Hlavním smyslem vyvolání impulzního chování v místě prodeje je pomoci zákazníkovi s rychlým rozhodnutím a tím šetřit jeho čas i energii. Nakupuje totiž víceméně rutinně v navyklých vzorcích, ty je třeba pochopit a stát se...
Na internetu lze prodávat velké množství zboží. Existují však segmenty, kde to není přípustné nebo je u nich nutné dodržovat jistá pravidla. Takovým je i prodej léků. Zatímco ty volně prodejné jsou v e-shopech běžným...
Dva současné trendy představují příležitost nejen pro producenty lokálních potravin, ale rozšiřují také možnosti obchodníkům a pomáhají rozvoji komunit. Prvním je rostoucí zájem o lokální produkci a k němu se přidává druhý –...
Svět maloobchodu čeká nové desetiletí, budoucnost nakupování se podle Evropanů neobejde bez zážitků. Vyplývá to ze studie, kterou společnost Unibail-Rodamco-Westfield realizovala napříč Evropou. Nové generace spotřebitelů...
Věrnostní systémy byly v posledních letech jak v očích obchodníků, tak spotřebitelů vychvalovány, ale i zatracovány. Často sloužily především k poskytnutí slev a zákazníky zdržovaly hledáním papírové nebo plastové kartičky....
Zákazník už nechce „pouze diskont“, chce službu a výběr. A tak se tyto obchodní řetězce přizpůsobují a jsou v této proměně úspěšné. Klasický diskont se v Česku mění. Spotřebitelům je nabízena nadprůměrná šíře sortimentu....
Podle poslední zprávy o trhu s biopotravinami, kterou zpracovává Ústav zemědělské ekonomiky a informací (ÚZEI) vždy v prvním čtvrtletí nového roku, se ukazuje, že se jim v tuzemsku začíná dařit. Z Ministerstva zemědělství ČR...
Majitelé českých e-shopů si uvědomují, jaký potenciál pro ně skýtají zahraniční trhy. Každým rokem jim rostou tržby a tuzemsko jim začíná být malé. Proto není divu, že se poohlížejí po nových působištích. Do karet jim navíc...
Papírové pásky, etikety a cenovky se v obchodě používají odnepaměti. Za ty roky prošly určitou evolucí, ale další pokrok zastavit nelze. Pokračující digitalizace retailu tak promlouvá i do tohoto vybavení. Stále více obchodů...
Už pojedenácté proběhla celodenní konference POPAI Fórum 2019 s mezinárodní účastí přinášející informace o zásadních trendech, perspektivách a výzvách oboru marketingové komunikace v retailu. Ústředním tématem byly tentokrát...