logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
    • Domácí konference
    • Zahraniční konference
    • Zahraniční veletrhy
    • Networking
    • Školení
    • Ostatní
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Během několika měsíců se Walmart Neighborhood Market v Levittownu ve státu New York tiše...
  • Skupina Packeta, která vlastní tuzemskou logistickou a technologickou firmu Zásilkovna a další...
  • Tuzemský on-line prodejce Alza.cz chce více využívat tzv. dropshipment, tedy doručování...
  • Logistický provider Dachser Czech Republic oznámil předběžné výsledky svého hospodaření za...

Data

Češi vybírají maso podle původu a kvality

Češi vybírají maso podle původu a kvality

  • 28. listopadu 2019
  • 144
  • 0
Z průzkumu provedeného exkluzivně pro časopis Zboží&Prodej v listopadu letošního roku formou on-line dotazování společností IBRS vyplývá, že maso a uzeniny konzumuje 98 % spotřebitelů....
  • Tři pětiny Čechů se o Vánocích těší na exkluzivní zboží

    Tři pětiny Čechů se o Vánocích těší na exkluzivní zboží

    • 22. října 2019
    • 0
  • Ochutnávkové akce využívá 85 procent Čechů

    Ochutnávkové akce využívá 85 procent Čechů

    • 19. srpna 2019
    • 0
  • Drogerii v e-shopech kupuje 43 % Čechů

    Drogerii v e-shopech kupuje 43 % Čechů

    • 19. června 2019
    • 0
  • Nejpromovanějšími ochrannými prostředky proti slunci jsou Astrid Sun

    Nejpromovanějšími ochrannými prostředky proti slunci jsou Astrid Sun

    • 23. května 2019
    • 0

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Digitalizace a detailní znalost potřeb zákazníka jsou hlavní dynamikou maloobchodu

Digitalizace a detailní znalost potřeb zákazníka jsou hlavní dynamikou...

  • 25. dubna 2019
  • 609
  • 0
Tři ze čtyř obchodníků si dokážou něco spojit s pojmem chytrá prodejna. Elektronické platební metody a on-line marketing vedou v užívání moderních technologií v segmentu maloobchodu. Prodejci chápou, že bez přizpůsobení svých...
Bezmasý jídelníček preferuje každý desátý mileniál

Bezmasý jídelníček preferuje každý desátý mileniál

  • 24. dubna 2019
  • 668
  • 0
Stravu s vyloučením masa preferuje pět procent Čechů, mezi mladými lidmi od 18 do 34 let je to dokonce až deset procent. Vyplývá to z aktuálního výzkumu o veganství v Česku, který letos v březnu realizovala výzkumná agentura...
Zlepšení finanční situace domácností se promítá do ochoty utrácet. Privátní značky bodují

Zlepšení finanční situace domácností se promítá do ochoty utrácet. Privátní...

  • 18. dubna 2019
  • 620
  • 0
Celkem 30 % českých domácností zaznamenalo zlepšení své finanční situace, což je nejlepší záznam v historii sledování GfK. Stejně pozitivně Češi pohlíží na zlepšení svých příjmů v příštích 12 měsících. Pozitivní nálada stále...
Nejpromovanější desítkou je Braník

Nejpromovanější desítkou je Braník

  • 15. dubna 2019
  • 658
  • 0
Podle průzkumu společnosti Focus CZ Marketing- and IT Research je nejpromovanějším producentem piva Plzeňský Prazdroj. Promoce jeho značek (Pilsner Urquell, Gambrinus, Velkopopovický Kozel, Radegast, Primus a Excelent) se...
Nejméně závad mají tuzemské potraviny, zjistily loni kontroly SZPI

Nejméně závad mají tuzemské potraviny, zjistily loni kontroly SZPI

  • 27. března 2019
  • 583
  • 0
Výsledky kontrol Státní zemědělské a potravinářské inspekce (SZPI) ukázaly, že nejméně pochybení se vyskytuje u potravin tuzemských výrobců. Kontroly zde prokázaly pochybení u 13 % šarží potravin z šarží hodnocených. Větší...
Nejpromovanějšími značkami detergentů jsou Ariel a Persil

Nejpromovanějšími značkami detergentů jsou Ariel a Persil

  • 21. března 2019
  • 636
  • 0
Podle průzkumu společnosti Focus CZ Marketing- and IT Research jsou promočními lídry v kategorii univerzální prací prostředky Ariel (Procter & Gamble Czech Republic; 30 %) a Persil (Henkel ČR; 29 %), za kterým s velkým...
Nejpromovanější značkou čisticích prostředků je Ajax

Nejpromovanější značkou čisticích prostředků je Ajax

  • 20. února 2019
  • 613
  • 0
Podle průzkumu společnosti Focus CZ Marketing- and IT Research je v kategorii čisticích prostředků pro domácnost nejpromovanější značkou Ajax (Colgate-Palmolive Česká republika; 26 %), následovaná značkami Fixinela (Tatrachema...
Češi na Velikonoce nejčastěji barví vajíčka

Češi na Velikonoce nejčastěji barví vajíčka

  • 17. ledna 2019
  • 798
  • 0
Z průzkumu provedeného exkluzivně pro časopis Zboží&Prodej v listopadu loňského roku formou on-line dotazování společností IBRS vyplývá, že svátky jara letos oslaví 88 % Čechů a pouze 12 % tuto pro obchodníky významnou...
Nejpromovanějším masem je vepřové

Nejpromovanějším masem je vepřové

  • 28. listopadu 2018
  • 765
  • 0
Podle průzkumu společnosti Focus CZ Marketing- and IT Research je nejpromovanějším druhem čerstvého masa vepřové maso (32 % celkového reklamního výkonu) a maso drůbeží (28 %). Pětinu celkového reklamního výkonu v kategorii...
Tržby za potraviny rostou před svátky rychleji než během roku

Tržby za potraviny rostou před svátky rychleji než během roku

  • 27. listopadu 2018
  • 821
  • 0
Je samozřejmostí, že s blížícími se vánočními svátky rostou také výdaje českých spotřebitelů – nejen na dárky, ale také na potraviny. Nerostou však jen v porovnání s předešlými podzimními či letními měsíci, ale také v...
Next
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 1 z 10

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

Které maso mají podle vás spotřebitelé nejraději?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 12 720 views | posted on 24. července 2018
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10 218 views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 10 120 views | posted on 13. června 2019
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 7 471 views | posted on 3. srpna 2016
  • Jsou maloobchodníci připraveni na sledovatelnost tabákových výrobků? 3 946 views | posted on 19. března 2019

Komerční sdělení

Kalendář akcí

17.–26. 1. 2020, Internationale Grüne Woche, Berlin

21.–22. 1. 2020, Kongres Samoška, Olomouc

16.–20. 2. 2020, EuroShop, Düsseldorf

20.–23. 4. 2020, Alimentaria, Barcelona

Multimédia

Nová prodejna PONT to go ve fotografiích

18. listopadu 2019

Modernizovaná prodejna JIP v Bořanovicích

20. srpna 2019

Profily

Miroslav Toman, ministr zemědělství ČR: Slevové akce nikomu nezakážeme, chceme jen férové chování obchodních řetězců

3. prosince 2019

BioDay: Když jsou potraviny vášní

27. listopadu 2019

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
IČO: 47562323
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
IČ: 70080534
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok