logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Elegantní a moderní galerie Myslbek v pražské ulici Na Příkopě si začátkem července připomíná 25...
  • Alza.cz a Heureka.cz obnovují vzájemnou spolupráci. Po dubnovém spuštění kooperace na Slovensku...
  • Ekonomická nálada Čechů je v první polovině roku značně pesimistická. Index finanční situace...
  • Poslanci v prvním kole podpořili konec EET (Elektronická evidence tržeb). A s ním podle expertů...

Dalibor Novák, vedoucí marketingu ve společnosti Kubík: Nejdůležitější je poučit se z neúspěchu

24. ledna 2017
Profily 0
3544
Dalibor Novák, vedoucí marketingu ve společnosti Kubík: Nejdůležitější je poučit se z neúspěchu

Když mu zazvonil telefon a přišla nabídka, aby se zúčastnil výběrového řízení na vedoucího marketingu ve společnosti Kubík, bylo mu 24 let. Tehdy si myslel, že jde o příliš velké sousto a výběrové řízení nemůže vyhrát. Dnes již ve funkci působí třetím rokem.

Úspěch
Člověk zažívá malé či velké pracovní úspěchy každý den, proto jsem nikdy o tom největším nepřemýšlel. Mám za to, že nejdůležitější je se poučit z neúspěchu a co nejrychleji ho napravit. Úspěch je pak důležitý pro každodenní fungování a radost z práce.

Vize
Marketing se zejména od nástupu digitálních médií každým dnem vyvíjí. Mým cílem je držet s ním neustále krok, učit se, zdokonalovat se a být prospěšný firmě, jak nejvíce budu umět. Nemám rád, když někdo říká, že něco nejde. Všechno jde. Jen je potřeba se učit, něco obětovat a zamyslet se nad tím, jak to udělat.

Hobby
S přítelkyní si rádi uděláme čas na dobrý film. Poslední, který mě oslovil, byl Hvězdy nám nepřály. Člověk si při něm uvědomí, že jeho problémy nejsou tak vážné a že na světě existují lidé, kteří je mají mnohem větší.

Magické číslo
Dvacítku nosím na svém hokejovém dresu už deset let. Za tu dobu mi přirostla k srdci.

Vášeň
Mou vášní je přítelkyně. A pak také hokej, který hraju a který mi pomáhá na chvíli vypnout. Občas si zajdu zacvičit. Také rád cestuji, ať už po Čechách nebo v zahraničí. Mým nejoblíbenějším městem je Londýn.

Životní cíl
Chtěl bych s přítelkyní založit rodinu. Také bych si přál, abychom byli zdraví, měli kde bydlet, co jíst a aby mě práce bavila tak jako doposud.

Peníze
Peníze považuji za prostředek, díky kterému si můžeme dělat radost a plnit si sny. Jsou potřeba, ale nepovažuji je za to nejdůležitější v životě.

Peklo
Peklem je pro mě mnoho věcí. Zejména pak česká závist, nenasytnost, namyšlenost, arogance a netolerance. Bohužel v každé životní etapě se najde někdo, kdo vám pije krev, ať už v osobním nebo profesním životě.

Smích
Právě si pořizujeme britského krémového kocourka. Ten mě rozesmívá docela často.

Motto
Životní motto vyloženě nemám. Ale líbí se mi jedno filmové: „Proč padáme? Padáme proto, abychom se zase mohli zvednout!“

Kdo je Dalibor Novák:

Daliboru Novákovi, vedoucímu marketingu společnosti Kubík, je 26 let a pochází z České Třebové. Vystudoval informatiku a výpočetní techniku na střední škole. Poté vedl pět let mediální a reklamní agenturu DAPSmedia, kde nasbíral zkušenosti v oblastech marketingu, digitálních médií a řízení reklamních kampaní. Již třetím rokem vede marketingové oddělení společnosti Kubík, kde má na starosti mimo maloobchod a velkoobchod potravin i divizi bytového textilu, cestovní kancelář Kubík Travel, developerské projekty jako Apartmány Svatý Vavřinec nebo obchodní centrum Hvězda.

Profil Dalibora Nováka najdete také v časopisu Zboží&Prodej 1/2017.

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022 Komunitní e-commerce konference ShopCamp

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

13.–14. 10. 2022, Kongres Obalko

15.–19. 10. 2022, Veletrh SIAL Paris

Profily

Michaela Zikmundová, manažerka sortimentu, dm drogerie markt CZ: Technologie nenahradí osobní kontakt

30. června 2022

Michal Moureček, jednatel, Asko – Nábytek ČR: Digitalizace posune svět do jiné nákupní dimenze

30. června 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required