logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Vedení společnosti Billa Česká republika posiluje. Management firmy se rozšířil o čtvrtého...
  • Zlata Ulrichová nastoupila na pozici head of strategic marketing společnosti Rewe International...
  • Řetězec Penny Market zprovozní letos u svých prodejen desítky dobíjecích stanic pro...
  • Svěžím designem, rozšířeným sortimentem a dalšími nově poskytovanými službami se může pochlubit...

CatScan

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Zboží&Prodej 4/2020: Pivo v plechu roste, plast klesá

Zboží&Prodej 4/2020: Pivo v plechu roste, plast klesá

  • 21. dubna 2020
  • 2346
  • 0
Česká republika je pivní velmocí jak díky spotřebě na jednoho obyvatele, tak i druhům a výstavu tuzemských pivovarů. V posledních letech domácí konzumace převážila nad tou mimo domov, a tak jsou trendy v nákupech domácností...
Zboží&Prodej 4/2020: Mléčné výrobky ideálně poctivé a bez aditiv

Zboží&Prodej 4/2020: Mléčné výrobky ideálně poctivé a bez aditiv

  • 21. dubna 2020
  • 1668
  • 0
Mléčné výrobky se v nákupním košíku tuzemských domácností objeví alespoň jednou za rok. V jejich rámci panuje zájem o čerstvost, zákazníci chtějí znát původ, roste obliba produktů se zvýšeným obsahem proteinů. Aktuální situace...
Zboží&Prodej 3/2020: Praní jede na tekuté vlně

Zboží&Prodej 3/2020: Praní jede na tekuté vlně

  • 19. března 2020
  • 1272
  • 0
Pracím prostředkům se loni dařilo. Čeští spotřebitelé za ně utratili o 200 milionů korun víc než v roce 2018. V popředí jejich zájmu jsou stále více tekuté varianty, zatímco druhé nejprodávanější, práškové, v tržbách klesají....
Zboží&Prodej 3/2020: Trh s barvami je přesycený

Zboží&Prodej 3/2020: Trh s barvami je přesycený

  • 19. března 2020
  • 1020
  • 0
Na českém trhu je dostupné široké portfolio barev a prodávají se nejen ve speciálních obchodech, ale také v hobby marketech, hypermarketech, drogeriích či jinde. Přestože objem prodaného zboží přes internet každým rokem trhá...
Zboží&Prodej 3/2020: Grilovací sezona se prodlužuje

Zboží&Prodej 3/2020: Grilovací sezona se prodlužuje

  • 19. března 2020
  • 964
  • 0
Tuzemští spotřebitelé propadli grilování. Připravit si venku podle svých preferencí kousek masa, uzeniny, sýra nebo zeleniny je velmi lákavá záležitost. O to více, že grilovat lze nejen doma na zahradě, ale i na veřejných...
Zboží&Prodej 3/2020: Energetické a sportovní nápoje: Energy proud teče stále dvouciferně

Zboží&Prodej 3/2020: Energetické a sportovní nápoje: Energy proud teče...

  • 19. března 2020
  • 1487
  • 0
Energetické nápoje patří na českém trhu k nejprogresivněji rostoucím kategoriím, daří se jim takřka ve všech prodejních formátech, nejvíce na čerpacích stanicích. I přes to, že největší objem prodeje generuje klasická...
Zboží&Prodej 2/2020: Úklidu stále vévodí univerzálnost

Zboží&Prodej 2/2020: Úklidu stále vévodí univerzálnost

  • 20. února 2020
  • 1104
  • 0
Tuzemský trh s čisticími prostředky provází rostoucí zájem zákazníků o ekologii a přírodní složení nebo také o prostředky s vonnými esencemi. Klasikou je univerzálnost, jež jde ruku v ruce s komfortem, který zákazníci od...
Zboží&Prodej 2/2020: Pečivu svědčí přidaná hodnota

Zboží&Prodej 2/2020: Pečivu svědčí přidaná hodnota

  • 20. února 2020
  • 1169
  • 0
V souvislosti s pečivem se čím dál tím více mluví o kvalitě. Trh je plný různorodých výrobků a zákazník si má z čeho vybírat, což je dobře. Prim přitom hrají častější a menší nákupy, především nebaleného zboží. I přestože se...
Zboží&Prodej 2/2020: U papírového a vatového programu chce zákazník vyšší komfort

Zboží&Prodej 2/2020: U papírového a vatového programu chce zákazník...

  • 20. února 2020
  • 788
  • 0
Dobré ekonomické časy mají dopad prakticky na každý sortiment, ten s papírem a vatou nevyjímaje. Průměrná česká domácnost se na jeho nákup vydá 26krát ročně, což znamená, že jsou tyto produkty pevnou součástí nákupního koše....
Zboží&Prodej 2/2020: Doplňky stravy se řídí sezonností

Zboží&Prodej 2/2020: Doplňky stravy se řídí sezonností

  • 20. února 2020
  • 1281
  • 0
Trh s doplňky stravy roste ruku v ruce s trendem rostoucího zájmu o péči o zdraví i hledání alternativních cest, jak řešit případné zdravotní problémy a nedostatky. Zákazníci mají tendenci se vyvarovat chemických preparátů a...
PreviousNext
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Stránka 4 z 16

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

Pro jaké účely podle vás spotřebitelé nejčastěji používají léčivé čaje?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 20.6k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.7k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 11.7k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.6k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.9k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Kalendář akcí

15. 4. 2021, Jak retail může pomoci (nejen) dodavatelům POP

21. 4. 2021, Snídaně se Samoškou, on-line

13. 5. 2021, Fórum LOG-IN, on-line

4.–7. 4. 2022, Alimentaria, Barcelona

Multimédia

Seznamte se: Modernizovaná prodejna Coop ve Starém Hrozenkově

15. dubna 2021

Fotogalerie: Coop Tuty Dukovany v novém slušivém kabátě

26. března 2021

Profily

Martin Čivrný, manažer udržitelnosti, Makro Cash & Carry ČR: Baví mě pracovat systematicky, krok po kroku od začátku do konce

18. března 2021

Tomáš Prouza, prezident SOCR ČR: Úplně se tu rozpadl systém vládnutí

18. března 2021

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required