logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nezávislé ocenění důvěry českých spotřebitelů Nejdůvěryhodnější značka 2025 vyhlásilo výsledky...
  • Společnost Vivantis působící na poli beauty e-commerce otevřela svou první kamennou prodejnu v...
  • Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického...
  • Společnost Unibail-Rodamco-Westfield (URW) otevřela rebrandované nákupní centrum Westfield Černý...

PONT to go otevírá svou vlajkovou loď na Masarykově nádraží

6. listopadu 2019
Zprávy 0
3035
PONT to go otevírá svou vlajkovou loď na Masarykově nádraží

V říjnu se pilotně otevřely brány nového convenience obchodu na pražském Masarykově nádraží PONT to go. Provozovatel, společnost JPServis, tak uvádí do provozu svou vlajkovou loď, která nastavuje standardy v rychlém nakupování, a to díky mnoha inovativním prvkům, celkovému přístupu, a také celkovému rebrandingu. Zcela nové prodejny v barvách společnosti navrhlo studio Brádka design.

První týdny provozu nového convenience obchodu PONT to go na pražském Masarykově nádraží ukázaly, že investice do inovací a designu byla dobrá volba. Kromě pozitivních ohlasů na podobu obchodu samotného, společnost JPServis zaznamenala i vyšší prodeje oproti starším obdobným prodejnám řetězce.

Do designu se promítá technika i hvězdné dráhy

Vývoj designu a vybavení prodejen byl zahájen před dvěma roky, kdy JPServis oslovil několik studií, aby našel novou podobu pro svých více než 30 prodejen, které svým vzhledem a vybavením již přestávaly odpovídat potřebám a očekáváním zákazníků. Na základě originálního ideového návrhu bylo vybráno studio Brádka design, se kterým proběhl i návrh definitivy designu a jeho adaptací na prodejny. Designer Ondřej Brádka se inspiroval nejen v křížení drah a technicistním prostředí vlaků a nádraží, kde se většina obchodů nachází, ale i z tras poutníků, kteří se na svých cestách orientovali podle hvězd už ve starověku. Technika i hvězdné dráhy se tak promítají do celkového designu a myšlenky prodejen.

Výsledná podoba prošla funkčními a provozními úpravami

JPServis následně interně řešil vývoj, a v posledním roce otevřel několik prodejen s inovovaným vzhledem, zatím spíše menšího rozsahu, například v Havlíčkově Brodě, Karlových Varech a Sokolově. Výsledná podoba prodejen prošla některými funkčními a provozními úpravami oproti návrhu, které byly nutné s ohledem na možnosti daných lokalit i finanční síly místního trhu, přesto se podařilo nastavit oborovou laťku hodně vysoko. Prodejna na Masarykově nádraží se nyní stává jakousi vlajkovou lodí PONT to go, kde zákazníci najdou opravdu vše, co v segmentu convenience hledají, v prostředí, které si nezadá s podobnými projekty ze zahraničí. A to přesto, že bylo nutné čelit změnám, které byly dané historickými prostory nádraží nebo omezeními ze strany památkářů. Zákazníci zde tak skutečně najdou vše: od prodeje teplých nápojů, čerstvého pečiva či ovoce až po fresh lahůdky nebo vinotéku. Samozřejmostí jsou Sazka terminály nebo okénko s prodejem Minit výrobků a nápojů kolemjdoucím zákazníkům.

Nový obchod nastavuje směr celému segmentu

Marek  Cagášek, ředitel společnosti a člen představenstva společnosti JPServis, provozovatele prodejen PONT to go, k otevření prodejny na Masarykově nádraží říká: „Jsem rád, že se i přes mnoho peripetií a poměrně dlouhou cestu podařilo vyvinout obchod, který nastavuje směr celému segmentu a otevírá tak své brány i srdce všem cestujícím a kolemjdoucím, kteří zde najdou vše, co na svých cestách vlakem či po městě mohou potřebovat.“

Bohumír Bárta, který řídí celou skupinu JLV (dříve Jídelní a lůžkové vozy), do níž JPServis a prodejny PONT to go patří, doplňuje: „PONT to go je pro nás klíčovou značkou, které jsme vdechli nový život. Cítíme, že to přichází v pravý čas, protože konkurence také inovovala. Museli jsme nastavit nový trend k podpoře značky, neboť to dnešní zákazník očekává. Děláme vše pro to, aby design nebyl jedinou inovací, která je vidět na první pohled. Kupující se mohou těšit také na změny v produktovém portfoliu, svěží marketingovou komunikaci i milou obsluhu.“

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

Komerční sdělení

Personalizace v logistice e-commerce – případová studie FM Logistic a Lindt

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Soumrak nad EAN kódy?

V poslední době dostávám otázku, zda je SLUNO připraveno na přechod z klasických čárových EAN kódu na 2D kódy. Tento přechod bývá označován za největší změnu od zavedení automatické identifikace pomočí čárových kódů. Jelikož OBIS (náš obchodní informační systém) je určen primárně jako ERP pro maloobchodní společnosti, tak je to pro nás klíčová otázka a […]

Vánoční balicí sady STEPA – novinka od českého výrobce

Vánoce bez stresu – i při balení dárků. Naše nové vánoční balicí sady přinášejí vše, co lidé dnes hledají: jednoduchý výběr, sladěné barvy, krásný výsledek a jistotu, že dárky budou pod stromečkem vypadat dokonale. Praktická volba i malá radost navíc – „nice-to-have“, které se v sezóně mění v must-have. Co sada obsahuje 4× role (70×200 […]

Perfect Catering mění firemní akce v nezapomenutelné zážitky

Jsme tvůrci atmosféry, kde se branding klienta potkává s kulinářskou kreativitou. Kanapky ve firemních barvách, jedlé květy, kouřové efekty, originální koktejly, signature drinky a show barmanů – to vše už v Perfect Catering tvoří základ. V každém detailu hraje roli vizuální wow efekt, který přenese značku klienta přímo na talíř. Udáváme trendy, které spojují udržitelnost, […]

Břevnovský klášter, jedinečný prostor pro váš příští event

Hledáte reprezentativní místo pro vaši firemní akci, které nadchne hosty a zároveň nabídne skvělé zázemí? Objevte břevnovský klášter, místo s příběhem, noblesou a jedinečnou atmosférou, kde historie a moderní event management tvoří dokonalou harmonii. Reprezentativní prostory zvládnou malý workshop i velkou společenskou událost. Přízemí pojme až 300 osob: hlavní prostor Sala Terrena je ideální pro […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–14. 11. 2025, kongres Czech Retail Days, Praha

20.–22. 11. 2025, Gastro Sweet Fest, Praha

27.–28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16.–25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

27.–28. 1. 2026, kongres Samoška, Olomouc

1.–4. 2. 2026, ISM, Kolín nad Rýnem

Profily

Obchod očima Jana Hübnera, zakladatele a CEO společnosti Shopingy: V nákupních centrech expandují polské značky a non-food diskontní řetězce

27. října 2025

Harald Tscherne, spolumajitel, Intersport Austria: Expanze bez udržitelného byznysu nedává smysl

20. října 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required