logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Svaz českých a moravských spotřebních družstev odmění každého zaměstnance Skupiny Coop, který se...
  • Letošní leden patřil Jednotě, spotřebnímu družstvu v Hodoníně, a remodelingu jejích dalších...
  • V relativně krátké době si touto cestou dovoluji i do této druhé úvahy jako nosnou myšlenku...
  • Blížící se jaro je tradičně spojeno se setkáváním maloobchodních aliancí s dodavateli. Současný...

TOP 30 2018

Klíč k porozumění pohybům v retailu


Za podpory:

                  

PořadíSpolečnostTržby celkem v mld. Kč, bez DPHŘetězec (počet vlastních prodejen k říjnu 2018)Období
1KAUFLAND ČESKÁ REPUBLIKAKAUFLAND ČESKÁ REPUBLIKA56,84Kaufland (131)2
2AHOLD CZECH REPUBLICAHOLD CZECH REPUBLIC49,76Albert hypermarket (90), supermarket (236)5
3TESCO STORES ČRTESCO STORES ČR45,44Tesco hypermarket (75), hypermarket Extra (9), supermarket (59), OD / City / My (4), Expres (43)6
4LIDL ČESKÁ REPUBLIKALIDL ČESKÁ REPUBLIKA43,75Lidl (238)2
5GECOGECO34,31Geco tabák - tisk (276)5
6PENNY MARKETPENNY MARKET33,87Penny Market (374)5
7MAKRO CASH & CARRY ČRMAKRO CASH & CARRY ČR29,00Makro (13)4
8BILLABILLA25,64Billa (225), Billa stop & shop (64)5
9GLOBUS ČRGLOBUS ČR22,84Globus (15)3
10JIP VÝCHODOČESKÁJIP VÝCHODOČESKÁ16,50JIP (34), Plus JIP (143), Cash & Carry (12)5
11JAS ČRJAS ČR10,415
12SOLVENT ČRSOLVENT ČR8,01Teta drogerie (541), Top drogerie (233)5
13DM DROGERIE MARKTDM DROGERIE MARKT7,96dm drogerie markt (228)7
14MALOOBCHODNÍ SÍŤ HRUŠKAMALOOBCHODNÍ SÍŤ HRUŠKA7,32Hruška (648)*1
15PEALPEAL6,37Don Pealo (81)5
16ROSA MARKETROSA MARKET3,01Enapo (380), Pramen CZ (53)**5
17DANCZEK TEPLICEDANCZEK TEPLICE2,84Tobacco (40)5
18FF HOLDINGFF HOLDING2,76Flop (96), Flop Top (69)1
19ROSSMANNROSSMANN2,72Rossmann (131)5
20COOP DRUŽSTVO HBCOOP DRUŽSTVO HB2,66Coop Diskont (5), Coop (130), Tip (37), Tuty (28)5
21ASTUR & QANTOASTUR & QANTO2,35Qanto market (30)5
22JEDNOTA, S. D. ČESKÉ BUDĚJOVICEJEDNOTA, S. D. ČESKÉ BUDĚJOVICE2,10Terno (12), Trefa (20)5
23LAGARDERE TRAVEL RETAILLAGARDERE TRAVEL RETAIL2,00Relay (161), Inmedio (19), Paul (20), Costa Coffee (48), Mr. Baker (31), Hello! (13), Hubiz (3)1
24NORMANORMA1,93Norma (48)5
25KONZUM, O. D. V ÚSTÍ NAD ORLICÍKONZUM, O. D. V ÚSTÍ NAD ORLICÍ1,43Konzum Market (39), Konzum (51), Coop Diskont (7), Big Mini (3), Fortel (7), Coop 24 (3)5
26CBA NUGETCBA NUGET1,42CBA (24)*5
27PMU CZPMU CZ1,42Procházka (135)5
28JEDNOTA, S. D. V MIKULOVĚJEDNOTA, S. D. V MIKULOVĚ1,35Coop supermarket (13), Coop (74)5
29TESCO FRANCHISE STORES ČRTESCO FRANCHISE STORES ČR1,28Žabka (100)6
30JEDNOTA, S. D. V HODONÍNĚJEDNOTA, S. D. V HODONÍNĚ1,18Coop (128)5
SKUPINA COOP CELKEMSKUPINA COOP CELKEM28,3025565
DRUŽSTVO CBA CZ CELKEMDRUŽSTVO CBA CZ CELKEM4,051106 (1009 CBA, 3 Tempo a / and Terno, 56 Tuty, 33 JO, 5 stavebniny a průmysl / building supplies and industry)***8
* včetně franšíz
**Prodejny provozují společnosti Enapo Obchodní a Pramen CZ.
***Družstvo CBA CZ zahrnuje: Družstvo CBA CZ, CBA Nuget, Maloobchodní síť CBA, společnosti Folget, Polanských a Tempo, obchodní družstvo, Opava.
Poznámka 1: Uzávěrka informačních zdrojů (dostupné účetní uzávěrky, počty prodejen): říjen 2018
Období: 1 (1. 1. 2016 – 31. 12. 2016), 2 (1. 3. 2016 – 28. 2. 2017), 3 (1. 7. 2016 – 30. 6. 2017), 4 (1. 10. 2016 – 30. 9. 2017), 5 (1. 1. 2017 – 31. 12. 2017), 6 (1. 3. 2017 – 28. 2. 2018), 7 (1. 10. 2017 – 30. 9. 2018), 8 (1. 11. 2017 – 31. 10. 2018)
Poznámka 2: Tržby: tržby za prodej zboží a tržby za prodej vlastních výrobků a služeb
Zdroj: dostupné účetní uzávěrky (tržby celkem v mld. Kč, bez DPH; období se liší, pořadí je proto orientační)

