logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nákupní aliance Můj obchod slaví na českém trhu 10 let. Pro společnost Makro patří její rozvoj...
  • Jaká témata vás čekají v časopisu Zboží&Prodej 5/2022? Rozhovor: Nákupní aliance Můj obchod...
  • Práce v absolventském programu ve společnosti Tesco Stores ČR při studiu na vysoké škole ji...
  • Na pozici CEO pro Českou republiku a Slovensko, kterou dosud zastával současný COO skupiny DoDo...

Spotřebitelé

Život bez kávy si nedokáže představit 6 z 10 Čechů

Život bez kávy si nedokáže představit 6 z 10 Čechů

  • 4. října 2021
  • 546
  • 0
Káva se těší značné oblibě i v České republice. Aktuální průzkum Instant Research agentury Ipsos ukázal, že život bez kávy si neumí představit 6 z 10 lidí, 88 % Čechů vypije alespoň jeden šálek...
  • Kamenné obchody pozici neztratily, obliba placení kartou vzrostla

    Kamenné obchody pozici neztratily, obliba placení kartou vzrostla

    • 10. června 2021
    • 0
  • Spotřebitelé utrácejí po znovuotevření obchodů za nákupy víc

    Spotřebitelé utrácejí po znovuotevření obchodů za nákupy víc

    • 31. května 2021
    • 0
  • Loni kralovalo odvětví e-commerce, dařilo se také diskontům a celému FMCG

    Loni kralovalo odvětví e-commerce, dařilo se také diskontům a celému FMCG

    • 15. března 2021
    • 0
  • Nabídka rostlinných produktů roste, Češi vyberou nejlepší novinku na trhu

    Nabídka rostlinných produktů roste, Češi vyberou nejlepší novinku na trhu

    • 17. února 2021
    • 0
  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Problémům s identifikací plateb zamezí nové řešení, pomůže i obchodníkům

Problémům s identifikací plateb zamezí nové řešení, pomůže i obchodníkům

  • 11. února 2021
  • 792
  • 0
Většina spotřebitelů má občas potíže identifikovat některé z transakcí uváděných na výpisech z jejich digitálního bankovnictví. Obavy z možného podvodu je pak vedou například k podávání reklamací, což v případech, kdy se jedná...
Spotřebitelské chování letos ovlivní deset hlavních trendů

Spotřebitelské chování letos ovlivní deset hlavních trendů

  • 1. února 2021
  • 2509
  • 0
V aktuální studii TOP 10 globálních spotřebitelských trendů 2021 představila společnost pro výzkum globálního trhu Euromonitor International trendy, které budou letos ovlivňovat chování spotřebitelů a určovat obchodní...
Rostlinné alternativy masa a mléčných výrobků získávají na oblibě

Rostlinné alternativy masa a mléčných výrobků získávají na oblibě

  • 22. prosince 2020
  • 2512
  • 0
Současný důraz na zdravý životní styl, který se promítá prakticky do všech potravinářských i nápojových kategorií, je stále častěji spojován s pokrmy na rostlinné bázi. A třebaže zastoupení vegetariánů a veganů v tuzemské...
Vánoční nákupy jsou stále častějším tématem i na sociálních sítích

Vánoční nákupy jsou stále častějším tématem i na sociálních sítích

  • 15. prosince 2020
  • 1086
  • 0
Téma nakupování vánočních dárků letos významným způsobem rezonuje na sociálních médiích. Za poslední tři měsíce se vánočního nakupování týkalo bezmála 120 000 zmínek na českých sítích. To je třikrát více příspěvků než v...
Letošní Sbírka potravin se stala historicky nejúspěšnější, vynesla 440 tun zboží

Letošní Sbírka potravin se stala historicky nejúspěšnější, vynesla 440 tun zboží

  • 24. listopadu 2020
  • 917
  • 0
V podzimním kole celorepublikové Sbírky potravin se podařilo vybrat 396 tun potravin, z nichž by bylo možné připravit až 800 000 porcí jídla. Lidé také přispěli 44 tunami základních hygienických potřeb, které potravinové banky...
K nejdůvěryhodnějším značkám patří Lidl, Rohlik.cz nebo dm drogerie

