Mezi nepřehlédnutelné trendy v kategorii prostředků na mytí nádobí patří stoupající obliba nákupů v akcích a velkých balení. Výrobci i prodejci upozorňují také na rostoucí zájem o ekologicky šetrné produkty. A za zmínku stojí...
Od letošního ledna do dubna si nějakou sladkost koupila každá česká domácnost. Podle Spotřebitelského panelu GfK si je kupující do nákupního košíku ve sledovaném období vložili zhruba sedmkrát za měsíc. Promoce jsou pro tuto...
Expanze je přirozenou součástí maloobchodu a rozhodnutí o tom, kterou lokalitu pro další růst vybrat, patří k těm zásadním. Klíčový je potenciál obratu, jejž mohou prodejci v daném místě očekávat. Na to má vliv právě umístění,...
Ať už si zákazníci chtějí vychutnat rychlou a chutnou snídani doma, v práci, nebo hledají vydatnou porci energie pro sportovní aktivity či klidný a pohodový brunch s rodinou, v obchodě by měli najít vše, co potřebují. Důraz je...
Ač je to neuvěřitelné, Asociace českého tradičního obchodu (AČTO) slaví již deset let od svého vzniku. Dnes je respektovanou organizací, ale její počátky zrovna optimistické nebyly. Asociace, kterou jsem měl tu čest zakládat,...
Nejvíce kupujících tichých vín osloví bílé víno, které tvoří více než šestinu nakoupeného objemu. Následují bezmála třetinová červená vína a paletu barev uzavírají růžová vína. Ještě větší dominance bílých vín panuje u...
V dnešním dynamickém světě prodeje se výběr materiálů pro POS a POP stává klíčovým prvkem designu, trvanlivosti a ohleduplnosti k životnímu prostředí. Trendy směřují k udržitelným materiálům a inovacím, jako je 3D tisk a...
Komise Legislativní rady vlády (LRV) pro hodnocení dopadů nové legislativy navrhla, aby se přerušil proces novelizace zákona o obalech, kterým chce ministr životního prostředí Petr Hladík prosadit povinné zálohování PET lahví...
Jsou to nečekané „poklady“, které nakupující zahlédl a náhle je musí mít. Řeč je o impulzním zboží. Pro obchod představuje zlatou žílu, která mu umožňuje navýšit tržby a maximalizovat zisk z každého metru prodejní plochy. Jak...
Ekonomický tlak nutí spotřebitele opravovat zastaralé výrobky a šetřit nákupem použitého zboží. Celých 24 procent globálních spotřebitelů se rozhodlo nakupovat výrobky z druhé ruky, aby pomohli životnímu prostředí a vedli...