logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Zlata Ulrichová nastoupila na pozici head of strategic marketing společnosti Rewe International...
  • Řetězec Penny Market zprovozní letos u svých prodejen desítky dobíjecích stanic pro...
  • Svěžím designem, rozšířeným sortimentem a dalšími nově poskytovanými službami se může pochlubit...
  • V dubnu letošního roku je to přesně 10 let, co se síť obchodů Žabka stala součástí skupiny...

CatScan

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Zboží&Prodej 6-7/2020: Do impulzu proniká snacking

Zboží&Prodej 6-7/2020: Do impulzu proniká snacking

  • 18. června 2020
  • 757
  • 0
Podle průzkumů je hlavním důvodem koupě zboží především náhlé uvědomění. Zákazník si při pohledu na zboží uvědomí, že ho vlastně potřebuje. Na to vsází kategorie impulzního zboží. Proto jsou důležité různé promoční akce,...
Zboží&Prodej 6-7/2020: Dámská hygiena míří k přírodním variacím

Zboží&Prodej 6-7/2020: Dámská hygiena míří k přírodním variacím

  • 18. června 2020
  • 640
  • 0
Ačkoli kategorii dámské hygieny jednoznačně dominují klasické vložky, roste obliba slipových, které ženy využívají i mimo menstruační cyklus. Spotřebitelky pro ně nejčastěji míří do hypermarketů, roste i on-line. Ke slovu se...
Zboží&Prodej 6-7/2020: Těstoviny, rýže a luštěniny jsou už v normálu

Zboží&Prodej 6-7/2020: Těstoviny, rýže a luštěniny jsou už v normálu

  • 17. června 2020
  • 958
  • 0
Přílohoviny, zejména ty trvanlivé, tedy těstoviny, rýže a luštěniny, se především během února a března staly velmi žádaným zbožím. Z důvodů obavy o dostupnost potravin vlivem koronakrize se jimi řada domácností předzásobila, a...
Zboží&Prodej 5/2020: Zmrzlinovou klasiku střídá chuť experimentovat

Zboží&Prodej 5/2020: Zmrzlinovou klasiku střídá chuť experimentovat

  • 20. května 2020
  • 812
  • 0
Vanilka, čokoláda a jahoda je trojlístek nejoblíbenějších příchutí, které zákazníci opakovaně vyhledávají. Stále častěji jsou ale ochotni experimentovat a typicky impulzní kategorii tak výrobci obohacují novinkami a...
Zboží&Prodej 5/2020: Nealko zpestřují limitované edice

Zboží&Prodej 5/2020: Nealko zpestřují limitované edice

  • 20. května 2020
  • 917
  • 0
Trh s nealkoholickými nápoji zažívá, podobě jako řada dalších kategorií, proměnlivé časy. Ještě před plným vypuknutím koronavirové epidemie se zákazníci předzásobili velkými baleními a teď vyčkávají. Kategorii se ale...
Zboží&Prodej 5/2020: Konzervované a sterilované novinky osvěžují trh

Zboží&Prodej 5/2020: Konzervované a sterilované novinky osvěžují trh

  • 20. května 2020
  • 875
  • 0
Přes obecný příklon k vaření z čerstvých potravin zůstávají ty konzervované neoddělitelnou součástí nákupů českých domácností. Alespoň jednou za rok nakoupí nějaký konzervovaný produkt skoro 90 procent českých domácností a...
Zboží&Prodej 5/2020: Opalovací prostředky spasí jedině slunce

Zboží&Prodej 5/2020: Opalovací prostředky spasí jedině slunce

  • 20. května 2020
  • 563
  • 0
Ačkoliv si trh s opalovacími prostředky v loňském roce vůbec nevedl špatně, díky koronavirové epidemii jej letos čeká propad. Úspěch celé kategorie teď závisí hlavně na příznivém počasí a komunikaci výrobců. Ti se musí zaměřit...
Zboží&Prodej 4/2020: Sušenky a oplatky prodává rozmanitost

Zboží&Prodej 4/2020: Sušenky a oplatky prodává rozmanitost

  • 22. dubna 2020
  • 1479
  • 0
Více než polovina Čechů jí sladké i několikrát týdně. Jeho konzumaci ale tuzemští spotřebitelé také často cíleně omezují. Čím dál tím častěji se přiklánějí ke zdravé podobě sušenek a oplatek, kontrolují jejich energetickou...
Zboží&Prodej 4/2020: Školní potřeby: Škola žádá pestrý design

Zboží&Prodej 4/2020: Školní potřeby: Škola žádá pestrý design

  • 22. dubna 2020
  • 860
  • 0
Zatímco děti přitahuje hlavně zajímavý design či licencované postavičky, rodiče u školních potřeb hledají kvalitu za dobrou cenu. Vyzkoušené značky a produkty končí častěji i v on-line nákupních košících, hlavní obrat...
Zboží&Prodej 4/2020: Češi jsou věrni domácímu rosé

Zboží&Prodej 4/2020: Češi jsou věrni domácímu rosé

  • 21. dubna 2020
  • 992
  • 0
Přestože prodej růžových vín je trendem, zdaleka nedosahují takových obratů jako ta bílá a červená. Na druhou stranu se do nich hodně investuje a vyznačují se nejvyšší průměrnou cenou. Přitom už neplatí, že jejich konzumace se...
PreviousNext
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 3 z 16

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

Pro jaké účely podle vás spotřebitelé nejčastěji používají léčivé čaje?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 20.6k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.7k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 11.7k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.6k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.9k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Kalendář akcí

15. 4. 2021, Jak retail může pomoci (nejen) dodavatelům POP

21. 4. 2021, Snídaně se Samoškou, on-line

13. 5. 2021, Fórum LOG-IN, on-line

4.–7. 4. 2022, Alimentaria, Barcelona

Multimédia

Seznamte se: Modernizovaná prodejna Coop ve Starém Hrozenkově

15. dubna 2021

Fotogalerie: Coop Tuty Dukovany v novém slušivém kabátě

26. března 2021

Profily

Martin Čivrný, manažer udržitelnosti, Makro Cash & Carry ČR: Baví mě pracovat systematicky, krok po kroku od začátku do konce

18. března 2021

Tomáš Prouza, prezident SOCR ČR: Úplně se tu rozpadl systém vládnutí

18. března 2021

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required