Coop Centrum družstvo je na trhu tři desítky let a má za sebou rekordně dobrý rok. Maloobchodní obrat Skupiny Coop přesáhl v loňském roce 33,5 miliardy korun a všechny její maloobchodní řetězce...
Emoce jsou nejsilnějším nákupním nástrojem a hlavním tvůrcem komunikace značek. Pokud se v místech prodeje zvolí správné, a především vhodné řešení, vystoupí z řady. Tím dojde nejen k navýšení objemu prodejů, ale je to zároveň...
Káva patří mezi nejoblíbenější nápoje na celém světě. Každý den ji pije více než miliarda spotřebitelů. Ti si ji dopřávají jak doma, v zaměstnání, tak v kavárnách a cukrárnách, na benzinkách, ale běžně už i v obchodech. A to...
Na začátku letošního roku rozvířil zatím ještě stále celkem poklidné vody udržitelnosti fakt, že v Německu začal platit „zákon o dodavatelských řetězcích“. V praxi to znamená, že tato norma předchází legislativu, která bude...
Existují-li cesty k přežití prodejen na venkově, které to jsou? Na čem závisí? Do jaké míry vlastně obyvatelům obcí vadí, když se u nich obchod zavře? Jakou podporu mají získat, aby dále fungovaly? A je vůbec možné najít...
V polovině března oznámilo Ministerstvo zemědělství ČR (MZe ČR) vznik pracovní mezirezortní skupiny, která se má věnovat otázce vysokých cen potravin. Cílem je zjistit, zda růst cen téměř všech základních potravin skutečně...
Čtrnáctý ročník konference POPAI Fórum 2022 se po druhé za sebou uskutečnil v moderním multifunkčním centru O2 universum. Po dvou covidových letech se vrátil zpět v plné síle. Foyer kongresového sálu bylo plné vystavených...
I v nejhojnější sezoně loňského roku zákazníci své nákupy promýšleli a nenakupovali bezhlavě. Jejich kroky stále více směřovaly a nadále směřují k nákupům v akcích, využívají slev. A ty hledají nejen v kamenných obchodech, ale...
Začátek splnění nákupní mise v celé řadě případů nezačíná vyzvednutím nákupního vozíku či košíku, ale už dříve, nastartováním automobilu. Jenže s tím, jak ve společnosti dynamicky rostl počet osobních vozů, bylo zapotřebí...
Již třetím rokem se vyrovnáváme se situacemi, které mají jen málo pamětníků. V uplynulých dvou letech to byly dramatické následky epidemie covid, letos válka na Ukrajině s dopadem na společnost a celou ekonomiku včetně...
Letos na jaře vznikla pod taktovkou Potravinářské komory ČR (PK ČR) a České technologické platformy pro potraviny nová odborná Platforma pro alternativní potraviny a nápoje. Jejím cílem je především vytvoření odborného zázemí...