logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Alza.cz i po roce od představení portálu Alza Marketplace pracuje na rozšiřování jeho služeb pro...
  • Skupina Coop pokračuje v otevírání automatických prodejen, kde lze nakupovat 24 hodin denně a...
  • Přes 65 tisíc čtverečních metrů retail parků přibylo loni v České republice – ta tak celkově...
  • Loni v České republice nevyhověla kontrole čtvrtina testovaných medů. Z 54 vzorků objevili...

Petr Chmelař, ředitel category managementu food společnosti Globus ČR: Daří se nám firmu i trh posouvat dál

23. května 2017
Profily 0
4830
Petr Chmelař, ředitel category managementu food společnosti Globus ČR: Daří se nám firmu i trh posouvat dál

V retailu se pohybuje již od dokončení vysoké školy. Postupně prošel několika pozicemi v oboru u konkurence. A jak říká, teprve ve společnosti Globus ČR našel zaměstnavatele, který mu je svou firemní kulturou a orientací na zákazníka skutečně blízký.

Pracovní úspěch
Za největší úspěch a zároveň trumf do budoucna považuji tým současných kolegů. Jsem si jistý, že s jejich podporou se nám daří firmu i celý trh posouvat dál.

Vize
Retail se v poslední době poměrně radikálně a rychle mění. Jsem přesvědčený, že naše firma bude nadále tyto změny spoluvytvářet, a já doufám, že u toho budu moci být.

Kultura
Obdivuji velká díla a silné příběhy, při kterých mi běhá mráz po zádech. Zmínil bych představení Sólo pro tři, což je spojení hudby tří hudebních legend – Jacquesa Brela, Vladimira Vysockého a Karla Kryla – s baletem. Ztvárnění Krylovy Nevidomé dívky mě opakovaně dostává do kolen. A to vše na prknech Národního divadla. Je to dokonalé! Na druhou stranu se rád směji. V tomto ohledu je pro mě nepřekonatelný film Světáci, příběh s geniální zápletkou a herecký koncert našich velkých hereckých osobností.

Magické číslo
Jsem realista a v nadpřirozeno a magii nevěřím. Protože ale rád vyhrávám, nikdy mě neurazí číslo 1.

Vášeň
Mám dva velké koníčky. Ten první – sport – občas hraničí až s posedlostí. Stává se mi totiž, že sportuji nepřetržitě i dvacet dní v kuse. Závodně hraji squash, dříve jsem se hodně věnoval šestkovému volejbalu. V létě si rád zahraji plážový volejbal (klidně i v Praze). V poslední době jsem propadl běhu, a to tak, až jsem si těsně před pražským půlmaratonem z přemíry tréninku způsobil zranění. Druhý koníček je cestování. Nejzajímavější je pro mne poznávání dalekých zemí, tamní kultury a přírodních krás. Umím ale i odpočívat v teple na pláži.

Životní cíl
Čím jsem starší, tím víc si uvědomuji, jak je lidský život pomíjivý. Chci svůj život prožít zodpovědně, abych se na sebe mohl každé ráno v zrcadle podívat s klidným svědomím a abych byl aspoň trochu užitečný těm, kteří v životě neměli tolik štěstí jako já.

Peníze
Byl bych pokrytec, kdybych tvrdil, že pro mě peníze nehrají žádnou roli. Na druhou stranu velmi dobře vím, že to v lidském životě skutečně důležité si za ně stejně nekoupím.

Peklo
Za peklo považuji, jak se my lidé chováme k naší planetě, k jejím zdrojům. Opravdu mě znepokojuje oteplování planety, populační exploze, vymírání druhů… Když pak vidím v médiích promlouvat elitu našeho národa o tom, že se vlastně nic zvláštního neděje, zvedá mě to ze židle.

Smích
Nedávno jsem viděl svoji nejoblíbenější pohádku S čerty nejsou žerty. U některých pasáží mi skutečně tečou slzy.

Motto
Míra štěstí je přímo úměrná tomu, jak elegantně se člověk vyrovná se změnami.

Petr Chmelař absolvoval Vysokou školu ekonomickou, Fakultu mezinárodních vztahů se specializací na mezinárodní obchod a logistiku. První cenné pracovní zkušenosti získal u společnosti Lidl Česká republika. Během svého tříletého působení spoluzodpovídal za expanzi 100 prodejen v České republice a 50 prodejen ve Slovenské republice. Dále působil ve společnosti Plus Discount jako zástupce vedoucího nákupu a ve společnosti Ahold Czech Republic na pozici komerčního ředitele čerstvých potravin. Poté nastoupil do společnosti Globus ČR, kde s jednoletou přestávkou působí od roku 2008. Dva roky je ředitelem category managementu food. Je členem představenstva Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR. Věří, že maloobchod stojí na zásadní křižovatce. Ti hráči, kteří se nepřizpůsobí novým potřebám zákazníků, budou nuceni trh do pěti let opustit.

Profil Petra Chmelaře najdete také v časopisu Zboží&Prodej 5/2017.

 

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Veletrh SIAL Paris 2022 představí inovace ze světa potravin

Mezinárodní potravinářský veletrh SIAL Paris 2022, který je spouštěčem a hybatelem obchodních kontraktů, nabízí pro tento ročník jedinečný pohled na trendy, které mění svět potravin, a představuje nejlepší inovace ze všech koutů světa. SIAL Paris je východiskem debat kolem ústředního tématu tohoto ročníku, jímž je výzva Osvojte si změnu. Myšlenka vznikla v roce 2020 s […]

Proč nás stále nutí kouřit?

Česká republika nadále patří mezi kuřácké velmoci. Cigaretu si denně zapálí zhruba dva miliony z nás a ročně vykouříme asi 23 miliard průmyslově vyrobených cigaret. Na nemoci způsobené kouřením ročně umírá v ČR 16 až 18 tisíc lidí, což je zhruba pětina všech úmrtí. Kouření je jednou z hlavních příčin nemocnosti a úmrtnosti. V souvislosti s kouřením tabáku vznikají […]

Inovace, kam se podíváš

Dlouho odkládanou inovační konferenci jsme letos oblékli do vizuálů agenta 007, který má díky svému kolegovi „Q“ vždy k dispozici spoustu inovací. A stejně tak i my jsme svým cca 180 zákazníkům připravili nespočet novinek a inspirace. Největší byl Aston Martin DB5 v téměř reálných rozměrech, avšak z vlnité lepenky. Detaily a precizní doplňky uchvátily každého. Během konference […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022 Komunitní e-commerce konference ShopCamp

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

13.–14. 10. 2022, Kongres Obalko

15.–19. 10. 2022, Veletrh SIAL Paris

Profily

Atila Yenisen, CEO, Makro, aliance Můj obchod: Leták a dobré ceny už dnes nestačí

26. května 2022

Adéla Kovková, nákupčí privátních značek uzenin, lahůdek a rostlinné stravy pro CZ, SK a HU, Tesco Stores ČR: Nic není těžké, jen to občas zabere víc času  

26. května 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required