logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Alza.cz i po roce od představení portálu Alza Marketplace pracuje na rozšiřování jeho služeb pro...
  • Skupina Coop pokračuje v otevírání automatických prodejen, kde lze nakupovat 24 hodin denně a...
  • Přes 65 tisíc čtverečních metrů retail parků přibylo loni v České republice – ta tak celkově...
  • Loni v České republice nevyhověla kontrole čtvrtina testovaných medů. Z 54 vzorků objevili...

Spotřebitelé

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Henkel a Mall.cz vyzívají lidi k malému krůčku každý den

Henkel a Mall.cz vyzívají lidi k malému krůčku každý den

  • 11. října 2018
  • 1580
  • 0
Osobní zodpovědnost za stav životního prostředí připomněla guerillová kampaň společnosti Henkel ČR a Mall.cz. V polovině září na Palackého náměstí v Praze zaměstnanci obou firem z tisíce chryzantém vytvarovali pomyslné plíce...
Před nákupním rozhodnutím hledají lidé informace na internetových platformách i u osob, jejichž názoru věří

Před nákupním rozhodnutím hledají lidé informace na internetových...

  • 8. října 2018
  • 1261
  • 0
66 procent Čechů nakoupilo během posledních 2 let nějaký domácí spotřebič. Největší frekvenci nákupů vykazovaly varné konvice. Velkému zájmu prodeje se těší zejména chytré telefony, notebooky a televize. Za poslední 2 roky...
Dvojí kvalita potravin: Rozdílnost nemusí automaticky znamenat nižší kvalitu

Dvojí kvalita potravin: Rozdílnost nemusí automaticky znamenat nižší kvalitu

  • 4. října 2018
  • 1571
  • 0
Rozdílnost nemusí automaticky znamenat nižší kvalitu, vyplynulo dnes mimo jiné ze závěrů konference, uskutečněné na půdě Ministerstva průmyslu a obchodu. Dvojí kvalita potravin z pohledu spotřebitele, zemědělce, zpracovatele,...
Bezhotovostní platby v Česku strmě rostou

Bezhotovostní platby v Česku strmě rostou

  • 1. října 2018
  • 1741
  • 0
Česká republika zvyšuje náskok v rozšířenosti a oblíbenosti bezhotovostního placení za zboží a služby. Počet terminálů na platební karty u obchodníků se meziročně zvýšil o 44 %. Počet bezkontaktních transakcí, kdy se jednoduše...
Tesco slaví 100. výročí vzniku Československa projektem Sto důvodů k úsměvu a speciální kuchařkou

Tesco slaví 100. výročí vzniku Československa projektem Sto důvodů k úsměvu...

  • 27. září 2018
  • 2005
  • 0
Společnost Tesco Stores ČR se v rámci oslav 100. výročí od založení Československa zaměřila na dva klíčové projekty. Prvním je kniha tradičních českých receptů, předávaných z generace na generaci, které ukazují na to, jak se...
Češi by mohli za hračky na Vánoce utratit až 3,1 miliardy korun

Češi by mohli za hračky na Vánoce utratit až 3,1 miliardy korun

  • 25. září 2018
  • 3779
  • 0
České domácnosti by podle odborníků mohly v rámci předvánočního prodeje hraček utratit více než 3,1 miliardy korun. Vyplývá to z odhadů společnosti Wormelen Group, která zastřešuje maloobchodní řetězce hraček Bambule, Sparkys...
Tesco otevřelo diskont Jack´s

Tesco otevřelo diskont Jack´s

  • 19. září 2018
  • 2668
  • 0
Dne 19. září zahájil Dave Lewis, generální ředitel společnosti Tesco, provoz nového diskontního řetězce tohoto retailera. První prodejna Jack´s, nazvaná podle zakladatele firmy Jacka Cohena, byla otevřena v anglickém městě...
IKEA otevírá v Praze na Václavském náměstí svůj první dočasný pop-up obchod

IKEA otevírá v Praze na Václavském náměstí svůj první dočasný pop-up obchod

  • 18. září 2018
  • 2175
  • 0
Společnost IKEA Česká republika otevírá svůj první dočasný pop-up obchod. Nachází se v centru Prahy na Václavském náměstí a ponese jméno IKEA Point. Společnost tak chce být blíže svým zákazníkům a nabídnout jim inspirativní...
Kaufland otevřel svou 130. prodejnu. Obchod ve Šternberku má digitální obrazovky i čtečky EAN kódů

Kaufland otevřel svou 130. prodejnu. Obchod ve Šternberku má digitální...

  • 14. září 2018
  • 2639
  • 0
Řetězec Kaufland otevřel ve čtvrtek 13. září svou 130. prodejnu. Na zákazníky ve Šternberku čeká v prodejně několik technologických novinek. Jednou z nich jsou například digitální obrazovky umístěné u čerstvých pultů – tedy v...
Zákazníci chtějí rychlé, ale zdravé občerstvení

Zákazníci chtějí rychlé, ale zdravé občerstvení

  • 12. září 2018
  • 2208
  • 0
Trh s nutričními drinky v prášku či v podobě ready-to-drink se v poslední době rozrůstá. Cílem této stravy je ušetřit zákazníkům čas, nabídnout pohodlí a výrazně zdravější alternativu k rychlému, ale nepříliš zdravému...
PreviousNext
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Stránka 7 z 28

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Veletrh SIAL Paris 2022 představí inovace ze světa potravin

Mezinárodní potravinářský veletrh SIAL Paris 2022, který je spouštěčem a hybatelem obchodních kontraktů, nabízí pro tento ročník jedinečný pohled na trendy, které mění svět potravin, a představuje nejlepší inovace ze všech koutů světa. SIAL Paris je východiskem debat kolem ústředního tématu tohoto ročníku, jímž je výzva Osvojte si změnu. Myšlenka vznikla v roce 2020 s […]

Proč nás stále nutí kouřit?

Česká republika nadále patří mezi kuřácké velmoci. Cigaretu si denně zapálí zhruba dva miliony z nás a ročně vykouříme asi 23 miliard průmyslově vyrobených cigaret. Na nemoci způsobené kouřením ročně umírá v ČR 16 až 18 tisíc lidí, což je zhruba pětina všech úmrtí. Kouření je jednou z hlavních příčin nemocnosti a úmrtnosti. V souvislosti s kouřením tabáku vznikají […]

Inovace, kam se podíváš

Dlouho odkládanou inovační konferenci jsme letos oblékli do vizuálů agenta 007, který má díky svému kolegovi „Q“ vždy k dispozici spoustu inovací. A stejně tak i my jsme svým cca 180 zákazníkům připravili nespočet novinek a inspirace. Největší byl Aston Martin DB5 v téměř reálných rozměrech, avšak z vlnité lepenky. Detaily a precizní doplňky uchvátily každého. Během konference […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022 Komunitní e-commerce konference ShopCamp

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

13.–14. 10. 2022, Kongres Obalko

15.–19. 10. 2022, Veletrh SIAL Paris

Profily

Atila Yenisen, CEO, Makro, aliance Můj obchod: Leták a dobré ceny už dnes nestačí

26. května 2022

Adéla Kovková, nákupčí privátních značek uzenin, lahůdek a rostlinné stravy pro CZ, SK a HU, Tesco Stores ČR: Nic není těžké, jen to občas zabere víc času  

26. května 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required