logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Výzkumná platforma GWI nabízí od 19. května nově data i za český trh. Největší světová...
  • K prodeji přes tzv. internetová tržiště se odhodlává čím dál více obchodníků. Největší český...
  • dm drogerie markt získala ocenění pečetí Green Brands 2022/2023. Ta je na dobu dvou let...
  • E-shoppeři budou v nejbližší době uzpůsobit internetové obchody v souladu s novou právní úpravou...

Zboží&Prodej 11-12/2021: Značení nutriční hodnoty potravin; Výdejny a výdejní boxy; Osvětlení prodejen

14. prosince 2021
Aktuální vydání 0
873
Zboží&Prodej 11-12/2021: Značení nutriční hodnoty potravin; Výdejny a výdejní boxy; Osvětlení prodejen

Jaká témata a články vás čekají v aktuálním vydání časopisu Zboží&Prodej 11-12/2021?

→ Omnichannel je podle Martina Piteráka, provozního ředitele společnosti Kaufland Česká republika, jednoznačně budoucnost. Neznamená to samozřejmě pouze orientaci k on-line a digitálnímu světu. Omnichannel je především o pestrosti, kterou chce retailer nabídnout úplně každému. A on-line nikdy nenahradí fyzický nákup v kamenné prodejně, kde se zákazníci mohou inspirovat v daleko větší míře než u počítačové klávesnice. Na internetu lze totiž jen těžko vidět celou hloubku a šířku sortimentu.

→ Snazší orientaci o zdraví prospěšných potravinách by mohl v budoucnu přinést spotřebitelům takový systém značení, který jim jednoznačně a bez dlouhého zkoumání napoví, kterým potravinám dát přednost. V úvahu přichází původně francouzský systém značení Nutri-Score, který postupně přebírají další evropské státy. Systém je jednoduchý, rychle aplikovatelný do praxe a zdá se, že spotřebitelé se v něm snadno orientují. Ale i když obecné pravidlo říká, že v jednoduchosti je krása, tady to tak úplně neplatí.

→ Výdejny a výdejní boxy zažívaly velký rozvoj už před pandemií, během ní však jejich obliba a počet narostl ještě více. Kromě možnosti si ve svém blízkém okolí kdykoliv vyzvednout objednané zboží z e-shopu jsou připraveny na další rozvoj. Provozovatelé tomuto způsobu výdeji zboží věští velkou budoucnost a spotřebitelé to vítají.

→ Osvětlení je alfou a omegou každého prostoru. Pro obchodní prostranství to platí dvojnásob. Světlo je přitom důležité nejen pro zboží. Bez správného světla se nejenže nebude dařit prodat jak výborný produkt, tak ani ten, který je ve velké slevě. Kvalitní osvětlení navíc pomáhá zvyšovat prodeje a přispívá ke spokojenosti zaměstnanců. Proto ho není radno podceňovat.

→ CatScan: opět vám nabízíme analýzy vybraných produktových kategorií. Aktuální vydaní zahrnuje trendy v rámci výrobků mezinárodní kuchyně, masa a uzenin, olejů a tuků a tabákových výrobků. Články jako vždy obsahují informace o prodejích, data a komentáře. Najdete v nich i výběr novinek, které si obchodníci mohou zalistovat.

Aktuální číslo časopisu Zboží&Prodej vyšlo v obvyklém tištěném nákladu 12 500 výtisků (detailnější informace o distribuci ZaPmag najdete zde).

Ještě časopis neodebíráte? Předplatné ZaPmag si můžete zajistit zde.

Kromě exkluzivního tištěného vydání nabízíme i dvě možnosti, jak je možné přečíst si časopis v elektronické podobě on-line:

  1. Můžete si jej prohlížet nebo stáhnout ve formátu PDF zde.
  2. Můžete si jej prohlížet na stránkách www.issuu.com kliknutím na odkaz níže.

 

Související články:

Zboží&Prodej 9/2021: Zájem o menší prodejny se vrací; Značení potravin; Restart omnichannelu Zboží&Prodej 8/2021: Malé obchody versus pandemie; Poslední míle; Letáky v retailu Zboží&Prodej 5/2021: Není konopí jako konopí; Remodelace prodejen; Mléčné výrobky

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Spolupráce CHEP a Penny zvyšuje udržitelnost dodavatelského řetězce

V důsledku výzev poslední doby roste v retailu více než kdy jindy význam logistických řešení přispívajících ke stabilitě a odolnosti dodavatelských řetězců a zároveň zohledňujících zelené aspekty podnikání. Jedním z nich je paletový pooling, služba založená na sdílení a opětovném využívání přepravních či displejových palet. Jeho benefity v praxi ilustruje příklad spolupráce poskytovatele poolingu CHEP a maloobchodního řetězce […]
přeprava

Přeprava vlastními silami, nebo externě?

Slibně rozjíždějící se start-upy nebo menší podnikatelé často ani neuvažují o tom, že by mohli využívat služeb externích firem pro přepravu svého zboží. Pak je pro ně obvykle překvapením, že si mohou ušetřit starosti i náklady. Aspektů pro volbu interního nebo externího zajištění těchto služeb je však více. Co je důležité zvážit? Zaměření na business […]

Nové on-line marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk: Prodávejte ve více než 5 000 kategoriích

Kaufland spouští nové marketplace na Slovensku a v Česku a už nyní provozuje velmi úspěšný marketplace Kaufland.de. Úspěšný německý koncept Kaufland.de se od roku 2023 spustí i v dalších zemích. Prodejci díky tomu budou mít možnost nabízet své produkty na on-line marketplace ve třech různých zemích, přičemž stačí pouze jedna registrace. Profitovat budou především ze […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

19. 5. 2022, Digitální nástroje a řešení v retailu

24.–28. 5. 2022, Thaifex, Bangkok

2. 6. 2022, Kongres Samoška

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

Profily

Miloš Škrdlík, jednatel, Maloobchodní síť Brněnka, místopředseda, Asociace českého tradičního obchodu: Brněnka mění zažité scénáře

20. dubna 2022

Ondřej Kuchař: Z jazykového experta pekařským kavárníkem

20. dubna 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required