logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Svaz českých a moravských spotřebních družstev odmění každého zaměstnance Skupiny Coop, který se...
  • Letošní leden patřil Jednotě, spotřebnímu družstvu v Hodoníně, a remodelingu jejích dalších...
  • V relativně krátké době si touto cestou dovoluji i do této druhé úvahy jako nosnou myšlenku...
  • Blížící se jaro je tradičně spojeno se setkáváním maloobchodních aliancí s dodavateli. Současný...

Data

V Česku se loni vypilo meziročně o 2,4 milionu litrů lihovin méně

V Česku se loni vypilo meziročně o 2,4 milionu litrů lihovin méně

  • 1. února 2021
  • 184
  • 0
V České republice se v loňském roce zkonzumovalo o 2,4 milionu litrů lihovin méně ve srovnání s rokem 2019. Způsobilo to zejména opakované uzavření horeca sektoru, kde se prodeje propadly až o 43...
  • Rok 2020 proměnil životy spotřebitelů i obchodů

    Rok 2020 proměnil životy spotřebitelů i obchodů

    • 29. ledna 2021
    • 0
  • Tržby českých e-shopů se loni přiblížily hranici 200 miliard

    Tržby českých e-shopů se loni přiblížily hranici 200 miliard

    • 4. ledna 2021
    • 0
  • Vánoční dárky v obchodním centru nebo kamenné prodejně nakoupí 42 % Čechů

    Vánoční dárky v obchodním centru nebo kamenné prodejně nakoupí 42 % Čechů

    • 10. prosince 2020
    • 0
  • Databáze potvrzuje převažující uzavírání obchodů

    Databáze potvrzuje převažující uzavírání obchodů

    • 25. listopadu 2020
    • 0
  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
83 procent firem zaznamenalo negativní dopad koronakrize, vidí ale i její pozitiva

83 procent firem zaznamenalo negativní dopad koronakrize, vidí ale i její...

  • 19. listopadu 2020
  • 356
  • 0
Negativní dopad pandemie koronaviru zaznamenaly čtyři z pěti tuzemských firem do 250 zaměstnanců. Firmy se aktuálně potýkají hlavně s problémem výpadku zaměstnanců a poklesem poptávky. Čtvrtina firem plánuje zvyšovat investice...
Češi dodržují opatření proti koronaviru méně než na jaře, zjistil průzkum

Češi dodržují opatření proti koronaviru méně než na jaře, zjistil průzkum

  • 20. října 2020
  • 375
  • 0
I přes mnohonásobně vyšší hodnoty pozitivně testovaných osob od dubna výrazně poklesl podíl lidí, kteří dodržují jednotlivá opatření proti koronaviru. Lidé polevili zejména v dodržování sociální distance. Od léta roste pocit...
Tři ze čtyř spotřebitelů dávají oproti loňsku přednost místním obchodům

Tři ze čtyř spotřebitelů dávají oproti loňsku přednost místním obchodům

  • 13. října 2020
  • 694
  • 0
Tři čtvrtiny nakupujících nyní dávají ve srovnání s obdobím před pandemií raději přednost obchodům a službám v sousedství. Mezi pilíře místních komunit se řadí prodejci potravin, hospody a kavárny, kadeřnictví nebo poštovní...
Oděvy nakupuje na internetu téměř 6 z 10 českých spotřebitelů

Oděvy nakupuje na internetu téměř 6 z 10 českých spotřebitelů

  • 29. září 2020
  • 493
  • 0
E-shopy s módou a nabídky jejich služeb se rozšiřují a také jejich zákaznická základna je mezi českými internetovými uživateli silná: oděvní módu aktuálně nakupuje on-line bezmála 60 % Čechů. Prvenství přesto patří kamenným...
Jak snídají Češi? Nejčastěji sami a dají si pečivo s uzeninou

Jak snídají Češi? Nejčastěji sami a dají si pečivo s uzeninou

  • 11. září 2020
  • 2181
  • 0
Bezmála 70 % Čechů snídá pravidelně, nejčastěji mezi sedmou a osmou hodinou ranní. 40 % si dá pečivo s uzeninou, nejčastěji to doplní čajem nebo kávou. Většina lidí snídá doma o samotě, více než 80 % Čechů se pak snaží alespoň...
Pivo si téměř pětina Čechů dopřává denně, koronavirus míru konzumace neovlivnil

