logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Jak časopisu Zboží&Prodej exkluzivně potvrdil předseda představenstva Vladimír Stehno, Coop...
  • On-line prodejce potravin Rohlik Group, který letos dosáhl ročního obratu 750 milionů eur a po...
  • Colin O’Toole je novým marketingovým ředitelem pro Česko, Slovensko a Maďarsko ve společností...
  • V dynamickém světě maloobchodu je nezbytné nejen držet krok s trendy, ale také je určovat....

Nákupní centra

Tesco v novém projektu ukazuje, jak přispívá k ochraně životního prostředí

Tesco v novém projektu ukazuje, jak přispívá k ochraně životního prostředí

  • 25. září 2023
  • 303
  • 0
Maloobchodní řetězec Tesco představil nový projekt Tesco pro planetu. V něm chce ukázat, jaké kroky aktivně podniká pro ochranu planety. Pro širokou veřejnost je Tesco pro planetu dostupné ve...
  • Krádeže v obchodních centrech vzrostly o třetinu, kromě luxusního zboží končí v kapsách zlodějů potraviny nebo drogerie

    Krádeže v obchodních centrech vzrostly o třetinu, kromě luxusního zboží...

    • 28. července 2023
    • 0
  • Budoucnost retailu je phygital. Westfield Rise má za sebou úspěšný rok

    Budoucnost retailu je phygital. Westfield Rise má za sebou úspěšný rok

    • 11. května 2023
    • 0
  • Galeria Karstadt Kaufhof uzavře 52 obchodních domů

    Galeria Karstadt Kaufhof uzavře 52 obchodních domů

    • 22. března 2023
    • 0
  • Fashion Aréna má za sebou úspěšný rok

    Fashion Aréna má za sebou úspěšný rok

    • 14. února 2023
    • 0
  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Retail parky v Horních Měcholupech a Litvínově prošly rebrandingem pod názvem Stop Shop

Retail parky v Horních Měcholupech a Litvínově prošly rebrandingem pod...

  • 21. prosince 2022
  • 593
  • 0
Retail parky v Litvínově a Horní Měcholupech se dočkaly kompletního rebrandingu a zákazníci je najdou pod značkou Stop Shop. Investice, která si dává za cíl zvýšení komfortu pro zákazníky i nájemce, byla v řádech několika...
V nákupním centru Westfield Chodov otevřel cirkulární obchod No neke

V nákupním centru Westfield Chodov otevřel cirkulární obchod No neke

  • 7. prosince 2022
  • 1535
  • 0
V pražském nákupním centru Westfield Chodov mohou zákazníci navštívit cirkulární obchod s názvem No Neke. Veškeré zboží, které se v něm prodává, pochází z druhé ruky. V cirkulárním obchodu No neke budu k dostání značky jako...
Společný kamenný obchod internetových prodejců eobuv.cz a Modivo využívá nezvyklé technologie

Společný kamenný obchod internetových prodejců eobuv.cz a Modivo využívá...

  • 2. prosince 2022
  • 1607
  • 0
Internetový obchod s obuví eobuv.cz a on-line prodejce módy Modivo otevřeli v Praze svůj druhý obchod. Po prodejně v obchodním centru Nový Smíchov je zákazníkům k dispozici obchod v centru Westfield Chodov. Nejnovější koncept...
Obchodní centrum Spektrum v Čestlicích otevřelo prodejnu Marionnaud a hlásí plnou obsazenost

Obchodní centrum Spektrum v Čestlicích otevřelo prodejnu Marionnaud a hlásí...

  • 16. listopadu 2022
  • 733
  • 0
Obchodní centrum Spektrum v Čestlicích v okresu Praha-východ otevřelo novou prodejnu Marionnaud. Zákazníkům nabídne parfémy, kosmetiku a make-up. Koncem roku přibyde prodejce sedaček značky Cipex. Tím se obsadí poslední volný...
Galerie Vaňkovka má novou věrnostní aplikaci

Galerie Vaňkovka má novou věrnostní aplikaci

  • 9. listopadu 2022
  • 1022
  • 0
Brněnské nákupní centrum Galerie Vaňkovka spustilo od listopadu novou věrnostní aplikaci pojmenovanou Jsem Vaňkovka. Jejím prostřednictvím mohou návštěvníci obchodní galerie získávat body a odměny. Na první uživatele čeká...
Lego otevřelo svůj první obchod v Česku

Lego otevřelo svůj první obchod v Česku

  • 4. listopadu 2022
  • 1616
  • 0
Společnost Lego Group otevřela svůj první obchod Lego v České republice v pražském obchodním centru Westfield Chodov. Prodejna nabízí kromě produktů také 3D model z české historie a zábavné aktivity pro děti. Nová prodejna...
Z ostravského a olomouckého Retail parku se stává Park & shop

Z ostravského a olomouckého Retail parku se stává Park & shop

  • 13. října 2022
  • 1441
  • 0
Retail parky v Ostravě a v Olomouci mají nový název, obě nákupní zóny nesou společné označení Park & shop. Tento krok je součástí plánovaného rebrandingu, ke kterému se vlastník, český nemovitostní fond Trigea, rozhodl ve...
Nákupní centra se po pandemii zotavila a mají rekordní tržby i vysokou obsazenost

Nákupní centra se po pandemii zotavila a mají rekordní tržby i vysokou...

