logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nezávislé ocenění důvěry českých spotřebitelů Nejdůvěryhodnější značka 2025 vyhlásilo výsledky...
  • Společnost Vivantis působící na poli beauty e-commerce otevřela svou první kamennou prodejnu v...
  • Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického...
  • Společnost Unibail-Rodamco-Westfield (URW) otevřela rebrandované nákupní centrum Westfield Černý...

Téma

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Na sales promotion a merchandisingu se šetří

Na sales promotion a merchandisingu se šetří

  • 2. září 2022
  • 1609
  • 0
Podpora prodeje není vždy nutná k uzavření obchodu, tedy k prodeji zboží či služeb. Avšak dost často pomáhá zákazníkovi usnadnit rozhodnutí, nebo mu doporučit pro něj vhodný produkt. Jedněmi z hlavních nástrojů jsou sales...
Cílem je překlopit nutnost nákupů v pozitivní emoce

Cílem je překlopit nutnost nákupů v pozitivní emoce

  • 1. září 2022
  • 1212
  • 0
Maloobchod v posledních letech zasáhla modernizace. Poslední dva roky postižené restrikcemi přispěly také k tomu, že ve větší míře nastoupily digitální technologie, a z retailu formují místo, kde se nejen nakupuje. Důraz je...
CX musí kolovat v DNA

CX musí kolovat v DNA

  • 30. srpna 2022
  • 1144
  • 0
Zákaznická zkušenost (Customer Experience = CX). Dvě magická slova, která s příchodem internetu a sociálních sítí otevřela obrovské příležitosti a zároveň hrozby. Příležitosti pro relativně snadné získávání zákazníků a s nimi...
Technologicky vyzbrojit se musí každý

Technologicky vyzbrojit se musí každý

  • 3. srpna 2022
  • 1524
  • 0
Následující období bude o flexibilitě a automatickém řízení zásob. Ponese se zvláště v duchu vzájemné spolupráce na jednotlivých úrovních dodavatelského řetězce a maloobchodu. Aby bylo možné spotřebitelům dodat služby v...
Kvalita, cena nebo původ?

Kvalita, cena nebo původ?

  • 30. června 2022
  • 2448
  • 0
Podle průzkumu Nákupní zvyklosti 2021 společnosti KPMG je země původu při nákupu nejdůležitějším kritériem pouze pro čtyři procenta Čechů. Není to málo? Rozhodující faktor při nákupu loni na podzim představovala kvalita...
Inflace hraje privátkám do karet

Inflace hraje privátkám do karet

  • 6. června 2022
  • 1444
  • 0
Za dlouhá léta, kdy jsou privátní značky součástí tuzemského trhu, si dokázaly vybudovat slušnou pozici. Nejen tu hodnotovou, kdy už jejich prodej tvoří více než pětinu na celkových tržbách. Privátky si také postupem času...
Česko hledá jiné zdroje

Česko hledá jiné zdroje

  • 28. dubna 2022
  • 1448
  • 0
Nestabilní situace na Ukrajině pokračuje a už teď je jasné, že konflikt ovlivnil a nadále ovlivní chování trhů. Výpadky surovin bude třeba nahradit jinými zdroji, které výrobci aktivně vyhledávají. Podle ministra zemědělství...
Platební karty a tlačítka představují jasný trend

Platební karty a tlačítka představují jasný trend

  • 28. dubna 2022
  • 1533
  • 0
Po bláznivém roce 2020, který přinesl skokový růst on-line prodejů u nás i ve světě, česká e-commerce vloni prošla dalším nečekaným vývojem. Podle Asociace pro elektronickou komerci (APEK) a nákupního rádce Heureka tuzemské...
Budoucnost tradičního maloobchodu je moderní

Budoucnost tradičního maloobchodu je moderní

  • 26. dubna 2022
  • 2281
  • 0
Ačkoli se zdá, že moderní koncepty na maloobchodním trhu přinášejí zejména mezinárodní hráči, opak je pravdou. Tradiční trh neztrácí dech, což na kongresu Samoška v Olomouci na podzim doložili zástupci tradičních...
Třídit, nebo zálohovat?

Třídit, nebo zálohovat?

  • 31. března 2022
  • 1643
  • 0
Je zavedení povinného zálohování nápojových obalů cestou i pro ČR, nebo je naopak v zemi, kde zdárně funguje stávající systém sběru těchto obalů, nesmyslem či zbytečností? Co by povinné zálohování, o kterém se v poslední době...
PreviousNext
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Stránka 6 z 19

Doporučujeme

Komerční sdělení

Personalizace v logistice e-commerce – případová studie FM Logistic a Lindt

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Soumrak nad EAN kódy?

V poslední době dostávám otázku, zda je SLUNO připraveno na přechod z klasických čárových EAN kódu na 2D kódy. Tento přechod bývá označován za největší změnu od zavedení automatické identifikace pomočí čárových kódů. Jelikož OBIS (náš obchodní informační systém) je určen primárně jako ERP pro maloobchodní společnosti, tak je to pro nás klíčová otázka a […]

Vánoční balicí sady STEPA – novinka od českého výrobce

Vánoce bez stresu – i při balení dárků. Naše nové vánoční balicí sady přinášejí vše, co lidé dnes hledají: jednoduchý výběr, sladěné barvy, krásný výsledek a jistotu, že dárky budou pod stromečkem vypadat dokonale. Praktická volba i malá radost navíc – „nice-to-have“, které se v sezóně mění v must-have. Co sada obsahuje 4× role (70×200 […]

Perfect Catering mění firemní akce v nezapomenutelné zážitky

Jsme tvůrci atmosféry, kde se branding klienta potkává s kulinářskou kreativitou. Kanapky ve firemních barvách, jedlé květy, kouřové efekty, originální koktejly, signature drinky a show barmanů – to vše už v Perfect Catering tvoří základ. V každém detailu hraje roli vizuální wow efekt, který přenese značku klienta přímo na talíř. Udáváme trendy, které spojují udržitelnost, […]

Břevnovský klášter, jedinečný prostor pro váš příští event

Hledáte reprezentativní místo pro vaši firemní akci, které nadchne hosty a zároveň nabídne skvělé zázemí? Objevte břevnovský klášter, místo s příběhem, noblesou a jedinečnou atmosférou, kde historie a moderní event management tvoří dokonalou harmonii. Reprezentativní prostory zvládnou malý workshop i velkou společenskou událost. Přízemí pojme až 300 osob: hlavní prostor Sala Terrena je ideální pro […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–14. 11. 2025, kongres Czech Retail Days, Praha

20.–22. 11. 2025, Gastro Sweet Fest, Praha

27.–28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16.–25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

27.–28. 1. 2026, kongres Samoška, Olomouc

1.–4. 2. 2026, ISM, Kolín nad Rýnem

Profily

Obchod očima Jana Hübnera, zakladatele a CEO společnosti Shopingy: V nákupních centrech expandují polské značky a non-food diskontní řetězce

27. října 2025

Harald Tscherne, spolumajitel, Intersport Austria: Expanze bez udržitelného byznysu nedává smysl

20. října 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required