logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Alza.cz i po roce od představení portálu Alza Marketplace pracuje na rozšiřování jeho služeb pro...
  • Skupina Coop pokračuje v otevírání automatických prodejen, kde lze nakupovat 24 hodin denně a...
  • Přes 65 tisíc čtverečních metrů retail parků přibylo loni v České republice – ta tak celkově...
  • Loni v České republice nevyhověla kontrole čtvrtina testovaných medů. Z 54 vzorků objevili...

Spotřebitelé

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Češi nakupují domů i druhý notebook, aktuálně vlastní notebook 86 % domácností

Češi nakupují domů i druhý notebook, aktuálně vlastní notebook 86 % domácností

  • 6. prosince 2018
  • 1492
  • 0
Až 85 % českých respondentů v nedávné době obnovilo svůj notebook nebo plánuje zakoupit nový. Na Slovensku je to dokonce 92 % oslovených. V posledních dvou letech si nový notebook pořídilo 34 % českých uživatelů a více než...
Santa Claus porazil Mikuláše 2:1

Santa Claus porazil Mikuláše 2:1

  • 6. prosince 2018
  • 1568
  • 0
Společnost Česká distribuční, která doručuje akční letáky obchodních řetězců, zpracovala analýzu mikulášských akčních nabídek největších řetězců. V listopadových akčních letácích se speciální mikulášskou nabídkou se Santa...
Čeští spotřebitelé výrazněji utrácejí, za průměrný nákup dají o 15 % více než před čtyřmi lety

Čeští spotřebitelé výrazněji utrácejí, za průměrný nákup dají o 15 % více...

  • 5. prosince 2018
  • 1571
  • 0
Za poslední čtyři roky vzrostla hodnota průměrného nákupu v Česku o třicet dva korun, což znamená patnáctiprocentní nárůst. Podle odborníků na tom mají rovný podíl zlepšující se ekonomická situace a stoupající míra inflace....
Za Vánoce letos Češi utratí více než 11 tisíc korun

Za Vánoce letos Češi utratí více než 11 tisíc korun

  • 5. prosince 2018
  • 1758
  • 0
Průměrná částka, kterou Češi letos plánují utratit za dárky se vyšplhala na 6137 korun. Mezi nejpopulárnější dárky dlouhodobě patří kosmetika, oblečení a knihy. Za vánoční nákupy potravin, alkoholu a dekorací vydají Češi tento...
Slevy jsou českou národní drogou

Slevy jsou českou národní drogou

  • 4. prosince 2018
  • 1048
  • 0
Sdružení českých spotřebitelů (SČS) uspořádalo se zástupci Potravinářské komory ČR (PK ČR), Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR ČR) a dalších profesních institucí kulatý stůl, jehož ústřední tématem byl „trojúhelník“ –...
Diskonty a supermarkety nabírají na významu

Diskonty a supermarkety nabírají na významu

  • 29. listopadu 2018
  • 1420
  • 0
Pro české a slovenské domácnosti jsou nejdůležitějším místem pro nákupy rychloobrátkového zboží hypermarkety. Domácnosti chodí na nákupy do supermarketů a diskontů častěji a i na větší nákupy než v minulosti. Diskonty zase...
Muži vypijí takřka osm půllitrů piva týdně, ženy skoro tři

Muži vypijí takřka osm půllitrů piva týdně, ženy skoro tři

  • 16. listopadu 2018
  • 1034
  • 0
Český svaz pivovarů a sladoven představil aktuální data z dlouhodobé studie Pivo v české společnosti připravované Centrem pro výzkum veřejného mínění Sociologického ústavu AV ČR (CVVM). Z nich vyplývá, že pivo v ČR pije téměř...
Každý desátý člověk hladoví a potravinami se přitom plýtvá

Každý desátý člověk hladoví a potravinami se přitom plýtvá

  • 30. října 2018
  • 1236
  • 0
Ačkoliv je planeta schopna uživit celé lidstvo, ve skutečnosti 821 milionů lidí, tedy 11 procent obyvatelstva, hladoví. Stále větším problémem je na druhé straně obezita, která trápí 672 milionů obyvatel Země, a to především...
Tržby za prodej fairtradových výrobků vzrostly, překročily hranici 8 miliard eur

Tržby za prodej fairtradových výrobků vzrostly, překročily hranici 8 miliard eur

  • 25. října 2018
  • 1158
  • 0
Nezisková organizace Fairtrade International zveřejnila výroční zprávu za rok 2017. Tržby za prodej fairtradových výrobků celosvětově vzrostly o 9 procent a dosáhly téměř 8,5 miliardy eur (více než 215 miliard Kč). Družstva...
Boom zažívá zrnková káva a kapsle

Boom zažívá zrnková káva a kapsle

  • 11. října 2018
  • 1860
  • 0
Začínající podzim s sebou nese rostoucí zájem o teplé nápoje, jako jsou káva a čaj. S blížícím se koncem roku si opřejeme více kávy, jejíž maloobchodní spotřeba dosahuje v listopadu a prosinci více než 1700 tun měsíčně, dva...
PreviousNext
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Stránka 6 z 28

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Veletrh SIAL Paris 2022 představí inovace ze světa potravin

Mezinárodní potravinářský veletrh SIAL Paris 2022, který je spouštěčem a hybatelem obchodních kontraktů, nabízí pro tento ročník jedinečný pohled na trendy, které mění svět potravin, a představuje nejlepší inovace ze všech koutů světa. SIAL Paris je východiskem debat kolem ústředního tématu tohoto ročníku, jímž je výzva Osvojte si změnu. Myšlenka vznikla v roce 2020 s […]

Proč nás stále nutí kouřit?

Česká republika nadále patří mezi kuřácké velmoci. Cigaretu si denně zapálí zhruba dva miliony z nás a ročně vykouříme asi 23 miliard průmyslově vyrobených cigaret. Na nemoci způsobené kouřením ročně umírá v ČR 16 až 18 tisíc lidí, což je zhruba pětina všech úmrtí. Kouření je jednou z hlavních příčin nemocnosti a úmrtnosti. V souvislosti s kouřením tabáku vznikají […]

Inovace, kam se podíváš

Dlouho odkládanou inovační konferenci jsme letos oblékli do vizuálů agenta 007, který má díky svému kolegovi „Q“ vždy k dispozici spoustu inovací. A stejně tak i my jsme svým cca 180 zákazníkům připravili nespočet novinek a inspirace. Největší byl Aston Martin DB5 v téměř reálných rozměrech, avšak z vlnité lepenky. Detaily a precizní doplňky uchvátily každého. Během konference […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022 Komunitní e-commerce konference ShopCamp

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

13.–14. 10. 2022, Kongres Obalko

15.–19. 10. 2022, Veletrh SIAL Paris

Profily

Atila Yenisen, CEO, Makro, aliance Můj obchod: Leták a dobré ceny už dnes nestačí

26. května 2022

Adéla Kovková, nákupčí privátních značek uzenin, lahůdek a rostlinné stravy pro CZ, SK a HU, Tesco Stores ČR: Nic není těžké, jen to občas zabere víc času  

26. května 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required