logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Jak časopisu Zboží&Prodej exkluzivně potvrdil předseda představenstva Vladimír Stehno, Coop...
  • On-line prodejce potravin Rohlik Group, který letos dosáhl ročního obratu 750 milionů eur a po...
  • Colin O’Toole je novým marketingovým ředitelem pro Česko, Slovensko a Maďarsko ve společností...
  • V dynamickém světě maloobchodu je nezbytné nejen držet krok s trendy, ale také je určovat....

Moderní trh

Albert Online rozšiřuje na Moravě počet měst, kam dováží potraviny

Albert Online rozšiřuje na Moravě počet měst, kam dováží potraviny

  • 22. září 2023
  • 212
  • 0
Služba on-line obchodu Albert se od roku 2021, kdy nabídla doručení potravin obyvatelům Brna, rozšířila do dalších velkých moravských měst. Nákup si už mohou pohodlně objednat také obyvatelé...
  • Billa představuje zcela nový koncept prodejen, do konce roku 2028 jich otevře 80

    Billa představuje zcela nový koncept prodejen, do konce roku 2028 jich otevře 80

    • 22. září 2023
    • 0
  • Lidl staví nové logistické centrum v Bravanticích

    Lidl staví nové logistické centrum v Bravanticích

    • 20. září 2023
    • 0
  • Billa po testování spouští e-shop. Zatím pro Prahu, Mladou Boleslav a Brno

    Billa po testování spouští e-shop. Zatím pro Prahu, Mladou Boleslav a Brno

    • 12. září 2023
    • 0
  • Action má první obchod v Brně

    Action má první obchod v Brně

    • 11. září 2023
    • 0
  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Herec Arnold Schwarzenegger je tváří značky Parkside

Herec Arnold Schwarzenegger je tváří značky Parkside

  • 8. září 2023
  • 416
  • 0
Herec a ikona kulturistiky Arnold Schwarzenegger je novou tváří značky Parkside, pod kterou obchodní řetězce Lidl a Kaufland prodávají produkty pro dílnu či zahradu. Se slovy „Zvládnete to!“ motivuje umělec zákazníky v...
Tesco rozdělí z programu Vy rozhodujete, my pomáháme více než tři miliony korun mezi dobročinné projekty

Tesco rozdělí z programu Vy rozhodujete, my pomáháme více než tři miliony...

  • 1. září 2023
  • 269
  • 0
Grantový program společnosti Tesco podpoří 70 vítězných projektů částkou 3 150 000 korun. O vítězích rozhodli sami zákazníci. Ti prostřednictvím hlasování v prodejnách měli možnost posoudit, který charitativní projekt bude pro...
Jysk otevřel čtyři zrekonstruované prodejny

Jysk otevřel čtyři zrekonstruované prodejny

  • 29. srpna 2023
  • 255
  • 0
Od prvního představení nového konceptu prodejen Jysk v Dánsku uběhlo necelých pět let a zrealizovalo se již 2000 rekonstrukcí po celém světě. Česká republika má na své mapě další čtyři prodejny přestavěné podle moderního...
Kaufland pokračuje ve zvyšování mezd, zaměstnanci v provozu si polepší o tři tisíce korun

Kaufland pokračuje ve zvyšování mezd, zaměstnanci v provozu si polepší o tři...

  • 28. srpna 2023
  • 1057
  • 0
Řetězec Kaufland znovu finančně ocení úsilí svých zaměstnanců. Řadovým zaměstnancům v operativních oblastech, jako jsou prodejny, logistika či masozávod, se navýší od září mzdy. Ostatní zaměstnanci obdrží jednorázovou...
Albert otevřel další novou prodejnu v Brně

Albert otevřel další novou prodejnu v Brně

  • 27. srpna 2023
  • 268
  • 0
Společnost Albert Česká republika otevírá v průběhu prázdnin už druhý obchod. Po hypermarketu v Benešově je to Brno. Supermarket nabízí pohodlný a rychlý nákup s důrazem na čerstvé potraviny. Urychlení nákupu pomáhá i trojice...
Společnost dm drogerie markt rozšířila síť o prodejnu v Nymburku

Společnost dm drogerie markt rozšířila síť o prodejnu v Nymburku

  • 24. srpna 2023
  • 265
  • 0
Společnost dm drogerie markt dnes otevřela novou prodejnu v Pražské ulici v Nymburku. Ve dnech 24. až 30. srpna v ní zákazníci získají slevu 20 % na celý nákup. Od 24. do 25. srpna navíc k nákupu obdrží zdarma pevnou nákupní...
Action otevírá druhou prodejnu v Liberci

Action otevírá druhou prodejnu v Liberci

  • 24. srpna 2023
  • 496
  • 0
Action, evropský diskontní řetězec s nepotravinovým zbožím, otevře svoji druhou pobočku v severočeském krajském městě za méně než šest měsíců. Od soboty 26. srpna bude mít díky tomu v Česku již 51 prodejen.  Obyvatelé Liberce...
Hypermarket Albert v Třebíči prošel modernizací

Hypermarket Albert v Třebíči prošel modernizací

  • 21. srpna 2023
  • 266
  • 0
Po třech týdnech a několika dnech otevřel třebíčský hypermarket Albert kompletně v novém. Zákazníkům nabízí pohodlný a rychlý nákup, široký výběr čerstvých a zdravých potravin a mnoho inovací včetně možnosti skenování v...
Vyhořelá prodejna Billy v Benešově se otevře zákazníkům ještě letos

Vyhořelá prodejna Billy v Benešově se otevře zákazníkům ještě letos

  • 18. srpna 2023
  • 330
  • 0
Zákazníci, kteří nakupovali v benešovské prodejně Billa, se mohou těšit na její znovuotevření. Ještě letos se obchod v místním obchodním centru otevře zákazníkům. Benešovskou prodejnu museli vloni v prosinci uzavřít z důvodu...
Společnost dm drogerie markt otevírá prodejnu v Prostějově, prošla regenerací

Společnost dm drogerie markt otevírá prodejnu v Prostějově, prošla regenerací

  • 17. srpna 2023
  • 378
  • 0
Společnost dm drogerie markt ve čtvrtek 17. srpna znovu otevřela prodejnu v Obchodním centru Zlatá brána v ulici Dukelská brána v Prostějově. Obchod prošel regenerací. Ve dnech 17. až 23. srpna v prodejně zákazníci získají 20%...
Next
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 1 z 83

Doporučujeme

Komerční sdělení

Navyšte tržby díky marketingu s umělou inteligencí

V dynamickém světě maloobchodu je nezbytné nejen držet krok s trendy, ale také je určovat. Odpoutejte se od zajetých marketingových kolejí a povyšte své podnikání na novou úroveň s pomocí umělé inteligence. Rychlost a efektivita je v dnešní době klíčem k úspěchu. Inteligentní marketingová řešení v této době umožňují, aby vaše sdělení bylo promyšlené, úderné a […]

Pravý český česnek byl po dekády doménou zahrádkářů. Teď se jeho výrazná chuť a vůně vrací do obchodů i restaurací

V Česku se koncem srpna poprvé po desítkách let dostal na pulty obchodů pravý český česnek vypěstovaný na tuzemských polích. Běžný spotřebitel si první 1,5tunové sklizně zpočátku možná ani nevšimne, ale pro provozovatele restaurací, bister a dalších gastropodniků jde o přelomovou zprávu. Zákazníci českých obchodů a restaurací se dosud museli spokojit s jídly připravovanými nejčastěji z čínského […]

Distributor pro 21. století – komplexní péče o značky

Orbico CZ&SK je distributorem, který se dokáže přizpůsobit moderní době a nejen to, dokáže předvídat vývoj trendů a adaptovat se na neočekávané změny a nepředvídatelné situace. Propojuje značky se spotřebiteli, nabízí holistický přístup zaměřený na konkrétní cílové skupiny, pokrývá všechny kanály a využívá moderní systémy. Kromě klasické B2B distribuce operuje i s B2C platformami, a tak dokáže […]

Transformace dodavatelských řetězců pomocí vratných obalů

Optimalizace dodavatelského řetězce se v dnešním, stále více konkurenčním obchodním prostředí stala klíčovou otázkou pro organizace, které usilují o efektivnější provoz, snížení nákladů a odpovědnost vůči životnímu prostředí. Prostor tak dostávají řešení v podobě vratných obalů. „Uvědomme si, jak velké množství tradičních obalů se denně protočí pouze v rámci FMCG. Právě zde se alternativa vratných […]

Konferenční program kongresu OBALKO 11: návod, jak sjet obalové tsunami

Konferenční program kongresu OBALKO 11: návod, jak sjet obalové tsunami Jízda na vlně. To letos čeká české a slovenské obalové profesionály a profesionálky, kteří zamíří 19. a 20. října 2023 na 11. ročník obalového kongresu OBALKO. Letos nese podtitul „Obalové tsunami je tu, zůstaňte na vlně“. Programová ředitelka kongresu Kateřina Osterrothová popisuje důvody pro výběr […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

7.–⁠11. 10. 2023, veletrh Anuga, Kolín nad Rýnem

17. 10. 2023, konference Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19.–20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

30.–⁠31. 1. 2024, kongres Samoška, Olomouc

Profily

Obchod očima… Daniela Buryše, generálního ředitele Kofoly ČeskoSlovensko: Letní sezona byla lepší, než jsme čekali

25. září 2023

Miroslav Kopřiva, CEO, Intersport ČR: Soustředíme se na zážitek

25. září 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required