logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nákupní aliance Můj obchod slaví na českém trhu 10 let. Pro společnost Makro patří její rozvoj...
  • Jaká témata vás čekají v časopisu Zboží&Prodej 5/2022? Rozhovor: Nákupní aliance Můj obchod...
  • Práce v absolventském programu ve společnosti Tesco Stores ČR při studiu na vysoké škole ji...
  • Na pozici CEO pro Českou republiku a Slovensko, kterou dosud zastával současný COO skupiny DoDo...

Amazon One představuje inovaci nejenom pro snadný nákup

4. listopadu 2020
Zprávy 0
1030
Amazon One představuje inovaci nejenom pro snadný nákup

Retailový tým americké společnosti Amazon nedávno uvedl inovaci nazvanou Amazon One. Jde o rychlý, pohodlný a bezkontaktní způsob, jak si lidé mohou pomocí dlaně zpříjemnit každodenní aktivity, například platbu v obchodě, použití věrnostní karty, vstup na sportovní stadion, nebo snadný přístup do pracovního prostoru. Toto technologické řešení je založeno na maximální bezpečnosti, přičemž využívá algoritmy a hardware pro vytvoření jedinečného dlaňového „podpisu“.

Nové technologické řešení Amazon One je podle Dilipa Kumara, viceprezidenta společnosti Amazon pro retail a technologie, rychlé a snadné k přihlášení i použití. „Jsme nadšeni zpětnou vazbu od zákazníků. Aktuálně tuto službu začínáme zpřístupňovat jako možnost pro řadu lokalit a pro nejrůznější využití,“ doplňuje. Aktuálně toto řešení využívají vybrané obchody Amazon Go, kde je umístěno ve vstupním prostoru jako pohodlná volba pro zákazníky, aby mohli vejít a nakupovat. „Ve většině maloobchodních prostředí by se Amazon One mohl stát alternativou platební nebo věrnostní karty, a to prostřednictvím zařízení umístěného vedle tradičního pokladního systému. Je vhodný i pro vstup na místa, jako je stadion nebo pracovní lokalita. Amazon One může být součástí existujícího vstupního prostoru a přispět tak k tomu, aby byl přístup na dané místo rychlejší a jednodušší,“ popisuje Dilip Kumar.

Stačí mávnout

Od konce letošního září mohou zákazníci využívat Amazon One ve dvou obchodech Amazon Go v americkém Seattlu. Zaregistrovat se přitom trvá méně než minutu. Prvním krokem je vložení kreditní karty. Dále zákazník mávne dlaní nad přístrojem a následuje propojení této karty s jedinečným dlaňovým „podpisem“, který pro zákazníka v reálném čase vytvoří technologie počítačového vidění. Je možné zaregistrovat se pouze jednou nebo oběma dlaněmi. Jakmile tak zákazník učiní, může používat Amazon One ke vstupu do těchto obchodů Amazon Go. Mávne dlaní nad daným zařízením u vstupu a zhruba po vteřině může vyrazit na nákup.

Kromě obchodů Amazon Go se v následujících měsících Amazon One rozšíří i do dalších míst prodeje Amazonu. Podle Dilipa Kumara má tato technologie širokou použitelnost i mimo maloobchodní prodejny. Proto má firma v plánu nabídnout ji i třetím stranám, například retailerům, stadionům a kancelářským budovám. Cílem je, aby toto snadné a pohodlné řešení mohlo využívat více lidí na více místech.

 

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Spolupráce CHEP a Penny zvyšuje udržitelnost dodavatelského řetězce

V důsledku výzev poslední doby roste v retailu více než kdy jindy význam logistických řešení přispívajících ke stabilitě a odolnosti dodavatelských řetězců a zároveň zohledňujících zelené aspekty podnikání. Jedním z nich je paletový pooling, služba založená na sdílení a opětovném využívání přepravních či displejových palet. Jeho benefity v praxi ilustruje příklad spolupráce poskytovatele poolingu CHEP a maloobchodního řetězce […]
přeprava

Přeprava vlastními silami, nebo externě?

Slibně rozjíždějící se start-upy nebo menší podnikatelé často ani neuvažují o tom, že by mohli využívat služeb externích firem pro přepravu svého zboží. Pak je pro ně obvykle překvapením, že si mohou ušetřit starosti i náklady. Aspektů pro volbu interního nebo externího zajištění těchto služeb je však více. Co je důležité zvážit? Zaměření na business […]

Nové on-line marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk: Prodávejte ve více než 5 000 kategoriích

Kaufland spouští nové marketplace na Slovensku a v Česku a už nyní provozuje velmi úspěšný marketplace Kaufland.de. Úspěšný německý koncept Kaufland.de se od roku 2023 spustí i v dalších zemích. Prodejci díky tomu budou mít možnost nabízet své produkty na on-line marketplace ve třech různých zemích, přičemž stačí pouze jedna registrace. Profitovat budou především ze […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

24.–28. 5. 2022, Thaifex, Bangkok

2. 6. 2022, Kongres Samoška

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

Profily

Atila Yenisen, CEO, Makro, aliance Můj obchod: Leták a dobré ceny už dnes nestačí

26. května 2022

Adéla Kovková, nákupčí privátních značek uzenin, lahůdek a rostlinné stravy pro CZ, SK a HU, Tesco Stores ČR: Nic není těžké, jen to občas zabere víc času  

26. května 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required