logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nezávislé ocenění důvěry českých spotřebitelů Nejdůvěryhodnější značka 2025 vyhlásilo výsledky...
  • Společnost Vivantis působící na poli beauty e-commerce otevřela svou první kamennou prodejnu v...
  • Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického...
  • Společnost Unibail-Rodamco-Westfield (URW) otevřela rebrandované nákupní centrum Westfield Černý...

Publicistika

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Zboží&Prodej 8/2025: Svačina ideál je rychlá a zdravá

Zboží&Prodej 8/2025: Svačina ideál je rychlá a zdravá

  • 8. září 2025
  • 353
  • 0
Připravená k okamžité konzumaci, s vyšším obsahem bílkovin a bez zbytečných přídatných látek. Tak podle představ moderních konzumentů vypadá ideální svačina. Hlavně mladí nakupující si stále častěji vybírají produkty na...
Patricia Jakešová: Zamyslete se, čím jste pro obchodní partnery zajímaví

Patricia Jakešová: Zamyslete se, čím jste pro obchodní partnery zajímaví

  • 3. září 2025
  • 466
  • 0
Léto končí a je před námi obratově stěžejní část roku. Není od věci zopakovat si pravidla vyjednávání a zrevidovat si, co a jak vyjednávat. Sice všechna čísla ještě nejsou pohromadě, ale je již z čeho vycházet. Samozřejmě jsou...
Zdražení se odehrálo u koloniálního a drogistického zboží

Zdražení se odehrálo u koloniálního a drogistického zboží

  • 3. září 2025
  • 358
  • 0
V červnu a červenci 2025 došlo k nárůstu průměrné ceny spotřebního koše o 1,43 %, a to z květnové hodnoty 2 324,20 Kč na 2 357,80 Kč. Zdražení zaznamenalo sedm z deseti sledovaných obchodních řetězců. Nejvýraznější růst cen...
Zboží&Prodej 8/2025: Tahounem jsou přípravky do myček

Zboží&Prodej 8/2025: Tahounem jsou přípravky do myček

  • 1. září 2025
  • 348
  • 0
Jako stabilní lze označit vývoj kategorie přípravků na mytí nádobí v uplynulých 12 měsících. Na trhu se neobjevily žádné převratné inovace, ať už jde o samotné produkty, nebo jejich obaly. Hlavním znakem této skupiny produktů...
Zboží&Prodej 8/2025: Nákup krmiv ovlivňuje komunita

Zboží&Prodej 8/2025: Nákup krmiv ovlivňuje komunita

  • 25. srpna 2025
  • 507
  • 0
Podle společnosti NIQ se za posledních 52 týdnů končících 15. června 2025 na českém maloobchodním trhu prodalo téměř 106 tisíc tun krmiva pro psy a kočky v celkové hodnotě přesahující 7,7 miliardy korun. Oproti minulému období...
Petr Tulach: Maloobchod bez malých. Krámky a koloniály dostávají nová pravidla

Petr Tulach: Maloobchod bez malých. Krámky a koloniály dostávají nová pravidla

  • 19. srpna 2025
  • 477
  • 0
Chtěli byste si v dnešní době otevřít vlastní obchod. Malý krámek na rohu ulice, možná s potravinami, knihami, s něčím poctivým, co má smysl? Možná vám nechybí energie a odvaha. Ale je to vůbec dobrý nápad? Počet živnostníků v...
Když technologie nestačí

Když technologie nestačí

  • 18. srpna 2025
  • 461
  • 0
Udržitelnost v retailu už dávno neznamená jen LED osvětlení nebo solární panely. Skutečně udržitelná prodejna musí být navržena s ohledem na celý životní cyklus, od výstavby přes každodenní provoz až po vliv na místní...
Češi letos načepovali o třetinu více pitné vody ve veřejném prostoru než loni

