logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Výzkumná platforma GWI nabízí od 19. května nově data i za český trh. Největší světová...
  • K prodeji přes tzv. internetová tržiště se odhodlává čím dál více obchodníků. Největší český...
  • dm drogerie markt získala ocenění pečetí Green Brands 2022/2023. Ta je na dobu dvou let...
  • E-shoppeři budou v nejbližší době uzpůsobit internetové obchody v souladu s novou právní úpravou...

Ze zahraničí

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Pět globálních trendů, které se vyplatí následovat

Pět globálních trendů, které se vyplatí následovat

  • 16. ledna 2020
  • 15278
  • 0
Zpráva Shopper trends 2020 od společnosti IGD zahrnuje i pět globálních klíčových trendů spojených se zákazníky. Podle jejich autora, senior shopper insight managera Michaela Freedmana, se vyplatí je sledovat a jednat podle...
Walmart dává nahlédnout do budoucnosti retailu

Walmart dává nahlédnout do budoucnosti retailu

  • 6. prosince 2019
  • 1782
  • 0
Během několika měsíců se Walmart Neighborhood Market v Levittownu ve státu New York tiše transformoval. Díky kamerám s umělou inteligencí, interaktivním displejům a velkému datovému centru nyní tento obchod naznačuje...
Carrefour otevřel ve svém sídle automatizovaný obchod a používá blockchain

Carrefour otevřel ve svém sídle automatizovaný obchod a používá blockchain

  • 1. listopadu 2019
  • 1332
  • 0
Ve spolupráci s technologickým start-upem AiFi otevřela společnost Carrefour svůj první automatizovaný obchod, a to ve svém sídle ve městě Massy jižně od Paříže. Retailer také oznámil, že rozšířil používání technologie...
Miliardáři Křetínský a Tkáč koupili menšinový podíl ve skupině Casino

Miliardáři Křetínský a Tkáč koupili menšinový podíl ve skupině Casino

  • 9. září 2019
  • 1318
  • 0
Společnost Vesa Equity Investment podnikatelů Daniela Křetínského a Patrika Tkáče koupila více než pět milionů akcií francouzské maloobchodní skupiny Casino Guichard-Perrachon, což představuje podíl 4,63 procenta. Vesa se tak...
Carrefour odchází z Číny, místní řetězce a e-shopy jsou příliš velkou konkurencí

Carrefour odchází z Číny, místní řetězce a e-shopy jsou příliš velkou konkurencí

  • 25. června 2019
  • 1160
  • 0
Retailový řetězec Carrefour prodá čínské firmě Suning.com za 620 milionů eur 80 procent svých aktiv v Číně. Se započtením dluhu, který je součástí transakce, za ně čínská společnost zaplatí 1,4 miliardy eur, oznámil Carrefour....
Řetězce Sainsbury’s a Asda se nespojí, Tesco zůstává britskou jedničkou

Řetězce Sainsbury’s a Asda se nespojí, Tesco zůstává britskou jedničkou

  • 3. května 2019
  • 1285
  • 0
Ke spojení dvou významných řetězců Sainsbury’s a Asda ve Spojeném království nedojde. Plánovanou transakci zamítl britský antimonopolní úřad CMA (Competition and Markets Authority). Společnost Tesco tak o pozici tamní...
Lokální hrdina Profi bude rumunskou jedničkou

Lokální hrdina Profi bude rumunskou jedničkou

  • 30. dubna 2019
  • 1075
  • 0
I přes silnou tržní přítomnost hypermarketů Kaufland a diskontů Lidl (Skupina Schwarz) společnost LZ Retailytics předpokládá, že v roce 2023 zaujme místní provozovatel minimarketů Profi v Rumunsku první pozici. Odborníci na...
Ferrero převezme část portfolia Kellogg

Ferrero převezme část portfolia Kellogg

  • 10. dubna 2019
  • 1875
  • 0
Italská skupina Ferrero podepsala finální smlouvu o koupi některých značek sušenek a ovocných snacků amerického koncernu Kellogg. Cena transakce dosahuje 1,3 miliardy dolarů. V rámci uzavřené dohody získá Ferrero portfolio...
Zaitt a Carrefour otevřely první plně automatizovaný obchod

Zaitt a Carrefour otevřely první plně automatizovaný obchod

  • 9. dubna 2019
  • 1729
  • 0
Ve spolupráci s Carrefourem otevřel start-up Zaitt v São Paulu 24hodinový convenience obchod. Je zcela autonomní, nepotřebuje žádné pokladny ani zaměstnance. Podle IGD Research je to v souladu se strategií brazilské pobočky...
Edeka zůstane na trůnu

Edeka zůstane na trůnu

  • 26. března 2019
  • 2663
  • 0
Žebříček LZ Retailytics nejúspěšnějších německých retailerů opět potvrzuje, že Němci rádi nakupují v supermarketech s plným sortimentem. I přes náklonnost tamních zákazníků k diskontům a pokračující supermarketizaci...
PreviousNext
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 3 z 7

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Spolupráce CHEP a Penny zvyšuje udržitelnost dodavatelského řetězce

V důsledku výzev poslední doby roste v retailu více než kdy jindy význam logistických řešení přispívajících ke stabilitě a odolnosti dodavatelských řetězců a zároveň zohledňujících zelené aspekty podnikání. Jedním z nich je paletový pooling, služba založená na sdílení a opětovném využívání přepravních či displejových palet. Jeho benefity v praxi ilustruje příklad spolupráce poskytovatele poolingu CHEP a maloobchodního řetězce […]
přeprava

Přeprava vlastními silami, nebo externě?

Slibně rozjíždějící se start-upy nebo menší podnikatelé často ani neuvažují o tom, že by mohli využívat služeb externích firem pro přepravu svého zboží. Pak je pro ně obvykle překvapením, že si mohou ušetřit starosti i náklady. Aspektů pro volbu interního nebo externího zajištění těchto služeb je však více. Co je důležité zvážit? Zaměření na business […]

Nové on-line marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk: Prodávejte ve více než 5 000 kategoriích

Kaufland spouští nové marketplace na Slovensku a v Česku a už nyní provozuje velmi úspěšný marketplace Kaufland.de. Úspěšný německý koncept Kaufland.de se od roku 2023 spustí i v dalších zemích. Prodejci díky tomu budou mít možnost nabízet své produkty na on-line marketplace ve třech různých zemích, přičemž stačí pouze jedna registrace. Profitovat budou především ze […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

19. 5. 2022, Digitální nástroje a řešení v retailu

24.–28. 5. 2022, Thaifex, Bangkok

2. 6. 2022, Kongres Samoška

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

Profily

Miloš Škrdlík, jednatel, Maloobchodní síť Brněnka, místopředseda, Asociace českého tradičního obchodu: Brněnka mění zažité scénáře

20. dubna 2022

Ondřej Kuchař: Z jazykového experta pekařským kavárníkem

20. dubna 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required