Tři ze čtyř obchodníků si dokážou něco spojit s pojmem chytrá prodejna. Elektronické platební metody a on-line marketing vedou v užívání moderních technologií v segmentu maloobchodu. Prodejci chápou, že bez přizpůsobení svých...
Stravu s vyloučením masa preferuje pět procent Čechů, mezi mladými lidmi od 18 do 34 let je to dokonce až deset procent. Vyplývá to z aktuálního výzkumu o veganství v Česku, který letos v březnu realizovala výzkumná agentura...
Celkem 30 % českých domácností zaznamenalo zlepšení své finanční situace, což je nejlepší záznam v historii sledování GfK. Stejně pozitivně Češi pohlíží na zlepšení svých příjmů v příštích 12 měsících. Pozitivní nálada stále...
Podle průzkumu společnosti Focus CZ Marketing- and IT Research je nejpromovanějším producentem piva Plzeňský Prazdroj. Promoce jeho značek (Pilsner Urquell, Gambrinus, Velkopopovický Kozel, Radegast, Primus a Excelent) se...
Výsledky kontrol Státní zemědělské a potravinářské inspekce (SZPI) ukázaly, že nejméně pochybení se vyskytuje u potravin tuzemských výrobců. Kontroly zde prokázaly pochybení u 13 % šarží potravin z šarží hodnocených. Větší...
Podle průzkumu společnosti Focus CZ Marketing- and IT Research jsou promočními lídry v kategorii univerzální prací prostředky Ariel (Procter & Gamble Czech Republic; 30 %) a Persil (Henkel ČR; 29 %), za kterým s velkým...
Podle průzkumu společnosti Focus CZ Marketing- and IT Research je v kategorii čisticích prostředků pro domácnost nejpromovanější značkou Ajax (Colgate-Palmolive Česká republika; 26 %), následovaná značkami Fixinela (Tatrachema...
Z průzkumu provedeného exkluzivně pro časopis Zboží&Prodej v listopadu loňského roku formou on-line dotazování společností IBRS vyplývá, že svátky jara letos oslaví 88 % Čechů a pouze 12 % tuto pro obchodníky významnou...
Podle průzkumu společnosti Focus CZ Marketing- and IT Research je nejpromovanějším druhem čerstvého masa vepřové maso (32 % celkového reklamního výkonu) a maso drůbeží (28 %). Pětinu celkového reklamního výkonu v kategorii...
Je samozřejmostí, že s blížícími se vánočními svátky rostou také výdaje českých spotřebitelů – nejen na dárky, ale také na potraviny. Nerostou však jen v porovnání s předešlými podzimními či letními měsíci, ale také v...