logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nákupní aliance Můj obchod slaví na českém trhu 10 let. Pro společnost Makro patří její rozvoj...
  • Jaká témata vás čekají v časopisu Zboží&Prodej 5/2022? Rozhovor: Nákupní aliance Můj obchod...
  • Práce v absolventském programu ve společnosti Tesco Stores ČR při studiu na vysoké škole ji...
  • Na pozici CEO pro Českou republiku a Slovensko, kterou dosud zastával současný COO skupiny DoDo...

Nákupní centra

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Realitní fond Investika je novým vlastníkem Galerie Butovice

Realitní fond Investika je novým vlastníkem Galerie Butovice

  • 24. října 2019
  • 1968
  • 0
Pražské nákupní centrum Galerie Butovice změnilo majitele. Investiční fond spravovaný společností Cromwell Property Group ho prodal českému realitnímu fondu Investika. Galerie Butovice je šesté největší obchodní centrum v...
Youtubeři využívají pro natáčení svých videí i prostory nákupních center

Youtubeři využívají pro natáčení svých videí i prostory nákupních center

  • 11. října 2019
  • 1485
  • 0
Někteří youtubeři v dnešní době chodí pořizovat videoobsah i do obchodních center. Kvůli vyšší sledovanosti a z toho plynoucímu výdělku nezřídka provokují ochranku, obtěžují ostatní nakupující  a případně i poškozují nájemce....
Centrum Chodov změnilo název na Westfield Chodov

Centrum Chodov změnilo název na Westfield Chodov

  • 2. října 2019
  • 3395
  • 0
Nákupní centrum na pražském Chodově se změnilo na Westfield Chodov. Přejmenování je součástí aktuálního rebrandingu celkem 10 obchodních center v Evropě patřících skupině Unibail-Rodamco-Westfield. Nový název tak letos v...
Studie CBRE přináší detailní zprávu o nákupních centrech ve střední Evropě

Studie CBRE přináší detailní zprávu o nákupních centrech ve střední Evropě

  • 1. října 2019
  • 1988
  • 0
Společnost CBRE uskutečnila rozsáhlý průzkum trhu retailových nemovitostí se zaměřením na region střední a východní Evropy. Výsledkem jsou data vyplývající z analýzy 180 regionálních obchodních center v České republice, Polsku...
Značka Waterdrop otevřela v Praze svůj první pop-up store

Značka Waterdrop otevřela v Praze svůj první pop-up store

  • 30. září 2019
  • 2581
  • 0
V přízemním podlaží obchodního centra Westfield Chodov najdou zákazníci designový pop-up store, kde se mohou seznámit se značkou Waterdrop a její filozofií. Ke koupi jsou tu nejen samotné kapsle pro výrobu mikrodrinků, ale...
Delmart otevřel v Arkádách Pankrác novou prodejnu s vlastní pekárnou

Delmart otevřel v Arkádách Pankrác novou prodejnu s vlastní pekárnou

  • 29. července 2019
  • 2145
  • 0
Další pobočka pražské sítě supermarketů Delmart v Arkádách Pankrác otevřela v pátek 26. července. Regály zdejší prodejny nabídnou stejně jako deset ostatních obchodů v hlavním městě ovoce a zeleninu nejvyšší jakosti,...
Obraty i návštěvnost nákupních center rostou, uvádí studie CBRE

Obraty i návštěvnost nákupních center rostou, uvádí studie CBRE

  • 15. července 2019
  • 1946
  • 0
Obraty v tuzemských nákupních centrech loni rostly, a to již pátým rokem za sebou. V porovnání roku 2017 s loňským rokem se obraty zvýšily o 4,2 %. Nájemné rostlo jen minimálně. Míra neobsazenosti prostor je stabilní....
Nákupní galerie oslovují generaci Z doplňkovými službami, úzce spolupracují s e-shopy

Nákupní galerie oslovují generaci Z doplňkovými službami, úzce spolupracují...

  • 2. července 2019
  • 1897
  • 0
Kulturní vyžití, volnočasové aktivity či pestrá nabídka gastro služeb. Těmito způsoby se tuzemská nákupní centra snaží zvyšovat loajalitu spotřebitelů. Výrazný vliv má na tyto snahy i takzvaná generace Z, která právě doplňkové...
V Karviné proběhla revitalizace obchodního centra Korso

V Karviné proběhla revitalizace obchodního centra Korso

  • 13. června 2019
  • 3557
  • 0
Obchodní centrum Korso Karviná prošlo celkovou revitalizací a od května nabízí svým klientům kromě nových nájemců a nejnovějších konceptů stávajících nájemců i novou fasádu, interiér a restaurační prostory. Korso Karviná...
Výstavba nových ploch obchodních center v Česku akceleruje

Výstavba nových ploch obchodních center v Česku akceleruje

  • 14. května 2019
  • 1728
  • 0
V České republice letos přibude 29.000 metrů čtverečních nových ploch obchodních center. Nové plochy zahrnují Centrum Stromovka v Praze 7 a rozšíření jednoho z nejstarších obchodních center v České republice Avion Shopping...
PreviousNext
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Stránka 4 z 12

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Spolupráce CHEP a Penny zvyšuje udržitelnost dodavatelského řetězce

V důsledku výzev poslední doby roste v retailu více než kdy jindy význam logistických řešení přispívajících ke stabilitě a odolnosti dodavatelských řetězců a zároveň zohledňujících zelené aspekty podnikání. Jedním z nich je paletový pooling, služba založená na sdílení a opětovném využívání přepravních či displejových palet. Jeho benefity v praxi ilustruje příklad spolupráce poskytovatele poolingu CHEP a maloobchodního řetězce […]
přeprava

Přeprava vlastními silami, nebo externě?

Slibně rozjíždějící se start-upy nebo menší podnikatelé často ani neuvažují o tom, že by mohli využívat služeb externích firem pro přepravu svého zboží. Pak je pro ně obvykle překvapením, že si mohou ušetřit starosti i náklady. Aspektů pro volbu interního nebo externího zajištění těchto služeb je však více. Co je důležité zvážit? Zaměření na business […]

Nové on-line marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk: Prodávejte ve více než 5 000 kategoriích

Kaufland spouští nové marketplace na Slovensku a v Česku a už nyní provozuje velmi úspěšný marketplace Kaufland.de. Úspěšný německý koncept Kaufland.de se od roku 2023 spustí i v dalších zemích. Prodejci díky tomu budou mít možnost nabízet své produkty na on-line marketplace ve třech různých zemích, přičemž stačí pouze jedna registrace. Profitovat budou především ze […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

24.–28. 5. 2022, Thaifex, Bangkok

2. 6. 2022, Kongres Samoška

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

Profily

Atila Yenisen, CEO, Makro, aliance Můj obchod: Leták a dobré ceny už dnes nestačí

26. května 2022

Adéla Kovková, nákupčí privátních značek uzenin, lahůdek a rostlinné stravy pro CZ, SK a HU, Tesco Stores ČR: Nic není těžké, jen to občas zabere víc času  

26. května 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required