logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nezávislé ocenění důvěry českých spotřebitelů Nejdůvěryhodnější značka 2025 vyhlásilo výsledky...
  • Společnost Vivantis působící na poli beauty e-commerce otevřela svou první kamennou prodejnu v...
  • Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického...
  • Společnost Unibail-Rodamco-Westfield (URW) otevřela rebrandované nákupní centrum Westfield Černý...

Publicistika

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Tomáš Kočař: Bič na silné hráče

Tomáš Kočař: Bič na silné hráče

  • 27. února 2025
  • 1010
  • 0
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) nadále prověřuje zneužívání významné tržní síly při obchodování s potravinářskými, nápojovými a zemědělskými produkty. Různá pochybení už zjistil mimo jiné u společností Bauhaus ČR,...
Nejvíce klesly ceny čerstvého zboží

Nejvíce klesly ceny čerstvého zboží

  • 25. února 2025
  • 817
  • 0
V prosinci 2024 se průměrná hodnota spotřebního koše snížila o 0,98 %, z původních 2 271,20 Kč na 2 249,30 Kč. Snížení cen bylo zaznamenáno u šesti z deseti sledovaných obchodníků. Největší se odehrálo v řetězci Tesco SM, a to...
Zboží&Prodej 1–2/2025: Dětský sortiment vyžaduje styl i komfort

Zboží&Prodej 1–2/2025: Dětský sortiment vyžaduje styl i komfort

  • 24. února 2025
  • 742
  • 0
Ovocné kapsičky jsou hitem, zatímco prodeje plenek jdou kvůli snižující se porodnosti dolů. Tržby za sortiment určený pro děti sice dosáhly v posledním roce více než pět miliard korun, avšak v meziročním srovnání celkově mírně...
Kupi.cz: Zrnková i instantní káva prudce zdražily

Kupi.cz: Zrnková i instantní káva prudce zdražily

  • 21. února 2025
  • 1074
  • 0
Z analýzy srovnávače cen potravin Kupi.cz, který dlouhodobě sleduje ceny v hypermarketech a supermarketech v České republice, lze pozorovat, že zrnková i instantní káva v obchodech citelně zdražují. Je nanejvýš pravděpodobné,...
Nákupní mise jsou stále komplikovanější

Nákupní mise jsou stále komplikovanější

  • 19. února 2025
  • 1466
  • 0
Kde budou Češi nakupovat v roce 2025? Jakým formátům dají přednost a proč? I bez křišťálové koule lze na základě dostupných dat z nedávné minulosti odhadnout, do jakých formátů zamíří i letos a proč. Poměry na trhu ale mohou...
Zboží&Prodej 1–⁠⁠⁠⁠⁠⁠2/2025: Ryby plavou na vlně zájmu

Zboží&Prodej 1–⁠⁠⁠⁠⁠⁠2/2025: Ryby plavou na vlně zájmu

  • 17. února 2025
  • 709
  • 0
Losos a treska během roku, kapr na Vánoce. Preference Čechů v rámci ryb se mění podle ročního období. V konzervách zase tuzemští spotřebitelé upřednostňují tuňáka a tuňákové saláty. Klasiku se však nebojí vyměnit za novinky,...
Tištěné letáky sledují dvě třetiny spotřebitelů. Češi je nadále považují za nejpřehlednější zdroj nákupních informací, zjistil průzkum

Tištěné letáky sledují dvě třetiny spotřebitelů. Češi je nadále považují za...

