logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Řetězec Penny Market zprovozní letos u svých prodejen desítky dobíjecích stanic pro...
  • Svěžím designem, rozšířeným sortimentem a dalšími nově poskytovanými službami se může pochlubit...
  • V dubnu letošního roku je to přesně 10 let, co se síť obchodů Žabka stala součástí skupiny...
  • Povinný podíl tuzemských potravin na pultech obchodů nakonec zákonodárci odmítli. Poslanecká...

CatScan

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Zboží&Prodej 10/2020: Slané pochutiny: Chuť je pro značku rozhodující

Zboží&Prodej 10/2020: Slané pochutiny: Chuť je pro značku rozhodující

  • 22. října 2020
  • 571
  • 0
Slané pochutiny jsou běžnou součástí nákupních košíků většiny českých domácností. Ročně za ně utratí v průměru přes 1150 Kč a nakupují je více než sedmkrát za čtvrtletí. Největší kategorií jsou chipsy, následují slané mixy a...
Zboží&Prodej 10/2020: Alternativy už mají více než desetinu trhu

Zboží&Prodej 10/2020: Alternativy už mají více než desetinu trhu

  • 22. října 2020
  • 208
  • 0
Tabákový průmysl prochází už několik let turbulentními změnami. Ať už jsou to neustálá a často skoková zvyšování spotřební daně, která firmám znemožňují plánování udržitelného byznysu, nebo růst nových alternativ čím dál více...
Zboží&Prodej 9/2020: Pití kávy a čaje zpestřují malé rituály

Zboží&Prodej 9/2020: Pití kávy a čaje zpestřují malé rituály

  • 17. září 2020
  • 519
  • 0
Alespoň nějaký nápoj, jako je káva, čaj či kakao, si koupí každá česká domácnost. Z hlediska výdajů domácností je nejdůležitější kategorií káva s dvoutřetinovým podílem. U té v případě zvyklostí došlo v posledních letech ke...
Zboží&Prodej 9/2020: Češi na domácích mazlíčcích nešetří

Zboží&Prodej 9/2020: Češi na domácích mazlíčcích nešetří

  • 17. září 2020
  • 666
  • 0
Pokračuje trend humanizace a všechno, co se promítá do lidské stravy, se s odstupem objeví i v nabídce pro domácí mazlíčky. Prim hrají prémiové produkty, pamlsky a pochoutky, které plní – vztaženo k „lidské“ nabídce – funkci...
Zboží&Prodej 9/2020: U koření a ochucovadel má zelenou kvalita za přiměřenou cenu

Zboží&Prodej 9/2020: U koření a ochucovadel má zelenou kvalita za...

  • 17. září 2020
  • 486
  • 0
K přípravě jídla neodmyslitelně patří koření, ochucovadla a bylinky. Právě tyto ingredience dodávají masu, omáčkám, zelenině a dalším pokrmům tu správnou chuť. S příchodem teplých dní Češi hojně grilují a hojně tyto produkty...
Zboží&Prodej 9/2020: Eko drogerie musí být vidět

Zboží&Prodej 9/2020: Eko drogerie musí být vidět

  • 16. září 2020
  • 379
  • 0
Zájem spotřebitelů o ekologické produkty je znát snad napříč všemi kategoriemi rychloobrátkového zboží. Patří mezi ně také ekologická drogerie, ať je to péče o tělo či o domácnost. Kromě pěsticích či čisticích a pracích účinků...
Zboží&Prodej 8/2020: U hraček rozhodnou Vánoce

Zboží&Prodej 8/2020: U hraček rozhodnou Vánoce

  • 19. srpna 2020
  • 730
  • 0
Trh s hračkami se dynamicky mění a do klasických her a hraček stále více a v různých podobách vstupují technologie. I přes možné lamentování nad tím, kam ten svět spěje, ale není cestou zákaz technologií. Dnešní generace dětí...
Zboží&Prodej 8/2020: Účinnou sílu přípravků na mytí nádobí musí doplnit příjemná vůně

Zboží&Prodej 8/2020: Účinnou sílu přípravků na mytí nádobí musí doplnit...

  • 19. srpna 2020
  • 444
  • 0
Kategorie přípravků na mytí nádobí je dlouhodobě rostoucí, protože spotřebitelé se čím dál tím více přiklánějí k mytí v myčce. V posledních měsících tomuto trendu navíc výrazně přispěla pandemie, kdy lidé trávili hodně času...
Zboží&Prodej 8/2020: Teplý pult pomáhá zvyšovat obrat

Zboží&Prodej 8/2020: Teplý pult pomáhá zvyšovat obrat

  • 19. srpna 2020
  • 605
  • 0
Čerstvý sortiment tvoří zásadní část obratu maloobchodu. K pultům a obslužným úsekům míří zákazníci, kteří oceňují nejen čerstvost, ale jsou lákáni rovněž vůní, širokým sortimentem i servisem. Smyslové vnímání, haptika a vůně,...
Zboží&Prodej 8/2020: Zdravá a vydatná snídaně se proměňuje

Zboží&Prodej 8/2020: Zdravá a vydatná snídaně se proměňuje

  • 19. srpna 2020
  • 463
  • 0
Typickým snídaňovým pokrmem je pečivo, které si dopřejí všechny české domácnosti. Doplňují ho mléčné a masné výrobky, ale čím dál častěji také zelenina s ovocem či cereálie a müsli. Čechům přitom nejsou cizí ani speciální...
PreviousNext
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 2 z 16

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

Pro jaké účely podle vás spotřebitelé nejčastěji používají léčivé čaje?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 20.6k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.7k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 11.7k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.6k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.9k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Kalendář akcí

15. 4. 2021, Jak retail může pomoci (nejen) dodavatelům POP

21. 4. 2021, Snídaně se Samoškou, on-line

13. 5. 2021, Fórum LOG-IN, on-line

4.–7. 4. 2022, Alimentaria, Barcelona

Multimédia

Seznamte se: Modernizovaná prodejna Coop ve Starém Hrozenkově

15. dubna 2021

Fotogalerie: Coop Tuty Dukovany v novém slušivém kabátě

26. března 2021

Profily

Martin Čivrný, manažer udržitelnosti, Makro Cash & Carry ČR: Baví mě pracovat systematicky, krok po kroku od začátku do konce

18. března 2021

Tomáš Prouza, prezident SOCR ČR: Úplně se tu rozpadl systém vládnutí

18. března 2021

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required