Maloobchod se mění a firmy, které se nedokážou přizpůsobit novým trendům, riskují, že zaostanou. Mezi hlavní trendy patří zážitek zákazníka, omnichannel nakupování, udržitelnost a digitalizace. Zejména ti, kteří se zaměří na...
Expanze je přirozenou součástí maloobchodu a rozhodnutí o tom, kterou lokalitu pro další růst vybrat, patří k těm zásadním. Klíčový je potenciál obratu, jejž mohou prodejci v daném místě očekávat. Na to má vliv právě umístění,...
Nejvíce kupujících tichých vín osloví bílé víno, které tvoří více než šestinu nakoupeného objemu. Následují bezmála třetinová červená vína a paletu barev uzavírají růžová vína. Ještě větší dominance bílých vín panuje u...
V dnešním dynamickém světě prodeje se výběr materiálů pro POS a POP stává klíčovým prvkem designu, trvanlivosti a ohleduplnosti k životnímu prostředí. Trendy směřují k udržitelným materiálům a inovacím, jako je 3D tisk a...
Je udržitelnost bublinou, nebo není? Jak ji vlastně lidé v tuzemsku vnímají a roste počet těch, kteří udržitelné myšlenky vítají? Nebo naopak posilují proudy, které jsou proti? Exkluzivní průzkum společnosti Ipsos pro...
V rámci celkové udržitelnosti v byznysu je to téma, které už několik let každodenně zaměstnává subjekty prakticky ve všech oblastech podnikání. Energetické úspory ve firmách už dávno nejsou volbou, ale nutností. A protože...
Privátní značky prošly za novodobou historii rozvoje maloobchodního trhu v tuzemsku velkou proměnou. Cesta od cenových bojovníků, jež jim neudělala příliš dobré jméno mezi spotřebiteli, vedla až k prémiovým značkám, které...
Digitalizace a automatizace v obchodních procesech a v prodeji hrají stále větší roli. A i laikům je dnes zřejmé, že tyto změny budou dále pokračovat. „O průmyslu 4.0 se mluví už od roku 2010, to není nic nového,“ říká...
Papírové letáky dominovaly českému trhu od první poloviny 90. let minulého století. Průzkum Shopper Review společnosti Skála a Šulc však loni poprvé naznačil, že role digitálních médií posiluje a do budoucna může ještě získat...
Dostupnost biopotravin v tuzemských maloobchodních sítích je rok od roku pestřejší a oslovují poměrně širokou populaci domácností. Přestože je skupina kupujících pestrá a rozsáhlá, bio segment dosahuje na celkových hodnotových...