logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Globus otevírá prvního června v Obchodním centru Europark v pražských Štěrboholech nový...
  • Na pozici marketingového ředitele pro značky Mall a CZC nastupuje Jan Suchý. Nový ředitel má za...
  • Jestli se do Davle jezdí pro uzeniny, pak do nedalekých Štěchovic míří zákazníci za ovocem a...
  • Zákaznická zkušenost je mantra, která rezonuje v uších všem firmám, ve kterých se podniká...

Spotřebitelé

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Internet mění chování nakupujících v kamenných obchodech, 65 procent hned hledá lepší cenu v e-shopech

Internet mění chování nakupujících v kamenných obchodech, 65 procent hned...

  • 27. ledna 2023
  • 907
  • 0
Každý rok přibývá lidí, kteří při nákupu zboží v kamenném obchodě už na místě přes mobil porovnávají ceny s e-shopem obchodníka nebo konkurencí. Z místa prodeje informace srovnává už téměř 65 procent nakupujících. Až 37...
Víno pijí čtyři z pěti Čechů

Víno pijí čtyři z pěti Čechů

  • 23. ledna 2023
  • 375
  • 0
Až 83 procent Čechů aspoň někdy pije víno. Vyplývá to z on-line výzkumu, který společně realizovaly agentury Nielsen a ResSolution Group. Jen necelá pětina dotazovaných víno pije pravidelně, tedy jednou týdně nebo častěji....
Obchod No neke skončil, získal data, jak spotřebitelé vnímají nakupování z druhé ruky

Obchod No neke skončil, získal data, jak spotřebitelé vnímají nakupování z...

  • 20. ledna 2023
  • 468
  • 0
Pilotní projekt prvního cirkulárního obchodu v České republice s názvem No neke je u konce. Během svého fungování nasbíral data o tom,  jak se Češi staví k nakupování a prodeji věcí z druhé ruky. No neke se zákazníkům...
TOP 10 globálních spotřebitelských trendů v roce 2023 podle společnosti Euromonitor

TOP 10 globálních spotřebitelských trendů v roce 2023 podle společnosti...

  • 20. ledna 2023
  • 824
  • 0
Společnost Euromonitor International, která sa zabývá výzkumem globálního trhu, zveřejnila v polovině ledna tradiční studii TOP 10 Global Consumer Trends 2023. Jejím cílem je pomoci společnostem udržet si náskok před...
Tržby v maloobchodě klesly o 8,7 procenta, za potraviny téměř o desetinu

Tržby v maloobchodě klesly o 8,7 procenta, za potraviny téměř o desetinu

  • 13. ledna 2023
  • 655
  • 0
Již sedmý měsíc v řadě trvá pokles tržeb v maloobchodě. Meziročně se v listopadu reálně snížily o 8,7 procenta. Zvýšily se jen v prodejnách s kosmetickými a toaletními výrobky. Vyplývá to z revidovaných údajů Českého...
Zákazníci získali větší práva. Velká novela zákona o ochraně spotřebitele vstupuje v účinnost

Zákazníci získali větší práva. Velká novela zákona o ochraně spotřebitele...

  • 6. ledna 2023
  • 1152
  • 0
Novela zákona o ochraně spotřebitele a občanského zákoníku nabývá účinnosti od 6. ledna 2023. Přináší zejména zlepšení postavení spotřebitelů. Nově obchodníci nebudou moct klamat o výši poskytované slevy. Při nakupování v...
Věrnostní programy na vzestupu, běžný Čech jich využívá více než třináct

Věrnostní programy na vzestupu, běžný Čech jich využívá více než třináct

  • 5. prosince 2022
  • 661
  • 0
Průměrný Čech v současnosti využívá již více než 13 různých věrnostních programů. Převažují mezi nimi ty od potravinářských řetězců, drogerií a lékáren. Zřetelný je i postupný příklon k mobilním aplikacím. Ukázaly to výsledky...
Tlačítková novela zamezí manipulaci s cenami, Black Friday už nebude tak atraktivní

Tlačítková novela zamezí manipulaci s cenami, Black Friday už nebude tak...

  • 25. listopadu 2022
  • 610
  • 0
Neodolatelné slevy v desítkách procent během nákupní horečky zvané Black Friday budou brzy spíše minulostí. Umělému ohýbání cen, ke kterému běžně docházelo, nově zamezí takzvaná tlačítková novela. Průměrná výše slev se tak...
Vláda chystá návrh zákona o zálohování, spotřebitelé jej podle průzkumu chtějí

Vláda chystá návrh zákona o zálohování, spotřebitelé jej podle průzkumu chtějí

  • 15. listopadu 2022
  • 759
  • 0
Podle průzkumu společnosti Ipsos Češi zálohování chtějí a zavedení záloh nesníží jejich chuť nápoje nakupovat. Rezort životního prostředí oznámil, že chystá návrh příslušného zákona. Jednotná výše zálohy čtyři koruny pro PET...
Podzimní Sbírka potravin vynesla 520 tun zboží

Podzimní Sbírka potravin vynesla 520 tun zboží

  • 14. listopadu 2022
  • 488
  • 0
Dary od zákazníků opět přispěly k naplnění skladů potravinových bank. V podzimním kole celorepublikové akce Sbírka potravin se ve více než 1400 prodejnách podařilo vybrat 468 tun potravin. Z nich lze připravit až 936 tisíc...
PreviousNext
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 2 z 31

Doporučujeme

Komerční sdělení

QSL pomáhá firmám zajistit bezpečnost i kvalitu potravin

Legislativní požadavky na výrobce potravin, obchod a stravovací zařízení se neustále mění, a proto je dobré mít po boku zkušeného partnera. Kvalitou potravin, jejich bezpečností a právními aspekty se už 10 let zabývá společnost QSL. Kromě poskytování komplexních poradenských služeb pro tento segment se firma také intenzivně věnuje inovacím. Vyvinula například online aplikaci Etiketomat, www.etiketomat.cz, […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

31. 5. 2023, seminář Digitální komunikace podporuje a mění retail, Praha

7.–⁠8. 6. 2023, Kongres Samoška, Olomouc

15. 6. 2023, společenské setkání Coop Centra družstva

15. 6. 2023, Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2023 a Retail Business Mixer, Praha

Profily

Jsme prostě Ovoce a zelenina ve Štěchovicích

31. května 2023

Lukáš Cingr: Zákazníci od velkých firem čekají hodně, proto je zklamou i menší problémy

31. května 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required