuje do své sítě nové prodejny, modernizuje je nejen z vizuálního pohledu, ale i v oblasti...
Radim Lunda, generální manažer obchodní sítě Žabka: Čerstvé pečivo nese ovoce

Radim Lunda, generální manažer obchodní sítě Žabka: Čerstvé pečivo nese ovoce

  • 24. dubna 2023
  • 1900
  • 0
Ani tištěný leták, ani věrnostní program. Obejdete se bez nich, když zákazníkům připravíte adekvátní nabídku, například formou trvale nízkých cen. Právě cena se aktuálně skloňuje ve všech pádech. A i přes mírně pozitivní trend...
Vladimir Gnjidić, komerční a nákupní ředitel, makro ČR: Jdeme proti trendu slevových akcí

Vladimir Gnjidić, komerční a nákupní ředitel, makro ČR: Jdeme proti trendu...

  • 20. března 2023
  • 1741
  • 0
Více než půl miliardy korun chce společnost makro ČR v příštích letech investovat do nové komerční strategie, které říká Stabilně výhodná cena. Podle jejího komerčního a nákupního ředitele Vladimira Gnjidiće nabídne zákazníkům...
Dušan Plaček, jednatel a majitel, Plaček Group: Češi na mazlíčcích nešetří

Dušan Plaček, jednatel a majitel, Plaček Group: Češi na mazlíčcích nešetří

  • 24. února 2023
  • 3585
  • 0
Krize, nekrize, Češi na zvířecích mazlíčcích nešetří. Byznys, který skupině Plaček generuje roční obrat více než 260 milionů eur, je založen hlavně na emocích. Především těch pozitivních. I proto je podle majitele skupiny...
Projekt není udržitelný tím, že to řeknete. Ukažte důkazy

Projekt není udržitelný tím, že to řeknete. Ukažte důkazy

  • 11. ledna 2023
  • 1313
  • 0
Konference či semináře zaměřené na udržitelnost vyrostly jako houby po dešti, což je věc rozhodně dobrá jak pro planetu samotnou, tak pro snahy podpořit udržitelnost na lokálních trzích. Přesto zde existuje prostor pro jednu...
Jana Trnovská, ředitelka, Wolt Market Česko a Slovensko: Zamíříme do krajských měst

Jana Trnovská, ředitelka, Wolt Market Česko a Slovensko: Zamíříme do...

  • 6. prosince 2022
  • 2202
  • 0
Technologický start-up Wolt Market vstoupil na tuzemský trh v loňském roce. Letos na podzim otevřel v Michli už čtvrtou pobočku v Praze. Jeden kamenný obchod s expresním doručováním má také v Brně. A podle Jany Trnovské,...
Marcela Syrovátková, marketingová ředitelka, Rossmann: Personalizace je nenahraditelná

Marcela Syrovátková, marketingová ředitelka, Rossmann: Personalizace je...

  • 26. října 2022
  • 3398
  • 0
Když před pěti lety nastupovala Marcela Syrovátková na pozici marketingové ředitelky, měla v týmu šest kolegů a na starost marketing pro 131 prodejen. Dnes je prodejen 160, ročně jich 10 až 15 přibyde, a tým se rozrostl o...
Miloň Miller, jednatel, holding Rosa market: Enapo, Pramen CZ a Flosman míří pod jednu značku

Miloň Miller, jednatel, holding Rosa market: Enapo, Pramen CZ a Flosman míří...

  • 28. září 2022
  • 7289
  • 0
Holding Rosa market, který zastřešuje maloobchodní sítě Enapo a Pramen CZ v ČR, letos změnil vlastnickou strukturu. Jeho jednatelem se stal Miloň Miller, jehož cílem je holding revitalizovat a připravit ke spojení s dalšími...
Filip Votruba, ředitel, obchodní domy Regata: Roste poptávka po zdravotnických službách

Filip Votruba, ředitel, obchodní domy Regata: Roste poptávka po...

  • 10. srpna 2022
  • 1558
  • 0
Jak se mění pražský spotřebitel a co očekává od nákupů „za rohem“ v obchodních domech? Které synergie v nabídce nejlépe fungují a na čem závisí ochota zákazníka nakupovat? Filip Votruba, ředitel pražských obchodních domů...
Michal Moureček, jednatel, Asko – Nábytek ČR: Digitalizace posune svět do jiné nákupní dimenze

Michal Moureček, jednatel, Asko – Nábytek ČR: Digitalizace posune svět...

  • 30. června 2022
  • 3028
  • 0
Od otevření první prodejny Asko – Nábytek v Praze v Bílé Labuti před 30 lety se toho hodně změnilo. Proměnil se nejen celý trh a různé styly sortimentu, ale také očekávání kupujících. Zboží už dnes nestačí jen vystavit....
PreviousNext
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Stránka 4 z 12

Doporučujeme

Komerční sdělení

Vedoucí prodejny versus AI – kdo vítězí?

Zvládne zkušený vedoucí porazit umělou inteligenci při objednávání zboží na promoakci? Výsledky jsou jasné. Čím méně do procesu zasahuje člověk, tím vyšší obrat a marži prodejna dosahuje. Říkáte si, že to nemůže být pravda? Že přece zkušenosti lidí, kteří prodejny vedou, nejde takto jednoduše nahradit? To si ve slovenských prodejnách COOP říkali také. Proto se […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

21.–26. 8. 2025, mezinárodní agrosalon Země živitelka, České Budějovice

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

9. 10. 2025, kongres Pharma Profit, Olomouc

Profily

Kateřina Čadilová, předsedkyně a národní koordinátorka, Asociace regionálních značek: O certifikaci regionální značky je dlouhodobě velký zájem

3. července 2025

Obchod očima Petra Baudyše, vedoucího oddělení kvality a udržitelnosti Penny Market: Zlevněné balíčky potravin letos rozšíříme do všech prodejen

25. června 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required