logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nákupní aliance Můj obchod slaví na českém trhu 10 let. Pro společnost Makro patří její rozvoj...
  • Jaká témata vás čekají v časopisu Zboží&Prodej 5/2022? Rozhovor: Nákupní aliance Můj obchod...
  • Práce v absolventském programu ve společnosti Tesco Stores ČR při studiu na vysoké škole ji...
  • Na pozici CEO pro Českou republiku a Slovensko, kterou dosud zastával současný COO skupiny DoDo...

Zboží&Prodej 11–12/2020: Obchody v časech krize; Vánoční zátěžový test retailu

14. prosince 2020
Aktuální vydání 0
1255
Zboží&Prodej 11–12/2020: Obchody v časech krize; Vánoční zátěžový test retailu

Časopis Zboží&Prodej č. 277 (11–12/2020) právě vychází. Jaká témata ve „vánočním“ dvojčísle ZaPmag najdete?

→ Zakladatel Tomáš Čupr předal v září žezlo Rohlik.cz na českém trhu do rukou nového CEO Petra Pavlíka. Ten má na starost rozvoj on-line supermarketu a jeho další směrování v tuzemsku, zatímco Tomáš Čupr se soustředí na zahraniční expanzi celé skupiny. Na začátku prosince odstartoval rakouský „Rohlík“ pod značkou Gurkerl.at ve Vídni a jejím okolí, v půlce příštího roku by se měli internetového hráče na trhu lokálních kvalitních potravin dočkat také zákazníci v Německu pod značkou Knuspr.de.

→ Omezená možnost nakoupit zboží v kamenných obchodech vede zákazníky stále častěji na internet, a to i pro nákup potravin. Sezona Vánoc, která je pro retailery nejdůležitějším obdobím v roce, sice dramaticky ohrožena není, omezení ale mění poměr nákupů off-line versus on-line, spotřebitelská důvěra výrazně klesla, nejistota se mění v menší ochotu utrácet a také mění obsah nákupních košů. Letošní svátky spojené s koncem roku tak budou zajímavým zátěžovým testem pro všechny.

→ Způsob a čas doručení zásilky zákazníkovi určuje logistika poslední míle. Ta se v posledních letech stala natolik rozmanitou, že dnes nabízí zákazníkům naprostou flexibilitu při jejím výběru a dokonce i po ní. Zahušťování výdejních míst, zvyšování počtu samoobslužných automatů, ale nově i doručování do speciálních lokací potom nahrávají moderní technologie.

→ Společnost Henkel ČR je prvním dodavatelem společnosti Albert Česká republika, který testuje zasílání produktových kmenových dat přes GDSN (Global Data Synchronization Network). Podle harmonogramu se budou všichni dodavatelé retailera do projektu zapojovat od roku 2021.

→ CatScan: opět nabízíme detailní analýzy vybraných produktových kategorií. V aktuálním vydaní najdete trendy v rámci masa a uzenin, výrobků mezinárodní kuchyně, a papírového a vatového programu. Články rovněž zahrnují informace o prodejích, data a komentáře. Jejich vyhledávanou součástí je opět výběr novinek, které si obchodníci mohou zalistovat.

Aktuální číslo časopisu Zboží&Prodej vyšlo v obvyklém tištěném nákladu 12 500 výtisků (detailnější informace o distribuci ZaPmag najdete zde).

Ještě časopis neodebíráte? Předplatné ZaPmag si můžete zajistit zde.

Kromě exkluzivního tištěného vydání nabízíme i dvě možnosti, jak je možné přečíst si časopis v elektronické podobě on-line:

  1. Můžete si jej prohlížet nebo stáhnout ve formátu PDF zde.
  2. Můžete si jej prohlížet na stránkách www.issuu.com kliknutím na odkaz níže.

 

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Spolupráce CHEP a Penny zvyšuje udržitelnost dodavatelského řetězce

V důsledku výzev poslední doby roste v retailu více než kdy jindy význam logistických řešení přispívajících ke stabilitě a odolnosti dodavatelských řetězců a zároveň zohledňujících zelené aspekty podnikání. Jedním z nich je paletový pooling, služba založená na sdílení a opětovném využívání přepravních či displejových palet. Jeho benefity v praxi ilustruje příklad spolupráce poskytovatele poolingu CHEP a maloobchodního řetězce […]
přeprava

Přeprava vlastními silami, nebo externě?

Slibně rozjíždějící se start-upy nebo menší podnikatelé často ani neuvažují o tom, že by mohli využívat služeb externích firem pro přepravu svého zboží. Pak je pro ně obvykle překvapením, že si mohou ušetřit starosti i náklady. Aspektů pro volbu interního nebo externího zajištění těchto služeb je však více. Co je důležité zvážit? Zaměření na business […]

Nové on-line marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk: Prodávejte ve více než 5 000 kategoriích

Kaufland spouští nové marketplace na Slovensku a v Česku a už nyní provozuje velmi úspěšný marketplace Kaufland.de. Úspěšný německý koncept Kaufland.de se od roku 2023 spustí i v dalších zemích. Prodejci díky tomu budou mít možnost nabízet své produkty na on-line marketplace ve třech různých zemích, přičemž stačí pouze jedna registrace. Profitovat budou především ze […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

24.–28. 5. 2022, Thaifex, Bangkok

2. 6. 2022, Kongres Samoška

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

Profily

Atila Yenisen, CEO, Makro, aliance Můj obchod: Leták a dobré ceny už dnes nestačí

26. května 2022

Adéla Kovková, nákupčí privátních značek uzenin, lahůdek a rostlinné stravy pro CZ, SK a HU, Tesco Stores ČR: Nic není těžké, jen to občas zabere víc času  

26. května 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required