logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
    • Domácí konference
    • Zahraniční konference
    • Zahraniční veletrhy
    • Networking
    • Školení
    • Ostatní
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • Top 30 2018
    • Top 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Na půdě ministerstva průmyslu a obchodu bylo ve středu 20. února podepsáno memorandum o...
  • Jsou věci, které se mění, a ty, jež zůstávají neměnné. K těm patří pohled, jímž se obchodník...
  • Všichni o něm mluví a těm nejlepším už vynáší. Řeč je o omnichannelu. Jeden z aktuálně...
  • Podle průzkumu společnosti Focus CZ Marketing- and IT Research je v kategorii čisticích...

Národní potravinová sbírka bude letos 11. listopadu. Zapojí se 750 obchodů

2. října 2017
Zprávy 0
1500
Národní potravinová sbírka bude letos 11. listopadu. Zapojí se 750 obchodů

Do pátého ročníku Národní potravinové sbírky se v sobotu 11. listopadu zapojí o devadesát obchodů více než minulý rok. Darovat koupené zboží bude možné v 750 prodejnách. Z toho je 395 obchodů a potravinami a 355 drogerií.

Zakoupit a darovat trvanlivé potraviny a drogistické zboží lze v prodejnách Tesco, Globus, Penny Market, Kaufland, Albert, Lidl, Billa, Makro a v drogeriích dm markt a Rossmann. V den sbírky stačí přijít v době od 8 do 20 hodin do vybraných obchodů, nakoupit trvanlivé potraviny nebo drogerii a odevzdat je přímo na místě do nákupního koše dobrovolníka s logem sbírky. Dary po zaevidování ihned zamíří přímo do potravinových bank a následně organizacím, které pomáhají lidem v nouzi. Jedná se především o sociální a charitativní organizace v daném regionu či městě.

Národní potravinovou sbírku organizuje platforma Byznys pro společnost ve spolupráci s Českou federací potravinových bank, charitou Naděje, Armádou spásy a Charitou Česká republika. Na realizaci sbírky se podílí také řada neziskových organizací a více než čtyři tisíc dobrovolníků.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Související články:

Do Národní potravinové sbírky sa již zítra zapojí 750 obchodů. Mezi nimi Tesco, Lidl, Billa či dm drogerie markt Do sbírky potravin pro sociálně slabé se zapojí více než 650 obchodů Do Národní potravinové sbírky, která proběhne zítra, se zapojí čtvrtina Čechů Inspekce: Řetězce nedostatečně dbají na hygienu

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

Kolik lidí je pro vás překážkou, abyste nešel/nešla k obslužnému pultu?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 11 700 views | posted on 24. července 2018
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10 017 views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 6 159 views | posted on 3. srpna 2016
  • Marks & Spencer spustí módní e-shop a otevře prodejny potravin 2 770 views | posted on 10. srpna 2016
  • Alza.cz otevřela v ostravském Obchodním centru Futurum prodejnu s velkým skladem 2 719 views | posted on 28. dubna 2017

Komerční sdělení

Kalendář akcí

21. 2. 2019 BEST OF IN-STORE, Praha

20. a 21. 3. 2019, Kongres SAMOŠKA, Košice

21. 3. 2019, Nezapomínejme na packaging, Praha

28. 3. 2019, Kongres Pharma Profit, Praha

Multimédia

JIP mění koncept cash & carry prodejen

13. září 2018

Video: Retail Business Mixer 2018 přinesl zábavu i nové kontakty

27. srpna 2018

Profily

Helena Mužíková, marketing manager CZ/SK společnosti Intersnack Česká republika: Hlavně neztratit selský rozum

17. ledna 2019

Gerhard Fischer, jednatel společnosti dm drogerie markt: Konzervujeme si zlaté časy

17. ledna 2019

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Radka Zobaníková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: radka.zobanikova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
IČO: 47562323
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
IČ: 70080534
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok