logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Výzkumná platforma GWI nabízí od 19. května nově data i za český trh. Největší světová...
  • K prodeji přes tzv. internetová tržiště se odhodlává čím dál více obchodníků. Největší český...
  • dm drogerie markt získala ocenění pečetí Green Brands 2022/2023. Ta je na dobu dvou let...
  • E-shoppeři budou v nejbližší době uzpůsobit internetové obchody v souladu s novou právní úpravou...

Data

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Život bez kávy si nedokáže představit 6 z 10 Čechů

Život bez kávy si nedokáže představit 6 z 10 Čechů

  • 4. října 2021
  • 536
  • 0
Káva se těší značné oblibě i v České republice. Aktuální průzkum Instant Research agentury Ipsos ukázal, že život bez kávy si neumí představit 6 z 10 lidí, 88 % Čechů vypije alespoň jeden šálek denně. Nejraději si kávu...
Celková plocha obchodních center se rozšíří jen málo

Celková plocha obchodních center se rozšíří jen málo

  • 17. září 2021
  • 767
  • 0
Stejně jako loni se maloobchodní trh i letos vypořádával s ochrannými opatřeními uloženými vládou, a byl tak pandemií tvrdě zasažen. I když meziroční srovnání ukazuje v druhém čtvrtletí 2021 výrazné zvýšení tržeb, celé první...
Češi nakupují potraviny hlavně v supermarketu, 9 z 10 spotřebitelů zajímá země původu produktů

Češi nakupují potraviny hlavně v supermarketu, 9 z 10 spotřebitelů zajímá...

  • 10. září 2021
  • 968
  • 0
Nákup potravin řeší naprostá většina Čechů v supermarketu a pro tři čtvrtiny obyvatel je to dokonce nejoblíbenější místo, kde tyto produkty nakupují. Vzhledem k tomu, jaké faktory ovlivňují výběr obchodu, se není čemu divit:...
Obchodní centra hlásí mírně vyšší tržby než před koronakrizí

Obchodní centra hlásí mírně vyšší tržby než před koronakrizí

  • 6. srpna 2021
  • 842
  • 0
Po květnovém znovuotevření obchodních center se zvýšily jejich tržby i návštěvnost, a to na míru převyšující loňské výsledky ze stejného období. Oproti předkrizovému roku 2019 byla návštěvnost nižší, ale tržby srovnatelné,...
Spotřebitelé mohou na startu grilovací sezony pořídit maso s průměrnou slevou 23 %

Spotřebitelé mohou na startu grilovací sezony pořídit maso s průměrnou...

  • 28. června 2021
  • 35093
  • 0
Kilogram kuřecího masa vyjde podle akčních letáků v průměru na 99,80 Kč, v případě nákupu celého kuřete se lze dostat i na cenu 47,90 Kč. Přestože je kuřecí maso tím nejlevnějším, nejvyšší slevu poskytují obchodníci na...
Spotřebitelé utrácejí po znovuotevření obchodů za nákupy víc

Spotřebitelé utrácejí po znovuotevření obchodů za nákupy víc

  • 31. května 2021
  • 722
  • 0
Několikaměsíční omezení maloobchodu pozměnilo nákupní zvyklosti Čechů. Vyplývá to ze zjištění společnosti Dotykačka, která je dodavatelem pokladních systémů. Podle odhadu ředitele firmy Petra Menclíka padlo pandemii za oběť...
Pivo ženám chutná, naznačují data Plzeňského Prazdroje

Pivo ženám chutná, naznačují data Plzeňského Prazdroje

  • 5. března 2021
  • 1104
  • 0
Ženy mají pivo stále raději, potvrzují průzkumy, který si nechal vypracovat Plzeňský Prazdroj. Nejvíce u žen stoupá obliba nealkoholického piva, ale zároveň rády objevují nové pivní styly a mnohé se považují za znalkyně. Trend...
V Česku se loni vypilo meziročně o 2,4 milionu litrů lihovin méně

V Česku se loni vypilo meziročně o 2,4 milionu litrů lihovin méně

  • 1. února 2021
  • 900
  • 0
V České republice se v loňském roce zkonzumovalo o 2,4 milionu litrů lihovin méně ve srovnání s rokem 2019. Způsobilo to zejména opakované uzavření horeca sektoru, kde se prodeje propadly až o 43 %, a také odliv turistů i...
Rok 2020 proměnil životy spotřebitelů i obchodů

Rok 2020 proměnil životy spotřebitelů i obchodů

  • 29. ledna 2021
  • 1125
  • 0
Loni na jaře začala série změn, které se děly nezřídka ze dne na den a Češi se jim museli přizpůsobit. Stejně tak obchody, jež zůstaly otevřené, musely plnit náročné úkoly, aby zachovaly bezpečí pro své zákazníky. Jak se do...
Tržby českých e-shopů se loni přiblížily hranici 200 miliard

Tržby českých e-shopů se loni přiblížily hranici 200 miliard

  • 4. ledna 2021
  • 1023
  • 0
Tuzemští spotřebitelé utratili v předvánočním období roku 2020 v internetových obchodech 66 miliard korun. Celoročně to pak bylo 196 miliard korun, jak ukazují údaje Asociace pro elektronickou komerci (APEK) a nákupního rádce...
PreviousNext
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 2 z 13

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Spolupráce CHEP a Penny zvyšuje udržitelnost dodavatelského řetězce

V důsledku výzev poslední doby roste v retailu více než kdy jindy význam logistických řešení přispívajících ke stabilitě a odolnosti dodavatelských řetězců a zároveň zohledňujících zelené aspekty podnikání. Jedním z nich je paletový pooling, služba založená na sdílení a opětovném využívání přepravních či displejových palet. Jeho benefity v praxi ilustruje příklad spolupráce poskytovatele poolingu CHEP a maloobchodního řetězce […]
přeprava

Přeprava vlastními silami, nebo externě?

Slibně rozjíždějící se start-upy nebo menší podnikatelé často ani neuvažují o tom, že by mohli využívat služeb externích firem pro přepravu svého zboží. Pak je pro ně obvykle překvapením, že si mohou ušetřit starosti i náklady. Aspektů pro volbu interního nebo externího zajištění těchto služeb je však více. Co je důležité zvážit? Zaměření na business […]

Nové on-line marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk: Prodávejte ve více než 5 000 kategoriích

Kaufland spouští nové marketplace na Slovensku a v Česku a už nyní provozuje velmi úspěšný marketplace Kaufland.de. Úspěšný německý koncept Kaufland.de se od roku 2023 spustí i v dalších zemích. Prodejci díky tomu budou mít možnost nabízet své produkty na on-line marketplace ve třech různých zemích, přičemž stačí pouze jedna registrace. Profitovat budou především ze […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

19. 5. 2022, Digitální nástroje a řešení v retailu

24.–28. 5. 2022, Thaifex, Bangkok

2. 6. 2022, Kongres Samoška

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

Profily

Miloš Škrdlík, jednatel, Maloobchodní síť Brněnka, místopředseda, Asociace českého tradičního obchodu: Brněnka mění zažité scénáře

20. dubna 2022

Ondřej Kuchař: Z jazykového experta pekařským kavárníkem

20. dubna 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required