Káva se těší značné oblibě i v České republice. Aktuální průzkum Instant Research agentury Ipsos ukázal, že život bez kávy si neumí představit 6 z 10 lidí, 88 % Čechů vypije alespoň jeden šálek...
Většina spotřebitelů má občas potíže identifikovat některé z transakcí uváděných na výpisech z jejich digitálního bankovnictví. Obavy z možného podvodu je pak vedou například k podávání reklamací, což v případech, kdy se jedná...
V aktuální studii TOP 10 globálních spotřebitelských trendů 2021 představila společnost pro výzkum globálního trhu Euromonitor International trendy, které budou letos ovlivňovat chování spotřebitelů a určovat obchodní...
Současný důraz na zdravý životní styl, který se promítá prakticky do všech potravinářských i nápojových kategorií, je stále častěji spojován s pokrmy na rostlinné bázi. A třebaže zastoupení vegetariánů a veganů v tuzemské...
Téma nakupování vánočních dárků letos významným způsobem rezonuje na sociálních médiích. Za poslední tři měsíce se vánočního nakupování týkalo bezmála 120 000 zmínek na českých sítích. To je třikrát více příspěvků než v...
V podzimním kole celorepublikové Sbírky potravin se podařilo vybrat 396 tun potravin, z nichž by bylo možné připravit až 800 000 porcí jídla. Lidé také přispěli 44 tunami základních hygienických potřeb, které potravinové banky...
Které značky považují čeští spotřebitelé v roce 2020 za nejdůvěryhodnější? Výsledky 6. ročníku marketingového programu Důvěryhodné značky byly ve čtvrtek 5. listopadu vyhlášeny on-line. V rozsáhlé spotřebitelské anketě se o...
Jarní měsíce nouzového stavu se výrazně podepsaly i na preferencích spotřebitelů v tuzemských obchodech. Ti se zpravidla více zaměřovali na zdraví prospěšné produkty, například ovoce, zeleninu, jogurtové výrobky, vitamíny či...
Místo hledání platební karty stačí k platebnímu terminálu jen přiblížit telefon, případně jen zápěstí s chytrými hodinkami. Jedno pípnutí a je zaplaceno. Zájem Čechů o platby prostřednictvím služeb Google Pay, Apple Pay či...
Státní zemědělský intervenční fond (SZIF) spouští další ročník oblíbené spotřebitelské soutěže, tentokrát s názvem „Stříhejte kolem dokola!“. I letos je zaměřena na kvalitní potraviny. Zapojit se může každý – stačí nakupovat...
I přes mnohonásobně vyšší hodnoty pozitivně testovaných osob od dubna výrazně poklesl podíl lidí, kteří dodržují jednotlivá opatření proti koronaviru. Lidé polevili zejména v dodržování sociální distance. Od léta roste pocit...