Pivo si téměř pětina Čechů dopřává denně, koronavirus míru konzumace neovlivnil

  • 14. srpna 2020
  • 1017
  • 0
Jak ukazuje nejnovější výzkum Nielsen Admosphere, bezmála pětina obyvatelstva si dopřává pivo denně, další skoro třetina si ho dá aspoň jednou za týden a jen zhruba dva lidi z deseti nepijí pivo vůbec. Tohoto „tekutého chleba“...
Konec „mentolek“ zasáhne hlavně ženy, kouřit zřejmě nepřestanou

Konec „mentolek“ zasáhne hlavně ženy, kouřit zřejmě nepřestanou

  • 14. května 2020
  • 918
  • 0
Ukončení prodeje cigaret s příchutí se dotkne asi 14 % kuřáků. Většina z nich podle odhadů společnosti Imperial Brands kouřit nepřestane, část z nich by mohla přejit na produkty nové generace, e-cigarety a zahřívaný tabák....
Nejčastěji se natírá dřevo

Nejčastěji se natírá dřevo

  • 19. března 2020
  • 674
  • 0
Z průzkumu provedeného společností IBRS exkluzivně pro časopis Zboží&Prodej v březnu letošního roku formou on-line dotazování vyplývá, že 89 % respondentů už někdy něco natírala. Více než polovina z nich (59 %) tak...
Ve zmrzlinových promocích vede Carte d´Or

Ve zmrzlinových promocích vede Carte d´Or

  • 20. ledna 2020
  • 1279
  • 0
Podle průzkumu společnosti Focus CZ Marketing- and IT Research pro časopis Zboží&Prodej byly v uplynulých 12 měsících nejpromovanějšími značkami v kategorii zmrzlina (nanuky, kornouty atd.): Prima Mrož (Bidfood Czech...
Češi vybírají maso podle původu a kvality

Češi vybírají maso podle původu a kvality

  • 28. listopadu 2019
  • 1290
  • 0
Z průzkumu provedeného exkluzivně pro časopis Zboží&Prodej v listopadu letošního roku formou on-line dotazování společností IBRS vyplývá, že maso a uzeniny konzumuje 98 % spotřebitelů. Potvrdilo se tak, že tuzemský národ...
Next
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 1 z 11

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

Pro jaké účely podle vás spotřebitelé nejčastěji používají léčivé čaje?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 19.4k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.6k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 10.9k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.6k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.7k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Webinář: Údržba podmíněná potřebou a bezpečnost v potravinářství

Zúčastněte se 10. března od 16:00 bezplatného webináře odborníků ze společnosti Infor a zjistěte, jak údržba podmíněná potřebou zvyšuje bezpečnost potravin. Úloha údržby v potravinářském průmyslu se postupem času vyvinula z pouhého provádění oprav na preventivní údržbu, což značně zvýšilo provozuschopnost podniků. Nové technologie, jako jsou senzory IoT, umožňují nejen zlepšení celkové efektivnosti zařízení a výroby (OEE), […]

Propojený a personalizovaný e-shop pro B2C i B2B zákazníky

E-commerce coby distribuční kanál retailerům pomáhá zvýšit prodeje a zejména během koronavirových opatření sehrál u řady obchodníků klíčovou roli. Není to ale pouze o fungujícím e-shopu, důležitější je propojení se stávajícími systémy a personalizace obsahu. A právě zde nastupuje GRANDeSHOP, e-shopové řešení určené pro B2B i B2C segment, které za poslední dva roky prošlo značným […]

Kalendář akcí

19. 3. 2021, Pharma Profit Akademie: Motivace v době covidové, Praha

17.–20. 5. 2021, Alimentaria, Barcelona

2.–3. 6. 2021, Kongres Samoška, Praha

Multimédia

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Seznamte se: Distribuční centrum Amazonu v Dobrovízi

11. listopadu 2020

Profily

Jan Vavřík, senior operations manager, Amazon: Snažím se o formování dobrého kolektivu v pozitivním a zábavném duchu

21. ledna 2021

Roman Mazák, majitel a předseda Družstva CBA CZ: Budoucnost vidím stále v prodejnách potravin

21. ledna 2021

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required