logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Výzkumná platforma GWI nabízí od 19. května nově data i za český trh. Největší světová...
  • K prodeji přes tzv. internetová tržiště se odhodlává čím dál více obchodníků. Největší český...
  • dm drogerie markt získala ocenění pečetí Green Brands 2022/2023. Ta je na dobu dvou let...
  • E-shoppeři budou v nejbližší době uzpůsobit internetové obchody v souladu s novou právní úpravou...

Data

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Nejméně závad mají tuzemské potraviny, zjistily loni kontroly SZPI

Nejméně závad mají tuzemské potraviny, zjistily loni kontroly SZPI

  • 27. března 2019
  • 1516
  • 0
Výsledky kontrol Státní zemědělské a potravinářské inspekce (SZPI) ukázaly, že nejméně pochybení se vyskytuje u potravin tuzemských výrobců. Kontroly zde prokázaly pochybení u 13 % šarží potravin z šarží hodnocených. Větší...
Nejpromovanějšími značkami detergentů jsou Ariel a Persil

Nejpromovanějšími značkami detergentů jsou Ariel a Persil

  • 21. března 2019
  • 2585
  • 0
Podle průzkumu společnosti Focus CZ Marketing- and IT Research jsou promočními lídry v kategorii univerzální prací prostředky Ariel (Procter & Gamble Czech Republic; 30 %) a Persil (Henkel ČR; 29 %), za kterým s velkým...
Nejpromovanější značkou čisticích prostředků je Ajax

Nejpromovanější značkou čisticích prostředků je Ajax

  • 20. února 2019
  • 1788
  • 0
Podle průzkumu společnosti Focus CZ Marketing- and IT Research je v kategorii čisticích prostředků pro domácnost nejpromovanější značkou Ajax (Colgate-Palmolive Česká republika; 26 %), následovaná značkami Fixinela (Tatrachema...
Češi na Velikonoce nejčastěji barví vajíčka

Češi na Velikonoce nejčastěji barví vajíčka

  • 17. ledna 2019
  • 2047
  • 0
Z průzkumu provedeného exkluzivně pro časopis Zboží&Prodej v listopadu loňského roku formou on-line dotazování společností IBRS vyplývá, že svátky jara letos oslaví 88 % Čechů a pouze 12 % tuto pro obchodníky významnou...
Nejpromovanějším masem je vepřové

Nejpromovanějším masem je vepřové

  • 28. listopadu 2018
  • 2099
  • 0
Podle průzkumu společnosti Focus CZ Marketing- and IT Research je nejpromovanějším druhem čerstvého masa vepřové maso (32 % celkového reklamního výkonu) a maso drůbeží (28 %). Pětinu celkového reklamního výkonu v kategorii...
Tržby za potraviny rostou před svátky rychleji než během roku

Tržby za potraviny rostou před svátky rychleji než během roku

  • 27. listopadu 2018
  • 1810
  • 0
Je samozřejmostí, že s blížícími se vánočními svátky rostou také výdaje českých spotřebitelů – nejen na dárky, ale také na potraviny. Nerostou však jen v porovnání s předešlými podzimními či letními měsíci, ale také v...
Po čem ženy touží, nejen o Vánocích

Po čem ženy touží, nejen o Vánocích

  • 9. listopadu 2018
  • 1721
  • 0
Ženy, největší česká interaktivní skupina a komunita žen, sdílející své osobní příležitosti, doporučení a recenze, zveřejnila průzkum zaměřený na chování a preference žen při nákupu vánočních dárků, ale také jejich představy,...
Český trh e-commerce. Kdy dosáhne čtvrt bilionu korun?

Český trh e-commerce. Kdy dosáhne čtvrt bilionu korun?

  • 2. listopadu 2018
  • 1767
  • 0
Nakupování přes internet je stále na vzestupu. Už za tři roky by se na něm mohlo nakoupit zboží za 250 miliard korun. Podíl online nakupování na celkovém obratu maloobchodu činí v České republice zhruba deset procent, přitom...
Výdaje na reklamu nadále rostou

Výdaje na reklamu nadále rostou

  • 18. října 2018
  • 1447
  • 0
Mediální agentura Zenith na základě své nové studie Advertising Expenditure Forecasts (Předpověď výdajů na reklamu) předpovídá, že mezi lety 2017 a 2020 dvě třetiny veškerého růstu globálních výdajů na reklamu budou pocházet z...
Češi na Vánoce nejčastěji kupují potraviny na vaření

Češi na Vánoce nejčastěji kupují potraviny na vaření

  • 12. října 2018
  • 1723
  • 0
Z průzkumu provedeného exkluzivně pro časopis Zboží&Prodej v září letošního roku formou on-line dotazování společností IBRS vyplývá, že prosincové svátky letos oslaví drtivá většina Čechů. V řeči čísel Mikuláše oslaví 70 %...
PreviousNext
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Stránka 5 z 13

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Spolupráce CHEP a Penny zvyšuje udržitelnost dodavatelského řetězce

V důsledku výzev poslední doby roste v retailu více než kdy jindy význam logistických řešení přispívajících ke stabilitě a odolnosti dodavatelských řetězců a zároveň zohledňujících zelené aspekty podnikání. Jedním z nich je paletový pooling, služba založená na sdílení a opětovném využívání přepravních či displejových palet. Jeho benefity v praxi ilustruje příklad spolupráce poskytovatele poolingu CHEP a maloobchodního řetězce […]
přeprava

Přeprava vlastními silami, nebo externě?

Slibně rozjíždějící se start-upy nebo menší podnikatelé často ani neuvažují o tom, že by mohli využívat služeb externích firem pro přepravu svého zboží. Pak je pro ně obvykle překvapením, že si mohou ušetřit starosti i náklady. Aspektů pro volbu interního nebo externího zajištění těchto služeb je však více. Co je důležité zvážit? Zaměření na business […]

Nové on-line marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk: Prodávejte ve více než 5 000 kategoriích

Kaufland spouští nové marketplace na Slovensku a v Česku a už nyní provozuje velmi úspěšný marketplace Kaufland.de. Úspěšný německý koncept Kaufland.de se od roku 2023 spustí i v dalších zemích. Prodejci díky tomu budou mít možnost nabízet své produkty na on-line marketplace ve třech různých zemích, přičemž stačí pouze jedna registrace. Profitovat budou především ze […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

19. 5. 2022, Digitální nástroje a řešení v retailu

24.–28. 5. 2022, Thaifex, Bangkok

2. 6. 2022, Kongres Samoška

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

Profily

Miloš Škrdlík, jednatel, Maloobchodní síť Brněnka, místopředseda, Asociace českého tradičního obchodu: Brněnka mění zažité scénáře

20. dubna 2022

Ondřej Kuchař: Z jazykového experta pekařským kavárníkem

20. dubna 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required