logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Po hořických Potravinách Švamberk a první prodejně s názvem Naše špajzka v obci Boháňka se...
  • Too Good To Go, společnost se sociálním dopadem a světové tržiště pro hospodaření s přebytky...
  • Řetězec Tesco přivítal zákazníky v modernizované prodejně ve Veselí nad Lužnicí. Rekonstrukce...
  • Řemeslná pekárna Zrno zrnko má v nové pražské městské čtvrti Nuselský pivovar rovnou dvojnásobné...

Komentáře

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Jan Janáček: Tři zásadní trendy na českém retailovém trhu v roce 2023

Jan Janáček: Tři zásadní trendy na českém retailovém trhu v roce 2023

  • 4. ledna 2024
  • 1530
  • 0
Česko je stále nejvyhledávanějším regionem střední a východní Evropy pro zahraniční retailery. On-line nákupy jsou i nadále v kurzu, ale za interakcí a zážitkem lidé chodí do kamenných obchodů. A novým značkám v tuzemsku vloni...
Michaela Musilová: Existuje ještě win-win?

Michaela Musilová: Existuje ještě win-win?

  • 19. prosince 2023
  • 1299
  • 0
Win-win. Vybaveni tímto magickým souslovím vstupujeme do světa obchodu a nepochybujeme, že něco takového opravdu existuje. A je tu první krok k úspěšnému jednání optimismus – víra, že se dohodneme tak, aby obě strany byly...
Jiří Mareček: Výsledky Alberta za rok 2022 nejsou překvapivé

Jiří Mareček: Výsledky Alberta za rok 2022 nejsou překvapivé

  • 12. prosince 2023
  • 1608
  • 0
Z výsledků a komentářů zveřejněné výroční zprávy společnosti Albert Česká republika za rok 2022 vyplývá řada skutečností. Dovolím si okomentovat marži, investice, úspory nákladů a osobní náklady. V maloobchodě se zpravidla...
Petr Linx: Odvádění DPH u nákupů z jiných zemí EU bude přísnější

Petr Linx: Odvádění DPH u nákupů z jiných zemí EU bude přísnější

  • 15. listopadu 2023
  • 1443
  • 0
Novela zákona o DPH zesílí kontrolu nad e-shopy a dalšími subjekty, které poskytují své zboží či služby do zemí Evropské unie. Poslanci ji schválili 27. října a účinnosti má nabýt hned počátkem roku 2024. Poskytovatelé...
Kristýna Havligerová: Je dobře, že ministerstvo posouvá debatu o zavedení systému záloh v ČR dopředu

Kristýna Havligerová: Je dobře, že ministerstvo posouvá debatu o zavedení...

  • 9. listopadu 2023
  • 1161
  • 0
Jsme rádi za to, že Ministerstvo životního prostředí ČR posouvá celou diskusi dopředu. Vnímáme chuť a vůli zálohový systém v Česku dotáhnout. Systém záloh je jedinou cestou k cirkularitě nápojových obalů. Je klíčem k tomu, aby...
Zdeněk Juračka: Jak odborně zdatní teoretici drtí názory nesmělých a bojácných praktiků

Zdeněk Juračka: Jak odborně zdatní teoretici drtí názory nesmělých a...

  • 24. října 2023
  • 2269
  • 0
Nechal jsem se, bohužel pod nátlakem a širokou nabídkou partnerů, přesvědčit k vystoupení v diskusním pořadu televize Prima. Dodnes zpytuji svědomí, zda jsem udělal dobře či špatně. Ohlasy na tuto diskusi s Lenkou Zlámalovou,...
Petr Kymlička: Maloobchod klesá, Češi šetří

Petr Kymlička: Maloobchod klesá, Češi šetří

  • 10. října 2023
  • 1558
  • 0
Srpen byl již šestnáctý měsíc v řadě, kdy klesaly maloobchodní tržby. Srpnové statistiky přinesly ještě dvě nepříznivé zprávy. Zatímco v předchozích měsících meziroční pokles zvolňoval z červnových -3,9 % na červencových -2,1...
Iveta Baudyšová: Informovanost je prevencí problémů

Iveta Baudyšová: Informovanost je prevencí problémů

  • 4. října 2023
  • 1116
  • 0
Obal. Je to to první, co zákazník v obchodě vidí, a dost často také to, podle čeho se při nákupu rozhoduje. Co na něj patří a co ne? Především by měl obsahovat pravdivé informace podle platné legislativy. Ač je patrné, že jde...
Pavel Březina: Pouze možnost bezhotovostních plateb šedou ekonomiku neřeší

Pavel Březina: Pouze možnost bezhotovostních plateb šedou ekonomiku neřeší

  • 15. srpna 2023
  • 1458
  • 0
Stát po zrušení EET rezignoval na snahu potlačovat narůstající šedou ekonomiku a nepřišel s žádným jiným řešením tohoto problému. Současná mediální diskuse o možném vyhýbání se daňovým povinnostem díky upřednostňování pouze...
Petr Kymlička: Chuť utrácet se Čechům velmi pomalu vrací

Petr Kymlička: Chuť utrácet se Čechům velmi pomalu vrací

  • 4. srpna 2023
  • 1392
  • 0
Chuť utrácet se Čechům velmi pomalu vrací. Stačí však pár „prognóz“ tuhé zimy a začnou opět šetřit.  Maloobchodní tržby v Česku klesaly čtrnáctý měsíc v řadě. Meziroční pokles však zpomaluje, když v červnu činil podle dnes...
PreviousNext
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 2 z 8

Doporučujeme

Komerční sdělení

Vedoucí prodejny versus AI – kdo vítězí?

Zvládne zkušený vedoucí porazit umělou inteligenci při objednávání zboží na promoakci? Výsledky jsou jasné. Čím méně do procesu zasahuje člověk, tím vyšší obrat a marži prodejna dosahuje. Říkáte si, že to nemůže být pravda? Že přece zkušenosti lidí, kteří prodejny vedou, nejde takto jednoduše nahradit? To si ve slovenských prodejnách COOP říkali také. Proto se […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

21.–26. 8. 2025, mezinárodní agrosalon Země živitelka, České Budějovice

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

9. 10. 2025, kongres Pharma Profit, Olomouc

Profily

Kateřina Čadilová, předsedkyně a národní koordinátorka, Asociace regionálních značek: O certifikaci regionální značky je dlouhodobě velký zájem

3. července 2025

Obchod očima Petra Baudyše, vedoucího oddělení kvality a udržitelnosti Penny Market: Zlevněné balíčky potravin letos rozšíříme do všech prodejen

25. června 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required