logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nezávislé ocenění důvěry českých spotřebitelů Nejdůvěryhodnější značka 2025 vyhlásilo výsledky...
  • Společnost Vivantis působící na poli beauty e-commerce otevřela svou první kamennou prodejnu v...
  • Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického...
  • Společnost Unibail-Rodamco-Westfield (URW) otevřela rebrandované nákupní centrum Westfield Černý...

Publicistika

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Stav zálohování v Česku

Stav zálohování v Česku

  • 28. dubna 2025
  • 1769
  • 0
V polovině března měla projít prvním čtením v Poslanecké sněmovně novela zákona o obalech, která zavádí povinné zálohování PET lahví a plechovek. Do jednacího sálu ale nepřišli ti, co přijít měli. Koaliční poslanci se...
Zboží&Prodej 4/2025: Zmrzlinový trh roztáčí miliardy

Zboží&Prodej 4/2025: Zmrzlinový trh roztáčí miliardy

  • 21. dubna 2025
  • 1058
  • 0
Vanilka, čokoláda a jahoda. To jsou tři dlouhodobě nejoblíbenější příchutě zmrzlin v tuzemsku. Navzdory konzervativnímu přístupu českého spotřebitele se však začínají prosazovat i méně tradiční chutě jako slaný karamel, mango...
Zboží&Prodej 3/2025: Tekuté prací prostředky jsou jedničkou

Zboží&Prodej 3/2025: Tekuté prací prostředky jsou jedničkou

  • 7. dubna 2025
  • 774
  • 0
Účinnost, šetrnost a cena představují faktory, které hrají při výběru pracích prostředků zásadní roli. K tomu je ovšem třeba připočíst i značku. Je-li s ní zákazník spokojen, nemá tendenci ji opouštět. A pakliže mu nabízí i...
Zboží&Prodej 3/2025: Konzervy šetří čas

Zboží&Prodej 3/2025: Konzervy šetří čas

  • 30. března 2025
  • 638
  • 0
Během posledních dvanácti měsíců nakoupily konzervované, sterilované a pasterizované potraviny téměř všechny české domácnosti. Každá v průměru pětatřicetkrát. Podle dat YouGov Shopper panelu jsou nejrozšířenější podkategorií,...
Bez letáku to zkrátka nejde

Bez letáku to zkrátka nejde

  • 24. března 2025
  • 1205
  • 0
Oslovení obchodníci se shodují na tom, že ačkoli by rádi od letáků pozvolna upouštěli, protože jde mimo jiné také o silné nákladové a environmentální hledisko, zákaznický zvyk je železná košile. A i přes pestrou nabídku...
Zboží&Prodej 3/2025: Na gril se derou sýry i alternativy

Zboží&Prodej 3/2025: Na gril se derou sýry i alternativy

  • 24. března 2025
  • 615
  • 0
Maso a uzeniny sice stále tvoří pevný základ českých grilovaček, avšak stále zajímavější jsou pro spotřebitele alternativy masa, zelenina a sýry. A jelikož z oblíbené kratochvíle se postupem času stává společenská událost na...
Nejvíce rostly ceny čerstvého zboží

Nejvíce rostly ceny čerstvého zboží

  • 19. března 2025
  • 641
  • 0
V lednu 2025 se průměrná hodnota spotřebního koše zvýšila o 3,11 %, z původních 2 249,30 Kč na 2 321,40 Kč. Růst cen byl zaznamenán u devíti z deseti sledovaných obchodníků. Největší se odehrál v řetězci Tesco HM, a to o 6,34...
Zboží&Prodej 3/2025: Pečivo tančí v rytmu zdraví a pestrosti

Zboží&Prodej 3/2025: Pečivo tančí v rytmu zdraví a pestrosti

  • 17. března 2025
  • 770
  • 0
Klasický rohlík nebo velký konzumní chléb jsou sice stále pevně ukotvené v chuťových pohárcích Čechů, avšak módním trendům podléhá i tato snad nejtradičnější součást tuzemského jídelníčku. Do popředí se nekompromisně derou...
Zboží&Prodej 1–2/2025: Tahounem jsou čisticí prostředky tradičních značek

