logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Výzkumná platforma GWI nabízí od 19. května nově data i za český trh. Největší světová...
  • K prodeji přes tzv. internetová tržiště se odhodlává čím dál více obchodníků. Největší český...
  • dm drogerie markt získala ocenění pečetí Green Brands 2022/2023. Ta je na dobu dvou let...
  • E-shoppeři budou v nejbližší době uzpůsobit internetové obchody v souladu s novou právní úpravou...

Spotřebitelé

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Neloajalita je v módě, Evropané jsou ale konzervativnější, tvrdí studie firmy Nielsen

Neloajalita je v módě, Evropané jsou ale konzervativnější, tvrdí studie...

  • 5. srpna 2019
  • 1146
  • 0
Lidé dnes chtějí více než kdykoliv předtím zkoušet něco nového a v důsledku toho se zvyšuje neloajalita vůči značce. Na druhou stranu, navzdory globálnímu trendu, lze u Evropanů ve srovnání s jinými regiony světa pozorovat...
Slevové akce jsou fenoménem trhu i v době ekonomického růstu, zjistila studie GfK

Slevové akce jsou fenoménem trhu i v době ekonomického růstu, zjistila...

  • 1. srpna 2019
  • 2672
  • 0
Nová studie GfK Promotion Triggers 2019 sleduje účinnost různých zdrojů informací o akcích a slevách rychloobrátkového zboží (potraviny, drogerie a kosmetika), které na české zákazníky působí mimo prodejnu. Podle výsledků...
V potravinové sbírce lidé darovali 235 tun potravin a drogistického zboží

V potravinové sbírce lidé darovali 235 tun potravin a drogistického zboží

  • 20. května 2019
  • 2077
  • 0
V celorepublikové Sbírce potravin, která se uskutečnila v sobotu 18. května, se podařilo vybrat celkem 212 tun potravin a 23 tun drogistického zboží. Sbírku, jež se od letoška koná vždy dvakrát ročně (na jaře i na podzim),...
V ČR se loni vytřídilo téměř 50 kilogramů odpadu na osobu

V ČR se loni vytřídilo téměř 50 kilogramů odpadu na osobu

  • 7. května 2019
  • 2011
  • 0
V roce 2018 se lidé v Česku protřídili k novému tuzemskému rekordu – co obyvatel ČR, to v průměru 49 kilogramů vytříděného papíru, plastů, skla a nápojových kartonů. A k tomu ještě téměř 14 kilogramů kovů. Každý tak loni...
Zlepšení finanční situace domácností se promítá do ochoty utrácet. Privátní značky bodují

Zlepšení finanční situace domácností se promítá do ochoty utrácet. Privátní...

  • 18. dubna 2019
  • 1700
  • 0
Celkem 30 % českých domácností zaznamenalo zlepšení své finanční situace, což je nejlepší záznam v historii sledování GfK. Stejně pozitivně Češi pohlíží na zlepšení svých příjmů v příštích 12 měsících. Pozitivní nálada stále...
Nejméně závad mají tuzemské potraviny, zjistily loni kontroly SZPI

Nejméně závad mají tuzemské potraviny, zjistily loni kontroly SZPI

  • 27. března 2019
  • 1516
  • 0
Výsledky kontrol Státní zemědělské a potravinářské inspekce (SZPI) ukázaly, že nejméně pochybení se vyskytuje u potravin tuzemských výrobců. Kontroly zde prokázaly pochybení u 13 % šarží potravin z šarží hodnocených. Větší...
Pro příjemný zážitek z nákupu je klíčový ochotný a kompetentní personál prodejen

Pro příjemný zážitek z nákupu je klíčový ochotný a kompetentní personál prodejen

  • 8. března 2019
  • 1671
  • 0
Čeští zákazníci neočekávají od nákupu nijak výjimečné zážitky, napadají je spíše ty aspekty nákupu, které by měly být samozřejmostí. Pro příjemný pocit z nákupu je pro ně naprosto klíčová role personálu, především jeho ochota...
Prémiové produkty se stále častěji kupují on-line, i když zatím méně než v kamenných obchodech

Prémiové produkty se stále častěji kupují on-line, i když zatím méně než v...

  • 7. března 2019
  • 2156
  • 0
Internetové nákupy se pro spotřebitele po celém světě stávají oblíbeným způsobem nejen při nákupu standardních produktů, ale i v případě prémiového segmentu. Ze studie společnosti Nielsen o nákupním chování a výdajích...
Téměř polovina Čechů vnímá svou finanční situaci lépe než před pěti lety

Téměř polovina Čechů vnímá svou finanční situaci lépe než před pěti lety

  • 1. března 2019
  • 1103
  • 0
Spotřebitelé v řadě zemí světa projevují rostoucí optimismus ve vnímání své finanční situace, Evropané jsou však pesimističtější než třeba obyvatelé Asie. Vyplývá to z nejnovější globální studie společnosti Nielsen s názvem...
Dvojí kvalita potravin je stále žhavým tématem

Dvojí kvalita potravin je stále žhavým tématem

  • 27. února 2019
  • 1872
  • 0
Problematika dvojí kvality potravin zůstává nadále aktuálním tématem, které chce Česká republika v rámci Evropské unie řešit. Shodli se na tom účastníci kulatého stolu, u něhož debatovali eurokomisařka Věra Jourová, prezident...
PreviousNext
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Stránka 4 z 28

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Spolupráce CHEP a Penny zvyšuje udržitelnost dodavatelského řetězce

V důsledku výzev poslední doby roste v retailu více než kdy jindy význam logistických řešení přispívajících ke stabilitě a odolnosti dodavatelských řetězců a zároveň zohledňujících zelené aspekty podnikání. Jedním z nich je paletový pooling, služba založená na sdílení a opětovném využívání přepravních či displejových palet. Jeho benefity v praxi ilustruje příklad spolupráce poskytovatele poolingu CHEP a maloobchodního řetězce […]
přeprava

Přeprava vlastními silami, nebo externě?

Slibně rozjíždějící se start-upy nebo menší podnikatelé často ani neuvažují o tom, že by mohli využívat služeb externích firem pro přepravu svého zboží. Pak je pro ně obvykle překvapením, že si mohou ušetřit starosti i náklady. Aspektů pro volbu interního nebo externího zajištění těchto služeb je však více. Co je důležité zvážit? Zaměření na business […]

Nové on-line marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk: Prodávejte ve více než 5 000 kategoriích

Kaufland spouští nové marketplace na Slovensku a v Česku a už nyní provozuje velmi úspěšný marketplace Kaufland.de. Úspěšný německý koncept Kaufland.de se od roku 2023 spustí i v dalších zemích. Prodejci díky tomu budou mít možnost nabízet své produkty na on-line marketplace ve třech různých zemích, přičemž stačí pouze jedna registrace. Profitovat budou především ze […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

19. 5. 2022, Digitální nástroje a řešení v retailu

24.–28. 5. 2022, Thaifex, Bangkok

2. 6. 2022, Kongres Samoška

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

Profily

Miloš Škrdlík, jednatel, Maloobchodní síť Brněnka, místopředseda, Asociace českého tradičního obchodu: Brněnka mění zažité scénáře

20. dubna 2022

Ondřej Kuchař: Z jazykového experta pekařským kavárníkem

20. dubna 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required