
Když mu zazvonil telefon a přišla nabídka, aby se zúčastnil výběrového řízení na vedoucího marketingu ve společnosti Kubík, bylo mu 24 let. Tehdy si myslel, že jde o příliš velké sousto a výběrové řízení nemůže vyhrát. Dnes již ve funkci působí třetím rokem.
Úspěch
Člověk zažívá malé či velké pracovní úspěchy každý den, proto jsem nikdy o tom největším nepřemýšlel. Mám za to, že nejdůležitější je se poučit z neúspěchu a co nejrychleji ho napravit. Úspěch je pak důležitý pro každodenní fungování a radost z práce.
Vize
Marketing se zejména od nástupu digitálních médií každým dnem vyvíjí. Mým cílem je držet s ním neustále krok, učit se, zdokonalovat se a být prospěšný firmě, jak nejvíce budu umět. Nemám rád, když někdo říká, že něco nejde. Všechno jde. Jen je potřeba se učit, něco obětovat a zamyslet se nad tím, jak to udělat.
Hobby
S přítelkyní si rádi uděláme čas na dobrý film. Poslední, který mě oslovil, byl Hvězdy nám nepřály. Člověk si při něm uvědomí, že jeho problémy nejsou tak vážné a že na světě existují lidé, kteří je mají mnohem větší.
Magické číslo
Dvacítku nosím na svém hokejovém dresu už deset let. Za tu dobu mi přirostla k srdci.
Vášeň
Mou vášní je přítelkyně. A pak také hokej, který hraju a který mi pomáhá na chvíli vypnout. Občas si zajdu zacvičit. Také rád cestuji, ať už po Čechách nebo v zahraničí. Mým nejoblíbenějším městem je Londýn.
Životní cíl
Chtěl bych s přítelkyní založit rodinu. Také bych si přál, abychom byli zdraví, měli kde bydlet, co jíst a aby mě práce bavila tak jako doposud.
Peníze
Peníze považuji za prostředek, díky kterému si můžeme dělat radost a plnit si sny. Jsou potřeba, ale nepovažuji je za to nejdůležitější v životě.
Peklo
Peklem je pro mě mnoho věcí. Zejména pak česká závist, nenasytnost, namyšlenost, arogance a netolerance. Bohužel v každé životní etapě se najde někdo, kdo vám pije krev, ať už v osobním nebo profesním životě.
Smích
Právě si pořizujeme britského krémového kocourka. Ten mě rozesmívá docela často.
Motto
Životní motto vyloženě nemám. Ale líbí se mi jedno filmové: „Proč padáme? Padáme proto, abychom se zase mohli zvednout!“
Kdo je Dalibor Novák:
Daliboru Novákovi, vedoucímu marketingu společnosti Kubík, je 26 let a pochází z České Třebové. Vystudoval informatiku a výpočetní techniku na střední škole. Poté vedl pět let mediální a reklamní agenturu DAPSmedia, kde nasbíral zkušenosti v oblastech marketingu, digitálních médií a řízení reklamních kampaní. Již třetím rokem vede marketingové oddělení společnosti Kubík, kde má na starosti mimo maloobchod a velkoobchod potravin i divizi bytového textilu, cestovní kancelář Kubík Travel, developerské projekty jako Apartmány Svatý Vavřinec nebo obchodní centrum Hvězda.
Profil Dalibora Nováka najdete také v časopisu Zboží&Prodej 1/2017.