logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Letošní únor byl – bohužel – dalším měsícem ve znamení pandemie koronaviru. To...
  • Ženy mají pivo stále raději, potvrzují průzkumy, který si nechal vypracovat Plzeňský Prazdroj....
  • Nové výzvy v potravinářském průmyslu spojené s probíhající krizí si žádají sofistikovaná a...
  • Od 1. března zastává Zdeněk Kubena pozici ředitele výzkumu v české komunikační skupině...

Spotřebitelé

Nabídka rostlinných produktů roste, Češi vyberou nejlepší novinku na trhu

Nabídka rostlinných produktů roste, Češi vyberou nejlepší novinku na trhu

  • 17. února 2021
  • 172
  • 0
Projekt Rostlinně spouští třetí ročník ankety o nejlepší rostlinný produkt roku 2020. Češi mohou na webových stránkách projektu volit svého favorita z celkem deseti nominovaných výrobků, které se...
  • Problémům s identifikací plateb zamezí nové řešení, pomůže i obchodníkům

    Problémům s identifikací plateb zamezí nové řešení, pomůže i obchodníkům

    • 11. února 2021
    • 0
  • Spotřebitelské chování letos ovlivní deset hlavních trendů

    Spotřebitelské chování letos ovlivní deset hlavních trendů

    • 1. února 2021
    • 0
  • Rostlinné alternativy masa a mléčných výrobků získávají na oblibě

    Rostlinné alternativy masa a mléčných výrobků získávají na oblibě

    • 22. prosince 2020
    • 0
  • Vánoční nákupy jsou stále častějším tématem i na sociálních sítích

    Vánoční nákupy jsou stále častějším tématem i na sociálních sítích

    • 15. prosince 2020
    • 0

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Letošní Sbírka potravin se stala historicky nejúspěšnější, vynesla 440 tun zboží

Letošní Sbírka potravin se stala historicky nejúspěšnější, vynesla 440 tun zboží

  • 24. listopadu 2020
  • 387
  • 0
V podzimním kole celorepublikové Sbírky potravin se podařilo vybrat 396 tun potravin, z nichž by bylo možné připravit až 800 000 porcí jídla. Lidé také přispěli 44 tunami základních hygienických potřeb, které potravinové banky...
K nejdůvěryhodnějším značkám patří Lidl, Rohlik.cz nebo dm drogerie

K nejdůvěryhodnějším značkám patří Lidl, Rohlik.cz nebo dm drogerie

  • 6. listopadu 2020
  • 621
  • 0
Které značky považují čeští spotřebitelé v roce 2020 za nejdůvěryhodnější? Výsledky 6. ročníku marketingového programu Důvěryhodné značky byly ve čtvrtek 5. listopadu vyhlášeny on-line. V rozsáhlé spotřebitelské anketě se o...
Během jarního nouzového stavu vzrostl zájem o zdraví prospěšné potraviny

Během jarního nouzového stavu vzrostl zájem o zdraví prospěšné potraviny

  • 4. listopadu 2020
  • 360
  • 0
Jarní měsíce nouzového stavu se výrazně podepsaly i na preferencích spotřebitelů v tuzemských obchodech. Ti se zpravidla více zaměřovali na zdraví prospěšné produkty, například ovoce, zeleninu, jogurtové výrobky, vitamíny či...
Zájem o platby mobilem stoupá, banky hlásí až dvojnásobný meziroční nárůst

Zájem o platby mobilem stoupá, banky hlásí až dvojnásobný meziroční nárůst

  • 30. října 2020
  • 424
  • 0
Místo hledání platební karty stačí k platebnímu terminálu jen přiblížit telefon, případně jen zápěstí s chytrými hodinkami. Jedno pípnutí a je zaplaceno. Zájem Čechů o platby prostřednictvím služeb Google Pay, Apple Pay či...
SZIF zahajuje další ročník spotřebitelské soutěže zaměřené na kvalitu potravin

SZIF zahajuje další ročník spotřebitelské soutěže zaměřené na kvalitu potravin

  • 22. října 2020
  • 406
  • 0
Státní zemědělský intervenční fond (SZIF) spouští další ročník oblíbené spotřebitelské soutěže, tentokrát s názvem „Stříhejte kolem dokola!“. I letos je zaměřena na kvalitní potraviny. Zapojit se může každý – stačí nakupovat...
Češi dodržují opatření proti koronaviru méně než na jaře, zjistil průzkum