  • 23. září 2022
  • 1260
  • 0
Nákupní centra zaznamenala ve druhém čtvrtletí letošního roku rekordní tržby. Ve srovnání s předcovidovým rokem 2019 evidují nárůst o 17,3 procenta. V květnu byly tržby vyšší dokonce o 23 procent. Vysoká je i obsazenost ploch...
Ostravské obchodní centrum Forum Nová Karolina oslavilo deset let

Ostravské obchodní centrum Forum Nová Karolina oslavilo deset let

  • 21. září 2022
  • 1446
  • 0
Obchodní a zábavní centrum Forum Nová Karolina v Ostravě slaví v letošním roce deset let od otevření. Na ploše bývalé koksovny Karolina v centru Ostravy vznikla architektonicky velkorysá budova, která odstartovala rozvoj a...
LaSalle buduje 100Yards, luxusní obchody a kanceláře v pražské ulici Na Příkopě

LaSalle buduje 100Yards, luxusní obchody a kanceláře v pražské ulici Na Příkopě

  • 9. září 2022
  • 724
  • 0
Mezinárodní společnost LaSalle Investment Management zahájila v pražské ulici Na Příkopě výstavbu projektu 100Yards. Díky propojení tří v ulici sousedících objektů zde vytvoří víceúčelový komplex. Ten nabídne prvotřídní...
Next
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 1 z 14

Doporučujeme

Komerční sdělení

Navyšte tržby díky marketingu s umělou inteligencí

V dynamickém světě maloobchodu je nezbytné nejen držet krok s trendy, ale také je určovat. Odpoutejte se od zajetých marketingových kolejí a povyšte své podnikání na novou úroveň s pomocí umělé inteligence. Rychlost a efektivita je v dnešní době klíčem k úspěchu. Inteligentní marketingová řešení v této době umožňují, aby vaše sdělení bylo promyšlené, úderné a […]

Pravý český česnek byl po dekády doménou zahrádkářů. Teď se jeho výrazná chuť a vůně vrací do obchodů i restaurací

V Česku se koncem srpna poprvé po desítkách let dostal na pulty obchodů pravý český česnek vypěstovaný na tuzemských polích. Běžný spotřebitel si první 1,5tunové sklizně zpočátku možná ani nevšimne, ale pro provozovatele restaurací, bister a dalších gastropodniků jde o přelomovou zprávu. Zákazníci českých obchodů a restaurací se dosud museli spokojit s jídly připravovanými nejčastěji z čínského […]

Distributor pro 21. století – komplexní péče o značky

Orbico CZ&SK je distributorem, který se dokáže přizpůsobit moderní době a nejen to, dokáže předvídat vývoj trendů a adaptovat se na neočekávané změny a nepředvídatelné situace. Propojuje značky se spotřebiteli, nabízí holistický přístup zaměřený na konkrétní cílové skupiny, pokrývá všechny kanály a využívá moderní systémy. Kromě klasické B2B distribuce operuje i s B2C platformami, a tak dokáže […]

Transformace dodavatelských řetězců pomocí vratných obalů

Optimalizace dodavatelského řetězce se v dnešním, stále více konkurenčním obchodním prostředí stala klíčovou otázkou pro organizace, které usilují o efektivnější provoz, snížení nákladů a odpovědnost vůči životnímu prostředí. Prostor tak dostávají řešení v podobě vratných obalů. „Uvědomme si, jak velké množství tradičních obalů se denně protočí pouze v rámci FMCG. Právě zde se alternativa vratných […]

Konferenční program kongresu OBALKO 11: návod, jak sjet obalové tsunami

Konferenční program kongresu OBALKO 11: návod, jak sjet obalové tsunami Jízda na vlně. To letos čeká české a slovenské obalové profesionály a profesionálky, kteří zamíří 19. a 20. října 2023 na 11. ročník obalového kongresu OBALKO. Letos nese podtitul „Obalové tsunami je tu, zůstaňte na vlně“. Programová ředitelka kongresu Kateřina Osterrothová popisuje důvody pro výběr […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

7.–⁠11. 10. 2023, veletrh Anuga, Kolín nad Rýnem

17. 10. 2023, konference Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19.–20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

30.–⁠31. 1. 2024, kongres Samoška, Olomouc

Profily

Obchod očima… Daniela Buryše, generálního ředitele Kofoly ČeskoSlovensko: Letní sezona byla lepší, než jsme čekali

25. září 2023

Miroslav Kopřiva, CEO, Intersport ČR: Soustředíme se na zážitek

25. září 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required