Data:

 Podpořeno také:

            

            

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

Pro jaké účely podle vás spotřebitelé nejčastěji používají léčivé čaje?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 19.4k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.6k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 10.9k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.6k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.7k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Webinář: Údržba podmíněná potřebou a bezpečnost v potravinářství

Zúčastněte se 10. března od 16:00 bezplatného webináře odborníků ze společnosti Infor a zjistěte, jak údržba podmíněná potřebou zvyšuje bezpečnost potravin. Úloha údržby v potravinářském průmyslu se postupem času vyvinula z pouhého provádění oprav na preventivní údržbu, což značně zvýšilo provozuschopnost podniků. Nové technologie, jako jsou senzory IoT, umožňují nejen zlepšení celkové efektivnosti zařízení a výroby (OEE), […]

Propojený a personalizovaný e-shop pro B2C i B2B zákazníky

E-commerce coby distribuční kanál retailerům pomáhá zvýšit prodeje a zejména během koronavirových opatření sehrál u řady obchodníků klíčovou roli. Není to ale pouze o fungujícím e-shopu, důležitější je propojení se stávajícími systémy a personalizace obsahu. A právě zde nastupuje GRANDeSHOP, e-shopové řešení určené pro B2B i B2C segment, které za poslední dva roky prošlo značným […]

Kalendář akcí

19. 3. 2021, Pharma Profit Akademie: Motivace v době covidové, Praha

17.–20. 5. 2021, Alimentaria, Barcelona

2.–3. 6. 2021, Kongres Samoška, Praha

Multimédia

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Seznamte se: Distribuční centrum Amazonu v Dobrovízi

11. listopadu 2020

Profily

Jan Vavřík, senior operations manager, Amazon: Snažím se o formování dobrého kolektivu v pozitivním a zábavném duchu

21. ledna 2021

Roman Mazák, majitel a předseda Družstva CBA CZ: Budoucnost vidím stále v prodejnách potravin

21. ledna 2021

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required