Češi dodržují opatření proti koronaviru méně než na jaře, zjistil průzkum

  • 20. října 2020
  • 387
  • 0
I přes mnohonásobně vyšší hodnoty pozitivně testovaných osob od dubna výrazně poklesl podíl lidí, kteří dodržují jednotlivá opatření proti koronaviru. Lidé polevili zejména v dodržování sociální distance. Od léta roste pocit...
Pivo si téměř pětina Čechů dopřává denně, koronavirus míru konzumace neovlivnil

Pivo si téměř pětina Čechů dopřává denně, koronavirus míru konzumace neovlivnil

  • 14. srpna 2020
  • 1041
  • 0
Jak ukazuje nejnovější výzkum Nielsen Admosphere, bezmála pětina obyvatelstva si dopřává pivo denně, další skoro třetina si ho dá aspoň jednou za týden a jen zhruba dva lidi z deseti nepijí pivo vůbec. Tohoto „tekutého chleba“...
Za nákupy do obchodních center vyrážejí lidé již téměř beze strachu

Za nákupy do obchodních center vyrážejí lidé již téměř beze strachu

  • 29. července 2020
  • 689
  • 0
Jak spotřebitelé vnímají aktuální situaci týkající se možné nákazy koronavirem a návrat zpátky k běžnému životu? Výsledky aktuálního průzkumu ukazují, že lidé v Česku se koronaviru již téměř neobávají. Strach z nákupů v...
Letákové akce nejvíc sleduje střední generace, zjistil aktuální průzkum

Letákové akce nejvíc sleduje střední generace, zjistil aktuální průzkum

  • 23. července 2020
  • 620
  • 0
Více než polovině Čechů pomáhaly s šetřením napjatých rozpočtů v době koronavirové krize slevy a akční nabídky v letácích. Nejvíce je využívali lidé ve věku 45–54 let. Vyplynulo to z průzkumu, který nechala zpracovat...
Čeští spotřebitelé preferují při nákupu masa kvalitu, zdraví a bezpečí

Čeští spotřebitelé preferují při nákupu masa kvalitu, zdraví a bezpečí

  • 21. července 2020
  • 665
  • 0
Maso jako jídlo bylo historicky vždy něčím, co ukazovalo stav společnosti. V minulosti se do způsobu a množství konzumace masných jídel projektovala zámožnost společenských vrstev, úroveň kultury stravování či dokonce národní...
Next
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 1 z 28

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

Pro jaké účely podle vás spotřebitelé nejčastěji používají léčivé čaje?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 19.6k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.6k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 11k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.6k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.7k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Před českými potravinářskými podniky je rok 2021 plný výzev

Nové výzvy v potravinářském průmyslu spojené s probíhající krizí si žádají sofistikovaná a chytrá řešení a větší míru transparentnosti. Jen tak mohou být naplněny nové standardy v potravinářství pro rok 2021. Moderní technologie hrají mnohem důležitější roli než kdykoli dřív. Vhodná softwarová řešení pro potravinářské podniky nabízí společnost Infor. Pro budoucí zajištění stability podniku a zvýšení konkurenceschopnosti […]

Webinář: Údržba podmíněná potřebou a bezpečnost v potravinářství

Zúčastněte se 10. března od 16:00 bezplatného webináře odborníků ze společnosti Infor a zjistěte, jak údržba podmíněná potřebou zvyšuje bezpečnost potravin. Úloha údržby v potravinářském průmyslu se postupem času vyvinula z pouhého provádění oprav na preventivní údržbu, což značně zvýšilo provozuschopnost podniků. Nové technologie, jako jsou senzory IoT, umožňují nejen zlepšení celkové efektivnosti zařízení a výroby (OEE), […]

Kalendář akcí

12. 3. 2021, Snídaně se Samoškou, on-line

19. 3. 2021, Pharma Profit Akademie: Motivace v době covidové, Praha

17.–20. 5. 2021, Alimentaria, Barcelona

2.–3. 6. 2021, Kongres Samoška, Praha

Multimédia

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Seznamte se: Distribuční centrum Amazonu v Dobrovízi

11. listopadu 2020

Profily

Lenka Dušková, director business controlling, Albert ČR: Když se mi něco nelíbí, nejdřív hledám příčinu

18. února 2021

Miroslav Pácl, vedoucí franšíz Můj obchod velkoobchodu Makro Cash & Carry ČR: Obchodníci mají čas hlavně na své zákazníky

17. února 2021

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required