Češi letos načepovali o třetinu více pitné vody ve veřejném prostoru než loni

  • 15. srpna 2025
  • 452
  • 0
Zájem o filtrovanou vodu bez plastu ve veřejném prostoru v Česku dál roste. Projekt Lokni, který provozuje síť veřejných filtračních stanic, eviduje od začátku roku 2025 výrazný nárůst zájmu o své stanice na nádražích a...
Doplňky stravy užívá 85 % Čechů. Lékárny vítězí nad reklamou

Doplňky stravy užívá 85 % Čechů. Lékárny vítězí nad reklamou

  • 15. srpna 2025
  • 550
  • 0
Doplňky stravy jsou nedílnou součástí většiny Čechů – alespoň občas je užívá 85 % z nich a pro čtvrtinu z nich představují každodenní rutinu. Nejčastěji je lidé nakupují v lékárnách, kde oceňují nejen kvalitnější...
Generace Z mění pravidla hry: Firmy musí nabídnout víc než jen plat

Generace Z mění pravidla hry: Firmy musí nabídnout víc než jen plat

  • 15. srpna 2025
  • 461
  • 0
Generace Z přináší na pracovní trh nový pohled na práci, hodnoty i očekávání. Vyrůstala s technologiemi a digitálními standardy, zažila pandemii, ekonomické otřesy i návrat války do Evropy. Teď se stává jedním z hlavních...
PreviousNext
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 2 z 84

Doporučujeme

Komerční sdělení

Personalizace v logistice e-commerce – případová studie FM Logistic a Lindt

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Soumrak nad EAN kódy?

V poslední době dostávám otázku, zda je SLUNO připraveno na přechod z klasických čárových EAN kódu na 2D kódy. Tento přechod bývá označován za největší změnu od zavedení automatické identifikace pomočí čárových kódů. Jelikož OBIS (náš obchodní informační systém) je určen primárně jako ERP pro maloobchodní společnosti, tak je to pro nás klíčová otázka a […]

Vánoční balicí sady STEPA – novinka od českého výrobce

Vánoce bez stresu – i při balení dárků. Naše nové vánoční balicí sady přinášejí vše, co lidé dnes hledají: jednoduchý výběr, sladěné barvy, krásný výsledek a jistotu, že dárky budou pod stromečkem vypadat dokonale. Praktická volba i malá radost navíc – „nice-to-have“, které se v sezóně mění v must-have. Co sada obsahuje 4× role (70×200 […]

Perfect Catering mění firemní akce v nezapomenutelné zážitky

Jsme tvůrci atmosféry, kde se branding klienta potkává s kulinářskou kreativitou. Kanapky ve firemních barvách, jedlé květy, kouřové efekty, originální koktejly, signature drinky a show barmanů – to vše už v Perfect Catering tvoří základ. V každém detailu hraje roli vizuální wow efekt, který přenese značku klienta přímo na talíř. Udáváme trendy, které spojují udržitelnost, […]

Břevnovský klášter, jedinečný prostor pro váš příští event

Hledáte reprezentativní místo pro vaši firemní akci, které nadchne hosty a zároveň nabídne skvělé zázemí? Objevte břevnovský klášter, místo s příběhem, noblesou a jedinečnou atmosférou, kde historie a moderní event management tvoří dokonalou harmonii. Reprezentativní prostory zvládnou malý workshop i velkou společenskou událost. Přízemí pojme až 300 osob: hlavní prostor Sala Terrena je ideální pro […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–14. 11. 2025, kongres Czech Retail Days, Praha

20.–22. 11. 2025, Gastro Sweet Fest, Praha

27.–28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16.–25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

27.–28. 1. 2026, kongres Samoška, Olomouc

1.–4. 2. 2026, ISM, Kolín nad Rýnem

Profily

Obchod očima Jana Hübnera, zakladatele a CEO společnosti Shopingy: V nákupních centrech expandují polské značky a non-food diskontní řetězce

27. října 2025

Harald Tscherne, spolumajitel, Intersport Austria: Expanze bez udržitelného byznysu nedává smysl

20. října 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required