logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nezávislé ocenění důvěry českých spotřebitelů Nejdůvěryhodnější značka 2025 vyhlásilo výsledky...
  • Společnost Vivantis působící na poli beauty e-commerce otevřela svou první kamennou prodejnu v...
  • Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického...
  • Společnost Unibail-Rodamco-Westfield (URW) otevřela rebrandované nákupní centrum Westfield Černý...

Tradiční trh

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
5 nejčtenějších zpráv na webu  Zboží&Prodej v březnu 2025

5 nejčtenějších zpráv na webu  Zboží&Prodej v březnu 2025

  • 14. dubna 2025
  • 1678
  • 0
Zpráva, že od dubna byl do funkce generálního ředitele společnosti Albert Česká republika jmenován Petr Pavlík, si v březnu na webu Zboží&Prodej získala nejvíce čtenářů. Společnost Lidl Česká republika představila nový...
V březnovém kole soutěže Visa Czech Top Shop zvítězila ekologická prodejna Billa

V březnovém kole soutěže Visa Czech Top Shop zvítězila ekologická prodejna Billa

  • 14. dubna 2025
  • 812
  • 0
Soutěž Visa Czech Top Shop pravidelně oceňuje výjimečné kamenné prodejny v Česku. Zaměřuje se na obchody, které vynikají nejen svým vzhledem a atmosférou, ale také kvalitou služeb, přístupem k zákazníkům a inovacemi. Odborná...
Náš chléb je novým majitelem Sklizena

Náš chléb je novým majitelem Sklizena

  • 7. dubna 2025
  • 959
  • 0
Náš chléb, řemeslná pekárna s více než sto obchody, se stala novým majitelem značky a sítě obchodů Sklizeno. Tímto krokem rozšiřuje své portfolio značek Náš chléb a Náš grunt o značku, která je od roku 2011 synonymem pro...
Tržby v maloobchodě vzrostly o 3,8 %, za potraviny o 2,2 %

Tržby v maloobchodě vzrostly o 3,8 %, za potraviny o 2,2 %

  • 4. dubna 2025
  • 724
  • 0
Tržby v maloobchodě se v únoru reálně meziročně zvýšily o 3,8 % a meziměsíčně o 0,4 %. K meziročnímu růstu přispěl nejvíce internetový prodej a prodej pohonných hmot. Podle předběžného odhadu Českého statistického úřadu (ČSÚ)...
Jednota, spotřební družstvo České Budějovice, a Jednota, spotřební družstvo v Milevsku, se rozhodly pro fúzi

Jednota, spotřební družstvo České Budějovice, a Jednota, spotřební družstvo...

  • 2. dubna 2025
  • 1298
  • 0
Realizace fúze Jednoty, spotřebního družstvo České Budějovice, a Jednoty, spotřebního družstva v Milevsku, je přirozeným výsledkem mnohaleté spolupráce obou subjektů v oblasti logistiky, společné obchodní strategie v rámci...
Dr. Max obhájil titul absolutního vítěze ocenění Mastercard Obchodník roku

Dr. Max obhájil titul absolutního vítěze ocenění Mastercard Obchodník roku

  • 27. března 2025
  • 857
  • 0
Dr. Max slaví triumf jako absolutní vítěz ocenění Mastercard Obchodník roku. Vítězi sortimentních kategorií jsou Alza, Bambule, Datart, Deichmann, dm drogerie markt,  Dr. Max, IKEA, Knihy Dobrovský, Lidl, OBI, Rohlík,...
První automatizovaný obchod slaví tři roky, dnes jich Skupina Coop provozuje 65

První automatizovaný obchod slaví tři roky, dnes jich Skupina Coop provozuje 65

  • 19. března 2025
  • 945
  • 0
Nakupování bez obsluhy zvyšuje komfort zákazníků a také pomáhá udržovat vesnické obchody. Zhruba 13 procent zákazníků preferuje nový styl nakupování. Koncept, se kterým přišla v Česku Skupina Coop, přebírají i další firmy a...
V únorovém kole soutěže Visa Czech Top Shop zvítězil koncept Bjut by Dr.Max

V únorovém kole soutěže Visa Czech Top Shop zvítězil koncept Bjut by Dr.Max

  • 12. března 2025
  • 1046
  • 0
Soutěž Visa Czech Top Shop i v únoru pokračovala v oceňování prodejen, které vynikají nejen kvalitním sortimentem, ale především zákaznickým zážitkem. První místo patří novému beauty konceptu Bjut by Dr.Max, druhé kyjovské...
Žabka otevřela v centru Prahy čtyři samoobslužné prodejny dostupné v režimu 24/7

Žabka otevřela v centru Prahy čtyři samoobslužné prodejny dostupné v režimu 24/7

  • 11. března 2025
  • 1239
  • 0
Maloobchodní síť s potravinami a drogerií Žabka otevřela novou éru nakupování. V centru Prahy zprovoznila hned čtyři samoobslužné prodejny, které jsou dostupné v režimu 24/7. Touto inovací reaguje na rostoucí poptávku po...
Na luxusní Pařížskou ulici a do jejího okolí přicházejí nové značky

Na luxusní Pařížskou ulici a do jejího okolí přicházejí nové značky

  • 11. března 2025
  • 1030
  • 0
Minulý rok bylo na luxusní pražské Pařížské ulici a v jejím bezprostředním okolí otevřeno pět nových luxusních obchodů, včetně vlajkového obchodu Patrizia Pepe na Pařížské 21, The Brands na Maiselově ulici, Le Labo a The...
PreviousNext
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Stránka 6 z 71

Doporučujeme

Komerční sdělení

Personalizace v logistice e-commerce – případová studie FM Logistic a Lindt

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Soumrak nad EAN kódy?

V poslední době dostávám otázku, zda je SLUNO připraveno na přechod z klasických čárových EAN kódu na 2D kódy. Tento přechod bývá označován za největší změnu od zavedení automatické identifikace pomočí čárových kódů. Jelikož OBIS (náš obchodní informační systém) je určen primárně jako ERP pro maloobchodní společnosti, tak je to pro nás klíčová otázka a […]

Vánoční balicí sady STEPA – novinka od českého výrobce

Vánoce bez stresu – i při balení dárků. Naše nové vánoční balicí sady přinášejí vše, co lidé dnes hledají: jednoduchý výběr, sladěné barvy, krásný výsledek a jistotu, že dárky budou pod stromečkem vypadat dokonale. Praktická volba i malá radost navíc – „nice-to-have“, které se v sezóně mění v must-have. Co sada obsahuje 4× role (70×200 […]

Perfect Catering mění firemní akce v nezapomenutelné zážitky

Jsme tvůrci atmosféry, kde se branding klienta potkává s kulinářskou kreativitou. Kanapky ve firemních barvách, jedlé květy, kouřové efekty, originální koktejly, signature drinky a show barmanů – to vše už v Perfect Catering tvoří základ. V každém detailu hraje roli vizuální wow efekt, který přenese značku klienta přímo na talíř. Udáváme trendy, které spojují udržitelnost, […]

Břevnovský klášter, jedinečný prostor pro váš příští event

Hledáte reprezentativní místo pro vaši firemní akci, které nadchne hosty a zároveň nabídne skvělé zázemí? Objevte břevnovský klášter, místo s příběhem, noblesou a jedinečnou atmosférou, kde historie a moderní event management tvoří dokonalou harmonii. Reprezentativní prostory zvládnou malý workshop i velkou společenskou událost. Přízemí pojme až 300 osob: hlavní prostor Sala Terrena je ideální pro […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–14. 11. 2025, kongres Czech Retail Days, Praha

20.–22. 11. 2025, Gastro Sweet Fest, Praha

27.–28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16.–25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

27.–28. 1. 2026, kongres Samoška, Olomouc

1.–4. 2. 2026, ISM, Kolín nad Rýnem

Profily

Obchod očima Jana Hübnera, zakladatele a CEO společnosti Shopingy: V nákupních centrech expandují polské značky a non-food diskontní řetězce

27. října 2025

Harald Tscherne, spolumajitel, Intersport Austria: Expanze bez udržitelného byznysu nedává smysl

20. října 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required