logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Maloobchodní síť prodejen Žabka do svého sortimentu zařadila i volně prodejná léčiva. K dostání...
  • Společnost M2C bude nově spravovat oblast facility managementu, kterou si skupina CPI Property...
  • Vláda na svém pondělním jednání schválila otevření papírnictví a prodejen dětského oblečení i...
  • Řetězec Billa v uplynulých dnech informoval o zachování stávajících benefitů pro zaměstnance a...

E-commerce

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
V prvním pololetí utratili Češi na internetu 74 miliard korun, meziročně o 28 % více

V prvním pololetí utratili Češi na internetu 74 miliard korun, meziročně o...

  • 22. července 2020
  • 525
  • 0
Výrazný meziroční nárůst obratu zaznamenaly tuzemské e-shopy v prvním pololetí letošního roku. Vlivem opatření souvisejících s koronakrizí, kdy se retail na čas přesunul téměř výhradně do on-line prostředí, utratili Češi v...
Košík.cz představuje svou novou „vlajkovou loď“ – vlastní značku Authentic

Košík.cz představuje svou novou „vlajkovou loď“ – vlastní značku Authentic

  • 1. července 2020
  • 817
  • 0
Novou privátní značku „Authentic by Košík.cz“ představil v těchto dnech on-line supermarket Košík.cz. Jako první ji ponese nová řada hotových jídel od šéfkuchařů. Do budoucna se pod značkou Authentic objeví také další...
Rohlik.cz míří i na bulharský trh, kupuje podíl v e-shopu eBag.bg

Rohlik.cz míří i na bulharský trh, kupuje podíl v e-shopu eBag.bg

  • 25. června 2020
  • 790
  • 0
Rohlik.cz rozšiřuje svoje působení o Bulharsko, kde investuje do zavedeného on-line supermarketu eBag.bg. Po Maďarsku, Rakousku a Německu tak jde o další zahraniční zemi, kam Rohlík expanduje. Podíl v e-shopu eBag.bg kupuje...
FM Logistic hlásí v Česku rekordní růst i díky boomu e-shopů

FM Logistic hlásí v Česku rekordní růst i díky boomu e-shopů

  • 22. června 2020
  • 677
  • 0
Společnost FM Logistic Central Europe slaví 25. výročí svého působení ve středoevropském regionu. Nejdříve vstoupila do Polska v roce 1995, poté následovala Česká republika (1996), Slovensko (1999) a Maďarsko (2005). V Česku...
Mall.cz rozvíjí partnerský prodej a nabízí už přes milion produktů

Mall.cz rozvíjí partnerský prodej a nabízí už přes milion produktů

  • 18. června 2020
  • 764
  • 0
Internetový obchod Mall.cz ohlásil překročení hranice jednoho milionu produktů. Za posledních 12 měsíců do nabídky e-shopu přibylo na 650 000 položek a meziroční růst nabídky je tedy více než 180 %. V nadcházejícím roce chce...
Rohlik.cz rozšiřuje zákaznický servis v rámci klubu Premium

Rohlik.cz rozšiřuje zákaznický servis v rámci klubu Premium

  • 16. června 2020
  • 817
  • 0
Tuzemský on-line supermarket Rohlik.cz představil benefity, jež zákazníkům přináší členství v jeho prémiovém klubu. Jde kromě jiného o dopravu zdarma, přednostní vyřízení objednávky nebo slevu na produktovou řadu Bez...
Košík.cz nově nabízí i produkty privátních značek Kauflandu

Košík.cz nově nabízí i produkty privátních značek Kauflandu

  • 16. června 2020
  • 548
  • 0
Řetězec Kaufland spojuje své síly s on-line supermarketem Košík.cz. V rámci spolupráce nabídne Košík vůbec poprvé vybrané produkty privátních značek Kauflandu. Díky nedávnému rozšíření služeb Košíku si je budou moci objednat...
Mall Pay se integruje do e-commerce platformy Shoptet

Mall Pay se integruje do e-commerce platformy Shoptet

  • 8. června 2020
  • 732
  • 0
Fintech Mall Pay dokončil integraci do největší české e-shopové platformy Shoptet. Jeho platební metodu si nově může už za 120 minut aktivovat přes 20 000 e-shopů, které mohou ze strany Mall Pay využívat celou řadu...
Makro ČR spouští e-shop pod značkou Můj obchod

Makro ČR spouští e-shop pod značkou Můj obchod

  • 8. června 2020
  • 1342
  • 0
Společnost Makro připravilo možnost on-line prodeje pro členy aliance Můj obchod. Nový projekt má šetřit čas zákazníkům prodejen Můj obchod, který by museli strávit nakupováním, a ti tak nemusí mít obavu z návštěvy prodejen....
Košík.cz obslouží trvanlivými potravinami nově celé území Česka

Košík.cz obslouží trvanlivými potravinami nově celé území Česka

  • 13. května 2020
  • 1110
  • 0
On-line supermarket Košík.cz od tohoto týdne rozšiřuje svoji nabídku a z nového skladu spouští rozvoz do celé České republiky. Zákazníci, k nimž e-shop dosud zboží nezavážel, si nově mohou objednat 1700 druhů trvanlivých...
PreviousNext
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 3 z 26

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

O co se podle vás spotřebitelé nejvíce zajímají, než nakoupí oblíbený tuk?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 18.9k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.5k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 10.6k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.5k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.6k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Kalendář akcí

20. 1. 2021, Spotřebitelský průzkum Češi a rostlinné alternativy – webinář

27.–28. 1. 2021, Kongres Obalko, Praha

17.–20. 5. 2021, Alimentaria, Barcelona

Multimédia

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Seznamte se: Distribuční centrum Amazonu v Dobrovízi

11. listopadu 2020

Profily

Tomáš Čupr a Petr Pavlík, group CEO a CEO ČR, Rohlík Group: Na cestě mezi štikou a velrybou

3. prosince 2020

Milada Valášková, manažerka kvality a hygieny, Billa CZ: Houževnatost mi nedovolí povolit

22. října 2020

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok