logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Trend etiket je v posledních letech jasný. U cenovek postupuje mílovými kroky zavádění jejich...
  • Loňský 26. listopad patřil dvanácté konferenci POPAI Fórum 2020. I tentokrát s mezinárodní...
  • Nákupní centra jsou místy, kam míří zákazníci hlavně za zážitky. Právě na ty se v rámci...
  • Za jednotlivé členy Asociace českého tradičního obchodu (AČTO) očekáváme za rok 2020 nárůst...

Téma

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Snadná a komfortní přeprava zboží je základ

Snadná a komfortní přeprava zboží je základ

  • 17. prosince 2019
  • 782
  • 0
Nákupní košíky a vozíky jsou nepostradatelnými pomocníky v samoobslužném obchodě. Jsou rozmanité a nepodléhají tolik trendům. Výjimky se však najdou. Velmi důležité je pracovat s jejich vhodností, velikostmi a funkcionalitami...
O slovo se hlásí umělá inteligence

O slovo se hlásí umělá inteligence

  • 27. listopadu 2019
  • 936
  • 0
Virtuální asistenti a chatboty v e-commerce představují velkou budoucnost, která se brzy promění v trend. Do tohoto světa přinášejí technologii umožňující automatizovaným způsobem komunikovat se zákazníky, posílit značku,...
Český obchod: uprostřed změny

Český obchod: uprostřed změny

  • 27. listopadu 2019
  • 1299
  • 0
Začíná to znít jako klišé, ale česká obchodní scéna se i v roce 2019 opět zásadně proměnila a podstatné změny můžeme čekat i v nejbližších letech. Následující text je pokusem o shrnutí hlavních vývojových tendencí – tedy bez...
Základem úspěchu je přesné zacílení

Základem úspěchu je přesné zacílení

  • 22. října 2019
  • 986
  • 0
Aktuálně není trendem zobrazovat reklamu co nejširšímu publiku, ale právě naopak: zobrazit reklamu pouze těm, kteří se zajímají o určitý typ zboží či služby. K tomuto účelu slouží personalizovaná reklama – mocný nástroj...
Normální je neplýtvat

Normální je neplýtvat

  • 22. října 2019
  • 1127
  • 0
Podle Organizace spojených národů pro výživu a zemědělství se přibližně jedna třetina všech vyprodukovaných potravin na světě nespotřebuje a vyhodí. Vyjádřeno ekologickou optikou – právě tento potravinový odpad způsobuje...
Mobilní nákupy neradno podceňovat

Mobilní nákupy neradno podceňovat

  • 18. září 2019
  • 1490
  • 0
V Evropě meziročně roste podíl on-line nákupů prostřednictvím mobilních zařízení. M-commerce zaznamenala mezi lety 2016 a 2018 nárůst o 10 % na celkových 54 %. Tuto oblast do popředí tlačí silně mileniálové, 62 % z nich...
Bezkontakt otevírá cestu inovacím

Bezkontakt otevírá cestu inovacím

  • 18. září 2019
  • 1205
  • 0
Češi ve stále větší míře žijí digitálně. Jsou zvyklí na placení kartou a ve většině případů volí bezkontaktní technologie. Retail se tomuto fenoménu přizpůsobil a jde ještě dále. Éra mobilních plateb, self-scanningu a...
Růst mobilní e-commerce dosáhne 27 %

Růst mobilní e-commerce dosáhne 27 %

  • 18. září 2019
  • 1210
  • 0
Podle dosavadních odhadů společnosti Euromonitor International dosáhne mobilní e-commerce letos už na 52 % z celkového světového obratu internetového obchodu, což představuje víc než jeden bilion amerických dolarů. Prognóza...
Vzít si, ale také dávat zpět

Vzít si, ale také dávat zpět

  • 18. září 2019
  • 1169
  • 0
Konkurence na maloobchodním trhu je stále větší a ostřejší, zákazníci zase informovanější a náročnější. Roste skupina těch, kteří jsou ochotni investovat do kvalitních potravin, pro mnohé se stává důležitou informací také to,...
Zbraň proti trvale akční ceně

Zbraň proti trvale akční ceně

  • 20. srpna 2019
  • 918
  • 0
Přestože ochota spotřebitelů utrácet za dražší zboží roste, roste i poměr zboží prodaného v akci. Promoce snižují zisky a vymanit se ze stahující se smyčky mohou služby pro podporu prodeje. Velmi dobře si tak stále vedou...
PreviousNext
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Stránka 4 z 8

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

O co se podle vás spotřebitelé nejvíce zajímají, než nakoupí oblíbený tuk?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 18.9k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.5k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 10.6k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.5k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.6k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Kalendář akcí

20. 1. 2021, Spotřebitelský průzkum Češi a rostlinné alternativy – webinář

27.–28. 1. 2021, Kongres Obalko, Praha

17.–20. 5. 2021, Alimentaria, Barcelona

Multimédia

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Seznamte se: Distribuční centrum Amazonu v Dobrovízi

11. listopadu 2020

Profily

Tomáš Čupr a Petr Pavlík, group CEO a CEO ČR, Rohlík Group: Na cestě mezi štikou a velrybou

3. prosince 2020

Milada Valášková, manažerka kvality a hygieny, Billa CZ: Houževnatost mi nedovolí povolit

22. října 2020

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok