logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Do role provozního ředitele ve společnosti Mailstep nastupuje David Vantuch. Svou více než...
  • V každoroční mezinárodní soutěži Shop! Paris Awards, která oceňuje nejlepší POS projekty,...
  • Rok po úspěšné premiéře uzavřely Atoz Marketing Services (Atoz) a Svaz obchodu a cestovního...
  • Společnost Yusen Logistics (Czech) pokračuje v spolupráci se společností Kögel Trailer a v...

E-commerce

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Wolt představuje novou funkci Double Order. Umožní objednávat ze dvou míst najednou bez dalšího poplatku za doručení

Wolt představuje novou funkci Double Order. Umožní objednávat ze dvou míst...

  • 27. září 2024
  • 1202
  • 0
Platforma pro rozvoj jídel a nákupů Wolt uvádí funkci Double Order. Inovace umožňuje zákazníkům objednávat ze dvou různých restaurací či obchodů najednou a zaplatit pouze jeden poplatek za doručení. Služba funguje tak, že...
Obchodníci pomáhají postiženým povodněmi

Obchodníci pomáhají postiženým povodněmi

  • 19. září 2024
  • 2060
  • 0
Obchodní řetězce se i nadále zapojují do pomoci po povodních. První kamiony s pomocí vypravily již o víkendu a potraviny do postižených oblastí dodávají i nadále. Vedle dodávek pro Českou federaci potravinových bank podpora...
Nákup do hodiny doma. Albert doručí v Praze nákup prostřednictvím platformy foodora

Nákup do hodiny doma. Albert doručí v Praze nákup prostřednictvím platformy...

  • 19. září 2024
  • 1210
  • 0
Rozvozová platforma foodora a obchodní řetězec Albert navazují spolupráci. Zákazníkům slibují doručení jejich nákupu do jedné hodiny. Partnerství přichází po několika letech úspěšného doručování z prodejních sítí Žabka a...
Firma Tomáše Čupra Growth Expert získá síť Pilulka Lékárny, povolil to Úřad pro ochranu hospodářské soutěže

Firma Tomáše Čupra Growth Expert získá síť Pilulka Lékárny, povolil to Úřad...

  • 18. září 2024
  • 605
  • 0
Společnost Growth Expert podnikatele Tomáše Čupra může získat výlučnou kontrolu nad firmou Pilulka Lékárny. Úřad pro ochranu hospodářské soutěže ve zjednodušeném řízení spojení firem povolil. Společnost Growth Expert patří do...
Czech Retail Days: Sázka na praktičnost vyšla

Czech Retail Days: Sázka na praktičnost vyšla

  • 12. září 2024
  • 629
  • 0
V červnu proběhl 1. ročník Czech Retail Days. Nabídl odbornou konferenci zaměřenou na retail v praxi, galavečer programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka, večerní networkingovou party a exkurze. Celkem akci navštívilo 417...
Češi stále více nakupují bezlepkové a bezlaktózové potraviny. Rohlik.cz prodlužuje zastropování cen u speciálních diet 

Češi stále více nakupují bezlepkové a bezlaktózové potraviny. Rohlik.cz...

  • 12. září 2024
  • 469
  • 0
Zájem Čechů o speciální potraviny, jako jsou bezlepkové, bezlaktózové a dia produkty, výrazně roste. Alespoň občas je nakupuje 62,5 procenta Čechů. Vyplývá to z průzkumu agentury Ipsos Instant Research pro internetový obchod s...
Na trh vstoupila americká značka péče o tělo Bath & Body Works

Na trh vstoupila americká značka péče o tělo Bath & Body Works

  • 11. září 2024
  • 824
  • 0
Americká značka Bath & Body Works, která vyrábí produkty v oblasti péče o tělo, bytových vůní či například tříknotových svíček, od září vstoupila na český trh. Značka nabízí na svém novém e-shopu více než 2000 produktů pro...
Nejčtenější články na webu Zboží&Prodej v srpnu 2024

Nejčtenější články na webu Zboží&Prodej v srpnu 2024

  • 3. září 2024
  • 556
  • 0
Zpráva, že německá společnost Müller, která ve svých prodejnách nabízí sortiment drogerie, parfumérie, hraček, potřeb pro domácnost, multimédií, pet foodu a podobně, otevře na Slovensku, ale chystá se i do Česka, zaujala v...
Novým regionálním ředitelem Woltu pro spotřebitelský marketing je Adam Lazár

Novým regionálním ředitelem Woltu pro spotřebitelský marketing je Adam Lazár

  • 27. srpna 2024
  • 679
  • 0
V rámci nedávné globální reorganizace oznamuje Wolt několik změn ve svém marketingu. Adam Lazár a Nikola Hlavenková rozšiřují své působení a budou v oblasti spotřebitelského marketingu, nových vertikál a partnerství vést na...
Ekodrogerie Econea.cz po 11 letech mění majitele, vlastníkem se stala společnost Felicea Equity Pavla Boušky

Ekodrogerie Econea.cz po 11 letech mění majitele, vlastníkem se stala...

  • 26. srpna 2024
  • 674
  • 0
Internetový obchod Econea.cz, který dnes dosahuje obratu přes sto milionů v eko a bio segmentu drogerie a kosmetiky, mění po jedenácti letech majitele. Pod vlastnická křídla si společnost přebírá firma Pavla Boušky Felicea...
PreviousNext
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Stránka 5 z 55

Doporučujeme

Komerční sdělení

Vedoucí prodejny versus AI – kdo vítězí?

Zvládne zkušený vedoucí porazit umělou inteligenci při objednávání zboží na promoakci? Výsledky jsou jasné. Čím méně do procesu zasahuje člověk, tím vyšší obrat a marži prodejna dosahuje. Říkáte si, že to nemůže být pravda? Že přece zkušenosti lidí, kteří prodejny vedou, nejde takto jednoduše nahradit? To si ve slovenských prodejnách COOP říkali také. Proto se […]

35. výročí společnosti MOKATE

Historie MOKATE sahá na počátek 20. století, kdy rodina Mokryszů provozovala koloniální obchod v Těšínském Slezsku. Průlom nastal před 35 lety. Teresa Mokrysz, spolu s manželem Kazimierzem, převzala vedení společnosti a dala jí současný název MOKATE. Teresa riskovala a investovala do nejmodernější linky na výrobu práškové smetany v Evropě. Potenciál viděla i v dalších výrobcích […]

Remy Design uvádí nové mobilní stánky pro Iqos

Jak vypadá budoucnost designu mobilního retailu? Společnost Remy Design přichází s inovativními mobilními stánky pro Iqos, které kombinují moderní design, praktičnost a udržitelnost. Díky nim se prodejní prostory mohou přizpůsobit novým trendům i zákaznickým potřebám rychleji než kdy dříve. Nyní je stánek k vidění například v Písku a další se chystají v Praze. Společnost Remy Design vytvořila […]

Rodinný recept na úspěch: Spak slaví 90 let od založení a uvádí nové omáčky

Rok 2025 je pro značku Spak výjimečný. Firma oslavuje 90 let od svého založení v roce 1935 a zároveň 80. narozeniny svého zakladatele Hanse Petera Spaka. Z malé rodinné firmy vyrostla konkurenceschopná značka na trhu s omáčkami, kečupy, dressingy a dalšími ochucovadly. V duchu propojení tradice a inovace nyní Spak přichází s novými produktovými novinkami: […]

Zaregistrujte se nyní na Free From Specialty Food & Wine 2025 ve Vídni

Registrace na Free From Specialty Food & Wine 2025 je nyní otevřena, jedná se o přední B2B veletrh v Evropě pro zdravé, bezalergenní, veganské, rostlinné a speciality potraviny a nápoje. Akce se bude konat 17. a 18. června 2025 ve Vídni v Rakousku. Tento dvoudenní veletrh přivítá více než 5 000 odborníků z oblasti potravin, […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

17.–18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Vídeň

21.–26. 8. 2025, mezinárodní agrosalon Země živitelka, České Budějovice

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

9. 10. 2025, kongres Pharma Profit, Olomouc

Profily

Obchod očima Moniky Kopčilové, datové analytičky Kupi.cz: Ve slevách začali nakupovat i majetnější zákazníci

10. června 2025

Jan Jindra, ředitel nákupu, makro ČR: V komplexnosti je krása

21. května 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required