logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nákupní aliance Můj obchod slaví na českém trhu 10 let. Pro společnost Makro patří její rozvoj...
  • Jaká témata vás čekají v časopisu Zboží&Prodej 5/2022? Rozhovor: Nákupní aliance Můj obchod...
  • Práce v absolventském programu ve společnosti Tesco Stores ČR při studiu na vysoké škole ji...
  • Na pozici CEO pro Českou republiku a Slovensko, kterou dosud zastával současný COO skupiny DoDo...

Data

GWI ve spolupráci s Publicis Groupe nabízí nově data o českých spotřebitelích

GWI ve spolupráci s Publicis Groupe nabízí nově data o českých spotřebitelích

  • 19. května 2022
  • 153
  • 0
Výzkumná platforma GWI nabízí od 19. května nově data i za český trh. Největší světová společnost v oblasti spotřebitelských výzkumů (audience insights), která poskytuje data pro globální...
  • Rostlinný sektor spolupracuje tváří v tvář nedostatku surovin způsobeným válkou na Ukrajině

    Rostlinný sektor spolupracuje tváří v tvář nedostatku surovin způsobeným...

    • 17. května 2022
    • 0
  • Chytrý telefon nebo hodinky používá k placení už třetina Čechů

    Chytrý telefon nebo hodinky používá k placení už třetina Čechů

    • 11. května 2022
    • 0
  • Fairtrade zboží se dařilo, rostlo kakao, káva, cukr, banány i květiny

    Fairtrade zboží se dařilo, rostlo kakao, káva, cukr, banány i květiny

    • 10. května 2022
    • 0
  • Nejvíce promované nealkoholické nápoje

    Nejvíce promované nealkoholické nápoje

    • 5. května 2022
    • 0
  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Promoční jedničky v kategorii mléčných výrobků

Promoční jedničky v kategorii mléčných výrobků

  • 30. dubna 2022
  • 215
  • 0
Jaké jsou nejpromovanější značky mléčných výrobků? Kompletní přehled exkluzivně pro Zboží a Prodej zpracovala Jana Schwarzová z Focus Cz Marketing- and IT Research. Nejpromovanější značkou bílých jogurtů v uplynulých 12...
Promoční jedničky mezi pivy

Promoční jedničky mezi pivy

  • 4. dubna 2022
  • 62
  • 0
Jaké jsou nejpromovanější značky mezi pivy? Kompletní přehled exkluzivně pro Zboží a Prodej zpracovala Jana Schwarzová z Focus Cz Marketing- and IT Research. Nejpromovanějšími producenty piva jsou Plzeňský Prazdroj, promoce...
Rostlinné alternativy mléka a mléčných výrobků získávají v Česku na oblibě

Rostlinné alternativy mléka a mléčných výrobků získávají v Česku na oblibě

  • 1. dubna 2022
  • 304
  • 0
Více než polovina obyvatel Česka zvýšila za posledních 12 měsíců svou konzumaci rostlinných mléčných alternativ. 72 % Čechů při výběru rostlinných mléčných alternativ zohledňuje udržitelnost. 84 % spotřebitelů upřednostňuje...
Nejvíce promované konzervované a sterilované potraviny

Nejvíce promované konzervované a sterilované potraviny

  • 10. února 2022
  • 32
  • 0
Které z konzervovaných a sterilovaných potravin jsou jedničkami v promoci? Kompletní přehled exkluzivně pro Zboží a Prodej zpracovala Jana Schwarzová z Focus Cz Marketing- and IT Research. Absolutním lídrem v kategorii hotová...
Obchodní řetězce v roce 2021 v České republice výrazně posilovaly

Obchodní řetězce v roce 2021 v České republice výrazně posilovaly

  • 8. února 2022
  • 821
  • 0
Pravidelná analýza společnosti GfK Czech k vývoji retailového trhu ukázala, že i v době koronaviru došlo v České republice k výraznému nárůstu počtu obchodních řetězců. Nejvíce rostly prodejny Lidl, Albert supermarket, Billa a...
Reklamní trh 2021: Nejsilnějšími zadavateli jsou potravinářské řetězce

Reklamní trh 2021: Nejsilnějšími zadavateli jsou potravinářské řetězce

  • 2. února 2022
  • 641
  • 0
Data monitoringu reklamy Nielsen Admosphere Ad Intel za rok 2021 ukazují, že největšími zadavateli reklamy byly v loňském roce tři zahraniční potravinářské řetězce. Nepřekvapí proto, že potraviny jsou v Česku zároveň...
Zákaznickou zkušenost řídí nejlépe Zásilkovna

Zákaznickou zkušenost řídí nejlépe Zásilkovna

  • 28. ledna 2022
  • 433
  • 0
Zásilkovna se stala vítězem žebříčku 100 nejlepších zákaznických zkušeností v Česku, který každoročně sestavuje KPMG Česká republika na základě 50 tisíc zákaznických hodnocení. Ze všech posuzovaných odvětví si u zákazníků...
V Česku roste zájem o domácí zpracování masa, nejen kvůli nižší ceně

V Česku roste zájem o domácí zpracování masa, nejen kvůli nižší ceně

  • 19. ledna 2022
  • 418
  • 0
Doby, kdy si každý na vesnici v chlívku vykrmoval prase, jsou pryč. Ubylo tak klasických domácích zabijaček, jejichž hlavním účelem bylo vytvoření zásob masa na zimu. Mezi lidmi však roste obliba domácího zpracování masa....
Češi tuzemské potraviny nepreferují. Nakupují podle kvality a stále víc ceny

Češi tuzemské potraviny nepreferují. Nakupují podle kvality a stále víc ceny

  • 13. ledna 2022
  • 607
  • 0
Pouze pro čtyři procenta Čechů je při výběru potravin nejdůležitějším hlediskem země původu. Kvalita je rozhodující pro 44 procent a cena pro 34 procent Čechů. Význam ceny ale kvůli ekonomické nejistotě znovu vzrůstá. Vyplývá...
Evropský trh s potravinami vzroste o pět procent, spotřebitelská důvěra je ale křehká

Evropský trh s potravinami vzroste o pět procent, spotřebitelská důvěra je...

  • 19. října 2021
  • 591
  • 0
Společnost IGD zveřejnila pohled na další vývoj trhu s potravinami a spotřebním zbožím v Evropě do roku 2026. Podle jejích analytiků vzroste potravinářský trh o pět procent, ovšem spotřebitelská důvěra je křehká. Jon Wright,...
Next
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 1 z 13

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Spolupráce CHEP a Penny zvyšuje udržitelnost dodavatelského řetězce

V důsledku výzev poslední doby roste v retailu více než kdy jindy význam logistických řešení přispívajících ke stabilitě a odolnosti dodavatelských řetězců a zároveň zohledňujících zelené aspekty podnikání. Jedním z nich je paletový pooling, služba založená na sdílení a opětovném využívání přepravních či displejových palet. Jeho benefity v praxi ilustruje příklad spolupráce poskytovatele poolingu CHEP a maloobchodního řetězce […]
přeprava

Přeprava vlastními silami, nebo externě?

Slibně rozjíždějící se start-upy nebo menší podnikatelé často ani neuvažují o tom, že by mohli využívat služeb externích firem pro přepravu svého zboží. Pak je pro ně obvykle překvapením, že si mohou ušetřit starosti i náklady. Aspektů pro volbu interního nebo externího zajištění těchto služeb je však více. Co je důležité zvážit? Zaměření na business […]

Nové on-line marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk: Prodávejte ve více než 5 000 kategoriích

Kaufland spouští nové marketplace na Slovensku a v Česku a už nyní provozuje velmi úspěšný marketplace Kaufland.de. Úspěšný německý koncept Kaufland.de se od roku 2023 spustí i v dalších zemích. Prodejci díky tomu budou mít možnost nabízet své produkty na on-line marketplace ve třech různých zemích, přičemž stačí pouze jedna registrace. Profitovat budou především ze […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

24.–28. 5. 2022, Thaifex, Bangkok

2. 6. 2022, Kongres Samoška

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

Profily

Atila Yenisen, CEO, Makro, aliance Můj obchod: Leták a dobré ceny už dnes nestačí

26. května 2022

Adéla Kovková, nákupčí privátních značek uzenin, lahůdek a rostlinné stravy pro CZ, SK a HU, Tesco Stores ČR: Nic není těžké, jen to občas zabere víc času  

26. května 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required