Zákaznická zkušenost je mantra, která rezonuje v uších všem firmám, ve kterých se podniká opravdu kvůli zákazníkům. A díky žebříčku stovky nejlepších zákaznických zkušeností, které realizuje...
V polovině března oznámilo Ministerstvo zemědělství ČR (MZe ČR) vznik pracovní mezirezortní skupiny, která se má věnovat otázce vysokých cen potravin. Cílem je zjistit, zda růst cen téměř všech základních potravin skutečně...
Čtrnáctý ročník konference POPAI Fórum 2022 se po druhé za sebou uskutečnil v moderním multifunkčním centru O2 universum. Po dvou covidových letech se vrátil zpět v plné síle. Foyer kongresového sálu bylo plné vystavených...
I v nejhojnější sezoně loňského roku zákazníci své nákupy promýšleli a nenakupovali bezhlavě. Jejich kroky stále více směřovaly a nadále směřují k nákupům v akcích, využívají slev. A ty hledají nejen v kamenných obchodech, ale...
Začátek splnění nákupní mise v celé řadě případů nezačíná vyzvednutím nákupního vozíku či košíku, ale už dříve, nastartováním automobilu. Jenže s tím, jak ve společnosti dynamicky rostl počet osobních vozů, bylo zapotřebí...
Již třetím rokem se vyrovnáváme se situacemi, které mají jen málo pamětníků. V uplynulých dvou letech to byly dramatické následky epidemie covid, letos válka na Ukrajině s dopadem na společnost a celou ekonomiku včetně...
Letos na jaře vznikla pod taktovkou Potravinářské komory ČR (PK ČR) a České technologické platformy pro potraviny nová odborná Platforma pro alternativní potraviny a nápoje. Jejím cílem je především vytvoření odborného zázemí...
Veletrh SIAL Paris 2022 splnil podle jeho organizátorů všechna očekávání a posílil svou pozici nejlepšího světového setkání odborníků z potravinářského odvětví. K vidění i ochutnání byly produkty z celého světa. Přehlídka...
Podle prohlášení tuzemských e-shopů nečekají českou e-commerce radostné časy. Po dvou silných letech nastává stejně silné vystřízlivění. Sklady plné špatně prodejných zásob, opatrnější zákazníci, nové typy ztrát, které se...
Inflace drtí ekonomiku států, organizací i spotřebitelů. Situace, ve které se nacházíme, je přitom poměrně složitá. Složitější o to, že vlastně všechno, co se děje, nemá hospodářské kořeny. Ať už to byl covid, rusko-ukrajinský...
Trh s biopotravinami stále dynamicky roste. A ačkoli navýšení podílu spotřeby biopotravin na spotřebě všech potravin a nápojů stouplo ze zhruba jednoho procenta v roce 2017 na stávajících asi 1,77 %, což se může zdát jako...