Zboží&Prodej 1–2/2025: Tahounem jsou čisticí prostředky tradičních značek

  • 10. března 2025
  • 839
  • 0
U čisticích prostředků a úklidových potřeb pokračuje zaměření na udržitelnost a šetrnost vůči životnímu prostředí. Projevuje se to nejen ve složení samotných produktů, ale také jejich obalů. I nadále platí, že spotřebitelé při...
Zboží&Prodej 1–⁠⁠⁠⁠⁠⁠2/2025: Energie za více než šest miliard

Zboží&Prodej 1–⁠⁠⁠⁠⁠⁠2/2025: Energie za více než šest miliard

  • 3. března 2025
  • 1319
  • 0
Energetické nápoje patří z dlouhodobého pohledu k jedné z nejrychleji rostoucích kategorií nealkoholických nápojů. Tento vývoj je vyvolán nejen cenovou dynamikou, ale rovněž pozitivním objemovým růstem. Podle společnosti NIQ...
PreviousNext
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Stránka 6 z 84

Doporučujeme

Komerční sdělení

Personalizace v logistice e-commerce – případová studie FM Logistic a Lindt

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Soumrak nad EAN kódy?

V poslední době dostávám otázku, zda je SLUNO připraveno na přechod z klasických čárových EAN kódu na 2D kódy. Tento přechod bývá označován za největší změnu od zavedení automatické identifikace pomočí čárových kódů. Jelikož OBIS (náš obchodní informační systém) je určen primárně jako ERP pro maloobchodní společnosti, tak je to pro nás klíčová otázka a […]

Vánoční balicí sady STEPA – novinka od českého výrobce

Vánoce bez stresu – i při balení dárků. Naše nové vánoční balicí sady přinášejí vše, co lidé dnes hledají: jednoduchý výběr, sladěné barvy, krásný výsledek a jistotu, že dárky budou pod stromečkem vypadat dokonale. Praktická volba i malá radost navíc – „nice-to-have“, které se v sezóně mění v must-have. Co sada obsahuje 4× role (70×200 […]

Perfect Catering mění firemní akce v nezapomenutelné zážitky

Jsme tvůrci atmosféry, kde se branding klienta potkává s kulinářskou kreativitou. Kanapky ve firemních barvách, jedlé květy, kouřové efekty, originální koktejly, signature drinky a show barmanů – to vše už v Perfect Catering tvoří základ. V každém detailu hraje roli vizuální wow efekt, který přenese značku klienta přímo na talíř. Udáváme trendy, které spojují udržitelnost, […]

Břevnovský klášter, jedinečný prostor pro váš příští event

Hledáte reprezentativní místo pro vaši firemní akci, které nadchne hosty a zároveň nabídne skvělé zázemí? Objevte břevnovský klášter, místo s příběhem, noblesou a jedinečnou atmosférou, kde historie a moderní event management tvoří dokonalou harmonii. Reprezentativní prostory zvládnou malý workshop i velkou společenskou událost. Přízemí pojme až 300 osob: hlavní prostor Sala Terrena je ideální pro […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–14. 11. 2025, kongres Czech Retail Days, Praha

20.–22. 11. 2025, Gastro Sweet Fest, Praha

27.–28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16.–25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

27.–28. 1. 2026, kongres Samoška, Olomouc

1.–4. 2. 2026, ISM, Kolín nad Rýnem

Profily

Obchod očima Jana Hübnera, zakladatele a CEO společnosti Shopingy: V nákupních centrech expandují polské značky a non-food diskontní řetězce

27. října 2025

Harald Tscherne, spolumajitel, Intersport Austria: Expanze bez udržitelného byznysu nedává smysl

20. října 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required