K nejdůvěryhodnějším značkám patří Lidl, Rohlik.cz nebo dm drogerie

  • 6. listopadu 2020
  • 1263
  • 0
Které značky považují čeští spotřebitelé v roce 2020 za nejdůvěryhodnější? Výsledky 6. ročníku marketingového programu Důvěryhodné značky byly ve čtvrtek 5. listopadu vyhlášeny on-line. V rozsáhlé spotřebitelské anketě se o...
Během jarního nouzového stavu vzrostl zájem o zdraví prospěšné potraviny

Během jarního nouzového stavu vzrostl zájem o zdraví prospěšné potraviny

  • 4. listopadu 2020
  • 987
  • 0
Jarní měsíce nouzového stavu se výrazně podepsaly i na preferencích spotřebitelů v tuzemských obchodech. Ti se zpravidla více zaměřovali na zdraví prospěšné produkty, například ovoce, zeleninu, jogurtové výrobky, vitamíny či...
Zájem o platby mobilem stoupá, banky hlásí až dvojnásobný meziroční nárůst

Zájem o platby mobilem stoupá, banky hlásí až dvojnásobný meziroční nárůst

  • 30. října 2020
  • 1059
  • 0
Místo hledání platební karty stačí k platebnímu terminálu jen přiblížit telefon, případně jen zápěstí s chytrými hodinkami. Jedno pípnutí a je zaplaceno. Zájem Čechů o platby prostřednictvím služeb Google Pay, Apple Pay či...
SZIF zahajuje další ročník spotřebitelské soutěže zaměřené na kvalitu potravin

SZIF zahajuje další ročník spotřebitelské soutěže zaměřené na kvalitu potravin

  • 22. října 2020
  • 982
  • 0
Státní zemědělský intervenční fond (SZIF) spouští další ročník oblíbené spotřebitelské soutěže, tentokrát s názvem „Stříhejte kolem dokola!“. I letos je zaměřena na kvalitní potraviny. Zapojit se může každý – stačí nakupovat...
Češi dodržují opatření proti koronaviru méně než na jaře, zjistil průzkum

Češi dodržují opatření proti koronaviru méně než na jaře, zjistil průzkum

  • 20. října 2020
  • 1468
  • 0
I přes mnohonásobně vyšší hodnoty pozitivně testovaných osob od dubna výrazně poklesl podíl lidí, kteří dodržují jednotlivá opatření proti koronaviru. Lidé polevili zejména v dodržování sociální distance. Od léta roste pocit...
Next
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 1 z 28

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Spolupráce CHEP a Penny zvyšuje udržitelnost dodavatelského řetězce

V důsledku výzev poslední doby roste v retailu více než kdy jindy význam logistických řešení přispívajících ke stabilitě a odolnosti dodavatelských řetězců a zároveň zohledňujících zelené aspekty podnikání. Jedním z nich je paletový pooling, služba založená na sdílení a opětovném využívání přepravních či displejových palet. Jeho benefity v praxi ilustruje příklad spolupráce poskytovatele poolingu CHEP a maloobchodního řetězce […]
přeprava

Přeprava vlastními silami, nebo externě?

Slibně rozjíždějící se start-upy nebo menší podnikatelé často ani neuvažují o tom, že by mohli využívat služeb externích firem pro přepravu svého zboží. Pak je pro ně obvykle překvapením, že si mohou ušetřit starosti i náklady. Aspektů pro volbu interního nebo externího zajištění těchto služeb je však více. Co je důležité zvážit? Zaměření na business […]

Nové on-line marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk: Prodávejte ve více než 5 000 kategoriích

Kaufland spouští nové marketplace na Slovensku a v Česku a už nyní provozuje velmi úspěšný marketplace Kaufland.de. Úspěšný německý koncept Kaufland.de se od roku 2023 spustí i v dalších zemích. Prodejci díky tomu budou mít možnost nabízet své produkty na on-line marketplace ve třech různých zemích, přičemž stačí pouze jedna registrace. Profitovat budou především ze […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

24.–28. 5. 2022, Thaifex, Bangkok

2. 6. 2022, Kongres Samoška

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

Profily

Atila Yenisen, CEO, Makro, aliance Můj obchod: Leták a dobré ceny už dnes nestačí

26. května 2022

Adéla Kovková, nákupčí privátních značek uzenin, lahůdek a rostlinné stravy pro CZ, SK a HU, Tesco Stores ČR: Nic není těžké, jen to občas zabere víc času  

26. května 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required