  • 27. ledna 2025
  • 1179
  • 0
Tištěné letáky používají bezmála dvě třetiny spotřebitelů a každý třetí člověk podle nich nakupuje pravidelně. Polovina Čechů je považuje za nejdůvěryhodnější a nejpřehlednější zdroj nákupních informací. Letáky bodují také v...
Semolinové těstoviny lépe drží tvar a přináší řadu zdravotních benefitů

Semolinové těstoviny lépe drží tvar a přináší řadu zdravotních benefitů

  • 24. ledna 2025
  • 1712
  • 0
Jaké jsou výživové a zdravotní benefity semolinových těstovin? Co jsou to semolinové těstoviny, jak se odlišuje jejich proces výroby v porovnání s klasickými těstovinami? Jaké mají výsledné vlastnosti a jaký je jejich vliv na...
Obchody se posouvají do budoucnosti

Obchody se posouvají do budoucnosti

  • 20. ledna 2025
  • 1344
  • 0
V rámci vybavení obchodů se v následující době očekává několik trendů, které by měly výrazně formovat jejich vzhled a fungování. Důraz je kladen především na technologické inovace, udržitelnost a celkový zákaznický zážitek. A...
Maloobchod a nakupující v datech: stav a výhled na další rok

Maloobchod a nakupující v datech: stav a výhled na další rok

  • 15. ledna 2025
  • 2061
  • 0
Makroekonomická data ukazují, že proti předchozím letům se situace zklidnila. Už po polovině roku 2023 zpomaluje růst cen potravin i celkových životních nákladů a v prvních třech čtvrtletích 2024 se celková inflace drží pod...
PreviousNext
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Stránka 7 z 84

Doporučujeme

Komerční sdělení

Personalizace v logistice e-commerce – případová studie FM Logistic a Lindt

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Soumrak nad EAN kódy?

V poslední době dostávám otázku, zda je SLUNO připraveno na přechod z klasických čárových EAN kódu na 2D kódy. Tento přechod bývá označován za největší změnu od zavedení automatické identifikace pomočí čárových kódů. Jelikož OBIS (náš obchodní informační systém) je určen primárně jako ERP pro maloobchodní společnosti, tak je to pro nás klíčová otázka a […]

Vánoční balicí sady STEPA – novinka od českého výrobce

Vánoce bez stresu – i při balení dárků. Naše nové vánoční balicí sady přinášejí vše, co lidé dnes hledají: jednoduchý výběr, sladěné barvy, krásný výsledek a jistotu, že dárky budou pod stromečkem vypadat dokonale. Praktická volba i malá radost navíc – „nice-to-have“, které se v sezóně mění v must-have. Co sada obsahuje 4× role (70×200 […]

Perfect Catering mění firemní akce v nezapomenutelné zážitky

Jsme tvůrci atmosféry, kde se branding klienta potkává s kulinářskou kreativitou. Kanapky ve firemních barvách, jedlé květy, kouřové efekty, originální koktejly, signature drinky a show barmanů – to vše už v Perfect Catering tvoří základ. V každém detailu hraje roli vizuální wow efekt, který přenese značku klienta přímo na talíř. Udáváme trendy, které spojují udržitelnost, […]

Břevnovský klášter, jedinečný prostor pro váš příští event

Hledáte reprezentativní místo pro vaši firemní akci, které nadchne hosty a zároveň nabídne skvělé zázemí? Objevte břevnovský klášter, místo s příběhem, noblesou a jedinečnou atmosférou, kde historie a moderní event management tvoří dokonalou harmonii. Reprezentativní prostory zvládnou malý workshop i velkou společenskou událost. Přízemí pojme až 300 osob: hlavní prostor Sala Terrena je ideální pro […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–14. 11. 2025, kongres Czech Retail Days, Praha

20.–22. 11. 2025, Gastro Sweet Fest, Praha

27.–28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16.–25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

27.–28. 1. 2026, kongres Samoška, Olomouc

1.–4. 2. 2026, ISM, Kolín nad Rýnem

Profily

Obchod očima Jana Hübnera, zakladatele a CEO společnosti Shopingy: V nákupních centrech expandují polské značky a non-food diskontní řetězce

27. října 2025

Harald Tscherne, spolumajitel, Intersport Austria: Expanze bez udržitelného byznysu nedává smysl

20. října 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required