logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nezávislé ocenění důvěry českých spotřebitelů Nejdůvěryhodnější značka 2025 vyhlásilo výsledky...
  • Společnost Vivantis působící na poli beauty e-commerce otevřela svou první kamennou prodejnu v...
  • Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického...
  • Společnost Unibail-Rodamco-Westfield (URW) otevřela rebrandované nákupní centrum Westfield Černý...

Téma

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Silný proud změn

Silný proud změn

  • 12. září 2024
  • 1247
  • 0
Maloobchod se mění a firmy, které se nedokážou přizpůsobit novým trendům, riskují, že zaostanou. Mezi hlavní trendy patří zážitek zákazníka, omnichannel nakupování, udržitelnost a digitalizace. Zejména ti, kteří se zaměří na...
Žezlo růstu přebírají retailové parky

Žezlo růstu přebírají retailové parky

  • 2. září 2024
  • 1724
  • 0
Expanze je přirozenou součástí maloobchodu a rozhodnutí o tom, kterou lokalitu pro další růst vybrat, patří k těm zásadním. Klíčový je potenciál obratu, jejž mohou prodejci v daném místě očekávat. Na to má vliv právě umístění,...
Šumivá vína rostou, tichá padají

Šumivá vína rostou, tichá padají

  • 12. srpna 2024
  • 1021
  • 0
Nejvíce kupujících tichých vín osloví bílé víno, které tvoří více než šestinu nakoupeného objemu. Následují bezmála třetinová červená vína a paletu barev uzavírají růžová vína. Ještě větší dominance bílých vín panuje u...
POS a POP materiály sázejí na menší ekologickou stopu a větší udržitelnost

POS a POP materiály sázejí na menší ekologickou stopu a větší udržitelnost

  • 12. srpna 2024
  • 1012
  • 0
V dnešním dynamickém světě prodeje se výběr materiálů pro POS a POP stává klíčovým prvkem designu, trvanlivosti a ohleduplnosti k životnímu prostředí. Trendy směřují k udržitelným materiálům a inovacím, jako je 3D tisk a...
Udržitelnost? Ano, ale zadarmo

Udržitelnost? Ano, ale zadarmo

  • 25. června 2024
  • 1057
  • 0
Je udržitelnost bublinou, nebo není? Jak ji vlastně lidé v tuzemsku vnímají a roste počet těch, kteří udržitelné myšlenky vítají? Nebo naopak posilují proudy, které jsou proti? Exkluzivní průzkum společnosti Ipsos pro...
Energetické úspory nejsou volbou, ale nutností

Energetické úspory nejsou volbou, ale nutností

  • 3. června 2024
  • 970
  • 0
V rámci celkové udržitelnosti v byznysu je to téma, které už několik let každodenně zaměstnává subjekty prakticky ve všech oblastech podnikání. Energetické úspory ve firmách už dávno nejsou volbou, ale nutností. A protože...
Privátky mají zelenou

Privátky mají zelenou

  • 29. dubna 2024
  • 1836
  • 0
Privátní značky prošly za novodobou historii rozvoje maloobchodního trhu v tuzemsku velkou proměnou. Cesta od cenových bojovníků, jež jim neudělala příliš dobré jméno mezi spotřebiteli, vedla až k prémiovým značkám, které...
Turbulentní změny přinášejí šance

Turbulentní změny přinášejí šance

  • 26. dubna 2024
  • 663
  • 0
Digitalizace a automatizace v obchodních procesech a v prodeji hrají stále větší roli. A i laikům je dnes zřejmé, že tyto změny budou dále pokračovat. „O průmyslu 4.0 se mluví už od roku 2010, to není nic nového,“ říká...
Letáky žijí dál

Letáky žijí dál

  • 25. března 2024
  • 1869
  • 0
Papírové letáky dominovaly českému trhu od první poloviny 90. let minulého století. Průzkum Shopper Review společnosti Skála a Šulc však loni poprvé naznačil, že role digitálních médií posiluje a do budoucna může ještě získat...
Bio potřebuje jistotu odbytu

Bio potřebuje jistotu odbytu

  • 4. března 2024
  • 1396
  • 0
Dostupnost biopotravin v tuzemských maloobchodních sítích je rok od roku pestřejší a oslovují poměrně širokou populaci domácností. Přestože je skupina kupujících pestrá a rozsáhlá, bio segment dosahuje na celkových hodnotových...
PreviousNext
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 2 z 19

Doporučujeme

Komerční sdělení

Personalizace v logistice e-commerce – případová studie FM Logistic a Lindt

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Soumrak nad EAN kódy?

V poslední době dostávám otázku, zda je SLUNO připraveno na přechod z klasických čárových EAN kódu na 2D kódy. Tento přechod bývá označován za největší změnu od zavedení automatické identifikace pomočí čárových kódů. Jelikož OBIS (náš obchodní informační systém) je určen primárně jako ERP pro maloobchodní společnosti, tak je to pro nás klíčová otázka a […]

Vánoční balicí sady STEPA – novinka od českého výrobce

Vánoce bez stresu – i při balení dárků. Naše nové vánoční balicí sady přinášejí vše, co lidé dnes hledají: jednoduchý výběr, sladěné barvy, krásný výsledek a jistotu, že dárky budou pod stromečkem vypadat dokonale. Praktická volba i malá radost navíc – „nice-to-have“, které se v sezóně mění v must-have. Co sada obsahuje 4× role (70×200 […]

Perfect Catering mění firemní akce v nezapomenutelné zážitky

Jsme tvůrci atmosféry, kde se branding klienta potkává s kulinářskou kreativitou. Kanapky ve firemních barvách, jedlé květy, kouřové efekty, originální koktejly, signature drinky a show barmanů – to vše už v Perfect Catering tvoří základ. V každém detailu hraje roli vizuální wow efekt, který přenese značku klienta přímo na talíř. Udáváme trendy, které spojují udržitelnost, […]

Břevnovský klášter, jedinečný prostor pro váš příští event

Hledáte reprezentativní místo pro vaši firemní akci, které nadchne hosty a zároveň nabídne skvělé zázemí? Objevte břevnovský klášter, místo s příběhem, noblesou a jedinečnou atmosférou, kde historie a moderní event management tvoří dokonalou harmonii. Reprezentativní prostory zvládnou malý workshop i velkou společenskou událost. Přízemí pojme až 300 osob: hlavní prostor Sala Terrena je ideální pro […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–14. 11. 2025, kongres Czech Retail Days, Praha

20.–22. 11. 2025, Gastro Sweet Fest, Praha

27.–28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16.–25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

27.–28. 1. 2026, kongres Samoška, Olomouc

1.–4. 2. 2026, ISM, Kolín nad Rýnem

Profily

Obchod očima Jana Hübnera, zakladatele a CEO společnosti Shopingy: V nákupních centrech expandují polské značky a non-food diskontní řetězce

27. října 2025

Harald Tscherne, spolumajitel, Intersport Austria: Expanze bez udržitelného byznysu nedává smysl

20. října 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required