logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Maloobchodní síť prodejen Žabka do svého sortimentu zařadila i volně prodejná léčiva. K dostání...
  • Společnost M2C bude nově spravovat oblast facility managementu, kterou si skupina CPI Property...
  • Vláda na svém pondělním jednání schválila otevření papírnictví a prodejen dětského oblečení i...
  • Řetězec Billa v uplynulých dnech informoval o zachování stávajících benefitů pro zaměstnance a...

Dodavatelé

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Koronavirová pandemie silně zasáhla i trh s lihovinami

Koronavirová pandemie silně zasáhla i trh s lihovinami

  • 3. srpna 2020
  • 407
  • 0
Tržby výrobců a dovozců lihovin se v první polovině letošního roku propadly o 40 %. Důvodem je nejenom uzavření HoReCa segmentu, ale i extrémní zvýšení spotřební daně na lihoviny k 1. 1. 2020 (o 13,2 %), tvrdí Unie výrobců a...
Ztráty českého pivovarnictví způsobené koronavirem přesáhly 4,7 miliardy korun

Ztráty českého pivovarnictví způsobené koronavirem přesáhly 4,7 miliardy korun

  • 31. července 2020
  • 409
  • 0
Vyhlášení nouzového stavu v rámci opatření proti šíření koronaviru zmrazilo ekonomickou činnost celé řady klíčových oblastí tuzemského hospodářství. Jedním z nejvíce zasažených segmentů se stalo pohostinství a s ním silně...
Vodu Natura v PET lahvích doplní také balení ve skle

Vodu Natura v PET lahvích doplní také balení ve skle

  • 30. července 2020
  • 732
  • 0
Společnost Coca-Cola HBC Česká republika a Slovensko loni v srpnu oznámila významnou akvizici výrobního závodu Teplice nad Metují a do svého portfolia tak zařadila lokální, pramenitou vodu kojenecké kvality Natura. Během roku...
Cukr na modrých paletách CHEP. Tereos TTD tak expeduje 50 tisíc tun za rok

Cukr na modrých paletách CHEP. Tereos TTD tak expeduje 50 tisíc tun za rok

  • 28. července 2020
  • 477
  • 0
Partnerství společností CHEP a Tereos TTD trvá již tři roky. Po uvedenou dobu poskytuje CHEP kompletní servis založený na sdílení, správě a opětovném využívání palet pro oba tuzemské cukrovary Tereos TTD (TTD). Z celkového...
Kongres Obalko 2020 přinese atraktivní témata i z retailu a FMCG

Kongres Obalko 2020 přinese atraktivní témata i z retailu a FMCG

  • 27. července 2020
  • 836
  • 0
Dvoudenní kongres Obalko. který letos již osmým rokem organizuje společnost ATOZ Group, se věnuje novinkám a trendům v obalovém průmyslu. I tentokrát bude řada témat na kongresu bezprostředně spjata s oborem retailu nebo...
Kakao ve výrobcích značky KitKat nově s certifikací Rainforest Alliance

Kakao ve výrobcích značky KitKat nově s certifikací Rainforest Alliance

  • 3. července 2020
  • 525
  • 0
S účinností od října letošního roku bude společnost Nestlé UK získávat kakao certifikované programem Rainforest Alliance, které nahradí certifikaci Fairtrade. Změna se týká pouze značky KitKat, respektive kakaa využívaného pro...
Italská zmrzlina Grom přichází do Česka

Italská zmrzlina Grom přichází do Česka

  • 2. července 2020
  • 1707
  • 0
Na Václavském náměstí v Praze byla ve čtvrtek 2. července slavnostně otevřena první gelaterie italské zmrzliny Grom v Česku. Značka, která od roku 2015 patří do portfolia společnosti Unilever, je v prodeji také na internetu a...
Staropramen loni zvýšil prodeje o 3,4 %

Staropramen loni zvýšil prodeje o 3,4 %

  • 2. července 2020
  • 536
  • 0
Pivovary Staropramen vykázaly v roce 2019 celkové prodeje ve výši 3,2 milionů hektolitrů, meziroční růst tak činil 3,4 %. Společnost tím obhájila pozici druhého největšího výrobce a prodejce piva v ČR, stejně jako významného...
Nestlé hlásí úspěšný rok 2019, zisk vzrostl na 604 milionů korun

Nestlé hlásí úspěšný rok 2019, zisk vzrostl na 604 milionů korun

  • 30. června 2020
  • 602
  • 0
Zisk společnosti Nestlé v Česku loni vzrostl meziročně o více než 4 % na 604 milionů korun. Tržby dosáhly výše 11,4 miliardy korun. Příznivé hospodářské výsledky umožnily dokončit úspěšnou expanzi, investovat do ekologické...
Plzeňský Prazdroj loni zvýšil prodeje, teď chce přispět k oživení celé ekonomiky

Plzeňský Prazdroj loni zvýšil prodeje, teď chce přispět k oživení celé ekonomiky

  • 24. června 2020
  • 520
  • 0
Plzeňskému Prazdroji se v loňském roce podařilo zvýšit prodeje na domácím trhu i v zahraničí. Hospodářský růst se promítl do rekordních tržeb a umožnil společnosti odevzdat do státní kasy historicky nejvyšší příspěvek ve výši...
PreviousNext
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Stránka 4 z 42

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

O co se podle vás spotřebitelé nejvíce zajímají, než nakoupí oblíbený tuk?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 18.9k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.5k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 10.6k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.5k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.6k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Kalendář akcí

20. 1. 2021, Spotřebitelský průzkum Češi a rostlinné alternativy – webinář

27.–28. 1. 2021, Kongres Obalko, Praha

17.–20. 5. 2021, Alimentaria, Barcelona

Multimédia

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Seznamte se: Distribuční centrum Amazonu v Dobrovízi

11. listopadu 2020

Profily

Tomáš Čupr a Petr Pavlík, group CEO a CEO ČR, Rohlík Group: Na cestě mezi štikou a velrybou

3. prosince 2020

Milada Valášková, manažerka kvality a hygieny, Billa CZ: Houževnatost mi nedovolí povolit

22. října 2020

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok