logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Výzkumná platforma GWI nabízí od 19. května nově data i za český trh. Největší světová...
  • K prodeji přes tzv. internetová tržiště se odhodlává čím dál více obchodníků. Největší český...
  • dm drogerie markt získala ocenění pečetí Green Brands 2022/2023. Ta je na dobu dvou let...
  • E-shoppeři budou v nejbližší době uzpůsobit internetové obchody v souladu s novou právní úpravou...

Data

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Vánoční dárky v obchodním centru nebo kamenné prodejně nakoupí 42 % Čechů

Vánoční dárky v obchodním centru nebo kamenné prodejně nakoupí 42 % Čechů

  • 10. prosince 2020
  • 1106
  • 0
Z výsledků aktuálního průzkumu společnosti CBRE mezi zákazníky obchodních center vyplývá, že 42 % z nich čekalo s pořízením dárků na znovuotevření kamenných prodejen. Necelá třetina lidí plánuje nakoupit dárky on-line a...
Databáze potvrzuje převažující uzavírání obchodů

Databáze potvrzuje převažující uzavírání obchodů

  • 25. listopadu 2020
  • 913
  • 0
Od jara přetrvávající pandemie koronaviru a s ní související omezení a opatření výrazně dopadají také na maloobchod. Kromě jiného se mění nákupní chování zákazníků, složení i velikost nákupního koše, frekvence nákupu a...
83 procent firem zaznamenalo negativní dopad koronakrize, vidí ale i její pozitiva

83 procent firem zaznamenalo negativní dopad koronakrize, vidí ale i její...

  • 19. listopadu 2020
  • 896
  • 0
Negativní dopad pandemie koronaviru zaznamenaly čtyři z pěti tuzemských firem do 250 zaměstnanců. Firmy se aktuálně potýkají hlavně s problémem výpadku zaměstnanců a poklesem poptávky. Čtvrtina firem plánuje zvyšovat investice...
Češi dodržují opatření proti koronaviru méně než na jaře, zjistil průzkum

Češi dodržují opatření proti koronaviru méně než na jaře, zjistil průzkum

  • 20. října 2020
  • 1459
  • 0
I přes mnohonásobně vyšší hodnoty pozitivně testovaných osob od dubna výrazně poklesl podíl lidí, kteří dodržují jednotlivá opatření proti koronaviru. Lidé polevili zejména v dodržování sociální distance. Od léta roste pocit...
Tři ze čtyř spotřebitelů dávají oproti loňsku přednost místním obchodům

Tři ze čtyř spotřebitelů dávají oproti loňsku přednost místním obchodům

  • 13. října 2020
  • 1145
  • 0
Tři čtvrtiny nakupujících nyní dávají ve srovnání s obdobím před pandemií raději přednost obchodům a službám v sousedství. Mezi pilíře místních komunit se řadí prodejci potravin, hospody a kavárny, kadeřnictví nebo poštovní...
Oděvy nakupuje na internetu téměř 6 z 10 českých spotřebitelů

Oděvy nakupuje na internetu téměř 6 z 10 českých spotřebitelů

  • 29. září 2020
  • 980
  • 0
E-shopy s módou a nabídky jejich služeb se rozšiřují a také jejich zákaznická základna je mezi českými internetovými uživateli silná: oděvní módu aktuálně nakupuje on-line bezmála 60 % Čechů. Prvenství přesto patří kamenným...
Jak snídají Češi? Nejčastěji sami a dají si pečivo s uzeninou

Jak snídají Češi? Nejčastěji sami a dají si pečivo s uzeninou

  • 11. září 2020
  • 3081
  • 0
Bezmála 70 % Čechů snídá pravidelně, nejčastěji mezi sedmou a osmou hodinou ranní. 40 % si dá pečivo s uzeninou, nejčastěji to doplní čajem nebo kávou. Většina lidí snídá doma o samotě, více než 80 % Čechů se pak snaží alespoň...
Pivo si téměř pětina Čechů dopřává denně, koronavirus míru konzumace neovlivnil

Pivo si téměř pětina Čechů dopřává denně, koronavirus míru konzumace neovlivnil

  • 14. srpna 2020
  • 2434
  • 0
Jak ukazuje nejnovější výzkum Nielsen Admosphere, bezmála pětina obyvatelstva si dopřává pivo denně, další skoro třetina si ho dá aspoň jednou za týden a jen zhruba dva lidi z deseti nepijí pivo vůbec. Tohoto „tekutého chleba“...
Konec „mentolek“ zasáhne hlavně ženy, kouřit zřejmě nepřestanou

Konec „mentolek“ zasáhne hlavně ženy, kouřit zřejmě nepřestanou

  • 14. května 2020
  • 1938
  • 0
Ukončení prodeje cigaret s příchutí se dotkne asi 14 % kuřáků. Většina z nich podle odhadů společnosti Imperial Brands kouřit nepřestane, část z nich by mohla přejit na produkty nové generace, e-cigarety a zahřívaný tabák....
Nejčastěji se natírá dřevo

Nejčastěji se natírá dřevo

  • 19. března 2020
  • 949
  • 0
Z průzkumu provedeného společností IBRS exkluzivně pro časopis Zboží&Prodej v březnu letošního roku formou on-line dotazování vyplývá, že 89 % respondentů už někdy něco natírala. Více než polovina z nich (59 %) tak...
PreviousNext
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 3 z 13

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Spolupráce CHEP a Penny zvyšuje udržitelnost dodavatelského řetězce

V důsledku výzev poslední doby roste v retailu více než kdy jindy význam logistických řešení přispívajících ke stabilitě a odolnosti dodavatelských řetězců a zároveň zohledňujících zelené aspekty podnikání. Jedním z nich je paletový pooling, služba založená na sdílení a opětovném využívání přepravních či displejových palet. Jeho benefity v praxi ilustruje příklad spolupráce poskytovatele poolingu CHEP a maloobchodního řetězce […]
přeprava

Přeprava vlastními silami, nebo externě?

Slibně rozjíždějící se start-upy nebo menší podnikatelé často ani neuvažují o tom, že by mohli využívat služeb externích firem pro přepravu svého zboží. Pak je pro ně obvykle překvapením, že si mohou ušetřit starosti i náklady. Aspektů pro volbu interního nebo externího zajištění těchto služeb je však více. Co je důležité zvážit? Zaměření na business […]

Nové on-line marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk: Prodávejte ve více než 5 000 kategoriích

Kaufland spouští nové marketplace na Slovensku a v Česku a už nyní provozuje velmi úspěšný marketplace Kaufland.de. Úspěšný německý koncept Kaufland.de se od roku 2023 spustí i v dalších zemích. Prodejci díky tomu budou mít možnost nabízet své produkty na on-line marketplace ve třech různých zemích, přičemž stačí pouze jedna registrace. Profitovat budou především ze […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

19. 5. 2022, Digitální nástroje a řešení v retailu

24.–28. 5. 2022, Thaifex, Bangkok

2. 6. 2022, Kongres Samoška

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

Profily

Miloš Škrdlík, jednatel, Maloobchodní síť Brněnka, místopředseda, Asociace českého tradičního obchodu: Brněnka mění zažité scénáře

20. dubna 2022

Ondřej Kuchař: Z jazykového experta pekařským kavárníkem

20. dubna 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required