logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Trend etiket je v posledních letech jasný. U cenovek postupuje mílovými kroky zavádění jejich...
  • Loňský 26. listopad patřil dvanácté konferenci POPAI Fórum 2020. I tentokrát s mezinárodní...
  • Nákupní centra jsou místy, kam míří zákazníci hlavně za zážitky. Právě na ty se v rámci...
  • Za jednotlivé členy Asociace českého tradičního obchodu (AČTO) očekáváme za rok 2020 nárůst...

Téma

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
POS a POP nemohou být sami vojáci v poli

POS a POP nemohou být sami vojáci v poli

  • 18. března 2020
  • 1000
  • 0
Hlavním smyslem vyvolání impulzního chování v místě prodeje je pomoci zákazníkovi s rychlým rozhodnutím a tím šetřit jeho čas i energii. Nakupuje totiž víceméně rutinně v navyklých vzorcích, ty je třeba pochopit a stát se...
On-line prodej léků je stále mladý

On-line prodej léků je stále mladý

  • 18. března 2020
  • 1130
  • 0
Na internetu lze prodávat velké množství zboží. Existují však segmenty, kde to není přípustné nebo je u nich nutné dodržovat jistá pravidla. Takovým je i prodej léků. Zatímco ty volně prodejné jsou v e-shopech běžným...
Společné dílo přináší plody všem

Společné dílo přináší plody všem

  • 18. března 2020
  • 1318
  • 0
Dva současné trendy představují příležitost nejen pro producenty lokálních potravin, ale rozšiřují také možnosti obchodníkům a pomáhají rozvoji komunit. Prvním je rostoucí zájem o lokální produkci a k němu se přidává druhý –...
Retail vzhůru nohama

Retail vzhůru nohama

  • 19. února 2020
  • 1233
  • 0
Svět maloobchodu čeká nové desetiletí, budoucnost nakupování se podle Evropanů neobejde bez zážitků. Vyplývá to ze studie, kterou společnost Unibail-Rodamco-Westfield realizovala napříč Evropou. Nové generace spotřebitelů...
Individualizujte komunikaci se zákazníkem

Individualizujte komunikaci se zákazníkem

  • 19. února 2020
  • 845
  • 0
Věrnostní systémy byly v posledních letech jak v očích obchodníků, tak spotřebitelů vychvalovány, ale i zatracovány. Často sloužily především k poskytnutí slev a zákazníky zdržovaly hledáním papírové nebo plastové kartičky....
Diskonty mění sebe i trh

Diskonty mění sebe i trh

  • 17. února 2020
  • 1127
  • 0
Zákazník už nechce „pouze diskont“, chce službu a výběr. A tak se tyto obchodní řetězce přizpůsobují a jsou v této proměně úspěšné. Klasický diskont se v Česku mění. Spotřebitelům je nabízena nadprůměrná šíře sortimentu....
Zažíváme biorenesanci?

Zažíváme biorenesanci?

  • 20. ledna 2020
  • 840
  • 0
Podle poslední zprávy o trhu s biopotravinami, kterou zpracovává Ústav zemědělské ekonomiky a informací (ÚZEI) vždy v prvním čtvrtletí nového roku, se ukazuje, že se jim v tuzemsku začíná dařit. Z Ministerstva zemědělství ČR...
Expanze e-shopů je logickým krokem

Expanze e-shopů je logickým krokem

  • 20. ledna 2020
  • 766
  • 0
Majitelé českých e-shopů si uvědomují, jaký potenciál pro ně skýtají zahraniční trhy. Každým rokem jim rostou tržby a tuzemsko jim začíná být malé. Proto není divu, že se poohlížejí po nových působištích. Do karet jim navíc...
Z digitálních cenovek se stává médium

Z digitálních cenovek se stává médium

  • 20. ledna 2020
  • 1101
  • 0
Papírové pásky, etikety a cenovky se v obchodě používají odnepaměti. Za ty roky prošly určitou evolucí, ale další pokrok zastavit nelze. Pokračující digitalizace retailu tak promlouvá i do tohoto vybavení. Stále více obchodů...
Jak do hlavy a srdce zákazníka

Jak do hlavy a srdce zákazníka

  • 20. ledna 2020
  • 627
  • 0
Už pojedenácté proběhla celodenní konference POPAI Fórum 2019 s mezinárodní účastí přinášející informace o zásadních trendech, perspektivách a výzvách oboru marketingové komunikace v retailu. Ústředním tématem byly tentokrát...
PreviousNext
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 3 z 8

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

O co se podle vás spotřebitelé nejvíce zajímají, než nakoupí oblíbený tuk?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 18.9k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.5k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 10.6k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.5k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.6k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Kalendář akcí

20. 1. 2021, Spotřebitelský průzkum Češi a rostlinné alternativy – webinář

27.–28. 1. 2021, Kongres Obalko, Praha

17.–20. 5. 2021, Alimentaria, Barcelona

Multimédia

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Seznamte se: Distribuční centrum Amazonu v Dobrovízi

11. listopadu 2020

Profily

Tomáš Čupr a Petr Pavlík, group CEO a CEO ČR, Rohlík Group: Na cestě mezi štikou a velrybou

3. prosince 2020

Milada Valášková, manažerka kvality a hygieny, Billa CZ: Houževnatost mi nedovolí povolit

22. října 2020

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok