logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nezávislé ocenění důvěry českých spotřebitelů Nejdůvěryhodnější značka 2025 vyhlásilo výsledky...
  • Společnost Vivantis působící na poli beauty e-commerce otevřela svou první kamennou prodejnu v...
  • Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického...
  • Společnost Unibail-Rodamco-Westfield (URW) otevřela rebrandované nákupní centrum Westfield Černý...

Tradiční trh

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
V Poličce se otevřel nový obchod JIP Svět potravin

V Poličce se otevřel nový obchod JIP Svět potravin

  • 26. května 2025
  • 611
  • 0
Nabídka 17 tisíc položek na ploše 1 500 metrů čtverečních, atraktivní design, přehledné, komfortní nakupování a sortiment, který zahrnuje také čerstvé ryby na ledu a výběr českých i zahraničních pochoutek. To vše je JIP Svět...
Vilgain Health Store otevřel prodejnu v Brně

Vilgain Health Store otevřel prodejnu v Brně

  • 26. května 2025
  • 917
  • 0
Vilgain Health Store pokračuje v rozšiřování své sítě a otevírá novou pobočku. Po úspěšném rozjezdu prodejny na pražské Národní míří tentokrát do ulice Masarykova v centru Brna, které je jejich domácím prostředím. Sortiment...
Česká distribuční: Meziročně zdražila většina základních potravin, zejména jablka a vejce

Česká distribuční: Meziročně zdražila většina základních potravin, zejména...

  • 23. května 2025
  • 810
  • 0
Nákup základních potravin se meziročně prodraží, čtvrtletně však Češi ušetří. Brambory za poslední kvartál zdražily o 25 procent, máslo zlevnilo o pětinu. Díky akčním letákům mohou domácnosti ušetřit až čtvrtinu výdajů za...
Rohlík.cz a Skupina Coop získaly mezinárodní ocenění za své privátní značky

Rohlík.cz a Skupina Coop získaly mezinárodní ocenění za své privátní značky

  • 19. května 2025
  • 1206
  • 0
Mezi držitele ocenění International Salute to Excellence Award, které uděluje organizace Private Label Manufacturers Association (PLMA), se letos zařadili i čeští zástupci, on-line supermarket Rohlík.cz a tradiční maloobchodní...
V dubnovém kole soutěže Visa Czech Top Shop vyhrál Atelier Potten & Pannen – Staněk

V dubnovém kole soutěže Visa Czech Top Shop vyhrál Atelier Potten &...

  • 19. května 2025
  • 842
  • 0
Soutěž Visa Czech Top Shop i v dubnu pokračovala v oceňování prodejen, které vynikají nejen kvalitním sortimentem, ale především zákaznickým zážitkem. První místo patří Atelieru Potten & Pannen – Staněk, druhé nové...
Nesnězeno spouští real-time reporting zákaznické zkušenosti pro řetězce a ostatní B2B partnery

Nesnězeno spouští real-time reporting zákaznické zkušenosti pro řetězce a...

  • 15. května 2025
  • 548
  • 0
Retailoví partneři platformy Nesnězeno nově získají kromě pravidelného reportingu také přístup do dashboardu, kde mohou v reálném čase sledovat relevantní prodejní data. Od sales-rate, tedy jaký podíl z nabízených balíčků se...
Síť pekařství Paul nabízí neprodané potraviny a speciality přes aplikaci Too Good To Go a představuje novinky na léto

Síť pekařství Paul nabízí neprodané potraviny a speciality přes aplikaci Too...

  • 14. května 2025
  • 535
  • 0
Síť francouzských pekařství Paul a Too Good To Go, společnost se sociálním dopadem, navazují partnerství a reagují tak na rostoucí zájem podniků a uživatelů o snížení plýtvání potravinami. Cílem spolupráce je dát druhou šanci...
5 nejčtenějších zpráv na webu Zboží&Prodej v dubnu 2025

5 nejčtenějších zpráv na webu Zboží&Prodej v dubnu 2025

  • 9. května 2025
  • 699
  • 0
Zpráva, že Jednota, spotřební družstvo České Budějovice, a Jednota, spotřební družstvo v Milevsku, se rozhodly pro fúzi, si v dubnu na webu Zboží&Prodej získala nejvíce čtenářů. Společnost Kaufland Česká republika významně...
Obchodníkům rostly tržby za nepotravinářské zboží a pohonné hmoty, za potraviny naopak klesly

Obchodníkům rostly tržby za nepotravinářské zboží a pohonné hmoty, za...

  • 9. května 2025
  • 526
  • 0
Meziměsíčně se tržby v maloobchodě v březnu reálně zvýšily o 0,6 procenta, přičemž za nepotravinářské zboží vzrostly o 1,6 procenta a za pohonné hmoty o 1,2  procenta. Za potraviny naopak klesly o jedno procento. Meziročně se...
V obci Vysočina mají novou hybridní prodejnu, digitalizace služeb na venkově pokračuje

V obci Vysočina mají novou hybridní prodejnu, digitalizace služeb na venkově...

  • 14. dubna 2025
  • 1026
  • 0
Ministr průmyslu a obchodu Lukáš Vlček otevřel novou hybridní prodejnu v obci Vysočina, místní části Rváčov. Otevření prodejny, která kombinuje klasický prodejní model s moderními bezobslužnými technologiemi, doprovázelo...
PreviousNext
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Stránka 5 z 71

Doporučujeme

Komerční sdělení

Personalizace v logistice e-commerce – případová studie FM Logistic a Lindt

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Soumrak nad EAN kódy?

V poslední době dostávám otázku, zda je SLUNO připraveno na přechod z klasických čárových EAN kódu na 2D kódy. Tento přechod bývá označován za největší změnu od zavedení automatické identifikace pomočí čárových kódů. Jelikož OBIS (náš obchodní informační systém) je určen primárně jako ERP pro maloobchodní společnosti, tak je to pro nás klíčová otázka a […]

Vánoční balicí sady STEPA – novinka od českého výrobce

Vánoce bez stresu – i při balení dárků. Naše nové vánoční balicí sady přinášejí vše, co lidé dnes hledají: jednoduchý výběr, sladěné barvy, krásný výsledek a jistotu, že dárky budou pod stromečkem vypadat dokonale. Praktická volba i malá radost navíc – „nice-to-have“, které se v sezóně mění v must-have. Co sada obsahuje 4× role (70×200 […]

Perfect Catering mění firemní akce v nezapomenutelné zážitky

Jsme tvůrci atmosféry, kde se branding klienta potkává s kulinářskou kreativitou. Kanapky ve firemních barvách, jedlé květy, kouřové efekty, originální koktejly, signature drinky a show barmanů – to vše už v Perfect Catering tvoří základ. V každém detailu hraje roli vizuální wow efekt, který přenese značku klienta přímo na talíř. Udáváme trendy, které spojují udržitelnost, […]

Břevnovský klášter, jedinečný prostor pro váš příští event

Hledáte reprezentativní místo pro vaši firemní akci, které nadchne hosty a zároveň nabídne skvělé zázemí? Objevte břevnovský klášter, místo s příběhem, noblesou a jedinečnou atmosférou, kde historie a moderní event management tvoří dokonalou harmonii. Reprezentativní prostory zvládnou malý workshop i velkou společenskou událost. Přízemí pojme až 300 osob: hlavní prostor Sala Terrena je ideální pro […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–14. 11. 2025, kongres Czech Retail Days, Praha

20.–22. 11. 2025, Gastro Sweet Fest, Praha

27.–28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16.–25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

27.–28. 1. 2026, kongres Samoška, Olomouc

1.–4. 2. 2026, ISM, Kolín nad Rýnem

Profily

Obchod očima Jana Hübnera, zakladatele a CEO společnosti Shopingy: V nákupních centrech expandují polské značky a non-food diskontní řetězce

27. října 2025

Harald Tscherne, spolumajitel, Intersport Austria: Expanze bez udržitelného byznysu nedává smysl

20. října 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required