logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Každý rok přibývá lidí, kteří při nákupu zboží v kamenném obchodě už na místě přes mobil...
  • Internetový prodejce potravin Rohlik.cz rozšířil nabídku o novou privátní značku Yutto. Ta...
  • IKEA Česká republika utržila v uplynulém finančním roce 11,9 miliardy korun. Ve srovnání s...
  • Řetězec Tesco ve 33 vybraných prodejnách po celé České republice graficky sjednotil sekce s...

Firmy ztrácí velké peníze tím, že jejich zboží není v prodejnách vidět

28. srpna 2020
Komerční sdělení - archiv 0
1245
Firmy ztrácí velké peníze tím, že jejich zboží není v prodejnách vidět

Na našem trhu je jen jeden skutečně komplexní dodavatel in-store retail služeb: česká firma U&WE Advertising s dvacetiletou zkušeností na trhu. Díky výhradně vlastnímu výrobnímu zázemí, týmům profesionálů, kteří kampaně realizují přímo v prodejnách v Čechách i na Slovensku, a unikátnímu kontrolnímu systému počet jejích zákazníků každým rokem roste.

In-store retail marketing dokáže vydělat spoustu peněz, je ale pracný, a proto se mu firmy často tolik nevěnují. U&WE poskytuje manažerům retailových řetězců i jednotlivých brandů kompletní řešení kampaně v prodejně: od vizuálního konceptu přes výrobu, distribuci, instalaci, pravidelnou kontrolu až po dotazování v prodejně, store-checking nebo sampling, a to vše s pouze vlastními technologiemi a lidmi. Klient tak má jen jednoho partnera a tím i naprostou kontrolu nad celým procesem. Firma je také díky silnému zázemí mimořádně flexibilní, dokáže ihned reagovat a kampaň tak maximálně zefektivnit.

Důležitý je i reporting. Do vlastní on-line aplikace týmy zadávají všechny kroky prací: příjezd do prodejny např. 10:05, foto stavu před úpravou, foto stavu po úpravě a čas odjezdu 10:28. Klient vidí, kolik času se prodejně věnovalo i jaký byl výsledek. Software poskytuje i další analýzy – například přehled, ve kterých prodejnách vše fungovalo skvěle, kde průměrně a kde vůbec.

Mezi klienty U&WE se řadí jak velké řetězce, tak jednotlivé značky.

WWW.UWE.CZ

Telefon: +420 255 734 394

E-mail: obchod@uwe.cz

 

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

Komerční sdělení

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

1.–5. 2. 2023, veletrh hraček Spielwarenmesse, Norimberk, Německo

14.–17. 2. 2023, veletrh Biofach, Norimberk

16. 2. 2023, seminář Best of in-store, Praha

26. 2.–2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Německo

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

Profily

Projekt není udržitelný tím, že to řeknete. Ukažte důkazy

11. ledna 2023
Jiří Smetana, Penny Market

Jiří Smetana, manažer nákupu trvanlivých potravin a nápojů, Penny Market Česká republika: Z retailu se vytrácí pokora

7. prosince 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required