logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Každý rok přibývá lidí, kteří při nákupu zboží v kamenném obchodě už na místě přes mobil...
  • Internetový prodejce potravin Rohlik.cz rozšířil nabídku o novou privátní značku Yutto. Ta...
  • IKEA Česká republika utržila v uplynulém finančním roce 11,9 miliardy korun. Ve srovnání s...
  • Řetězec Tesco ve 33 vybraných prodejnách po celé České republice graficky sjednotil sekce s...

Téma

Parkoviště by měla být k užitku

Parkoviště by měla být k užitku

  • 25. ledna 2023
  • 142
  • 0
Začátek splnění nákupní mise v celé řadě případů nezačíná vyzvednutím nákupního vozíku či košíku, ale už dříve, nastartováním automobilu. Jenže s tím, jak ve společnosti dynamicky rostl počet...
  • Analýza: Český obchod v časech změn

    Analýza: Český obchod v časech změn

    • 9. prosince 2022
    • 0
  • Živočišně, anebo rostlinně? Chybí shoda

    Živočišně, anebo rostlinně? Chybí shoda

    • 8. prosince 2022
    • 0
  • SIAL Paris 2022: Úspěšné shledání

    SIAL Paris 2022: Úspěšné shledání

    • 23. listopadu 2022
    • 0
  • Odložené platby představují katalyzátor e-commerce

    Odložené platby představují katalyzátor e-commerce

    • 11. listopadu 2022
    • 0
  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
V podnikání lze najít nemalé úspory

V podnikání lze najít nemalé úspory

  • 10. listopadu 2022
  • 396
  • 0
Inflace drtí ekonomiku států, organizací i spotřebitelů. Situace, ve které se nacházíme, je přitom poměrně složitá. Složitější o to, že vlastně všechno, co se děje, nemá hospodářské kořeny. Ať už to byl covid, rusko-ukrajinský...
Bio už je pro řadu zákazníků standardem

Bio už je pro řadu zákazníků standardem

  • 27. října 2022
  • 505
  • 0
Trh s biopotravinami stále dynamicky roste. A ačkoli navýšení podílu spotřeby biopotravin na spotřebě všech potravin a nápojů stouplo ze zhruba jednoho procenta v roce 2017 na stávajících asi 1,77 %, což se může zdát jako...
Zákazníci chtějí nakupovat v moderním prostředí

Zákazníci chtějí nakupovat v moderním prostředí

  • 20. října 2022
  • 515
  • 0
Nad otázkami, jak efektivně naplánovat přestavbu obchodu, abyste se nepřipravili o prodeje, a proč uvažovat o remodelingu jako o investici, která vám v budoucnu navýší obrat, se na kongresu Samoška zamýšleli Markéta Zábranská,...
Obchodní centra na energetické křižovatce

Obchodní centra na energetické křižovatce

  • 6. října 2022
  • 884
  • 0
Rostoucí inflace, ceny energií, pozvolné ochlazování spotřebitelského nákupního apetitu a velmi nejisté prognózy do budoucna dopadají plnou vahou i na obchodní centra. Ačkoli to ale někdy z celostátních médií vypadá, že do...
Obchody v malých obcích: mají šanci se udržet?

Obchody v malých obcích: mají šanci se udržet?

  • 29. září 2022
  • 691
  • 0
Změny nákupního chování obyvatel mají logicky vliv i na fungování obchodů s potravinami na venkově. V malých venkovských obcích se projevují specifické vlivy, které násobí ekonomické limity dané nízkým počtem potenciálních...
Na sales promotion a merchandisingu se šetří

Na sales promotion a merchandisingu se šetří

  • 2. září 2022
  • 773
  • 0
Podpora prodeje není vždy nutná k uzavření obchodu, tedy k prodeji zboží či služeb. Avšak dost často pomáhá zákazníkovi usnadnit rozhodnutí, nebo mu doporučit pro něj vhodný produkt. Jedněmi z hlavních nástrojů jsou sales...
Cílem je překlopit nutnost nákupů v pozitivní emoce

Cílem je překlopit nutnost nákupů v pozitivní emoce

  • 1. září 2022
  • 615
  • 0
Maloobchod v posledních letech zasáhla modernizace. Poslední dva roky postižené restrikcemi přispěly také k tomu, že ve větší míře nastoupily digitální technologie, a z retailu formují místo, kde se nejen nakupuje. Důraz je...
CX musí kolovat v DNA

CX musí kolovat v DNA

  • 30. srpna 2022
  • 535
  • 0
Zákaznická zkušenost (Customer Experience = CX). Dvě magická slova, která s příchodem internetu a sociálních sítí otevřela obrovské příležitosti a zároveň hrozby. Příležitosti pro relativně snadné získávání zákazníků a s nimi...
Technologicky vyzbrojit se musí každý

Technologicky vyzbrojit se musí každý

  • 3. srpna 2022
  • 816
  • 0
Následující období bude o flexibilitě a automatickém řízení zásob. Ponese se zvláště v duchu vzájemné spolupráce na jednotlivých úrovních dodavatelského řetězce a maloobchodu. Aby bylo možné spotřebitelům dodat služby v...
Kvalita, cena nebo původ?

Kvalita, cena nebo původ?

  • 30. června 2022
  • 713
  • 0
Podle průzkumu Nákupní zvyklosti 2021 společnosti KPMG je země původu při nákupu nejdůležitějším kritériem pouze pro čtyři procenta Čechů. Není to málo? Rozhodující faktor při nákupu loni na podzim představovala kvalita...
Next
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 1 z 14

Doporučujeme

Komerční sdělení

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

1.–5. 2. 2023, veletrh hraček Spielwarenmesse, Norimberk, Německo

14.–17. 2. 2023, veletrh Biofach, Norimberk

16. 2. 2023, seminář Best of in-store, Praha

26. 2.–2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Německo

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

Profily

Projekt není udržitelný tím, že to řeknete. Ukažte důkazy

11. ledna 2023
Jiří Smetana, Penny Market

Jiří Smetana, manažer nákupu trvanlivých potravin a nápojů, Penny Market Česká republika: Z retailu se vytrácí pokora

7. prosince 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required