logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Od 1. března zastává Zdeněk Kubena pozici ředitele výzkumu v české komunikační skupině...
  • Podobu systému vratných záloh na nápojové obaly českému trhu na míru navrhl tým poradenské...
  • Z historie, ale i z mé vlastní praxe je známo, že prosazovat byť dobře míněná rozhodnutí či...
  • Jednota, obchodní družstvo Tábor se domluvila se správcem družstevního řetězce Coop Terno a do...

Jan Vavřík, senior operations manager, Amazon: Snažím se o formování dobrého kolektivu v pozitivním a zábavném duchu

21. ledna 2021
Profily 0
285
Jan Vavřík, senior operations manager, Amazon: Snažím se o formování dobrého kolektivu v pozitivním a zábavném duchu

Jan Vavřík se hned po studiích rozhodl nabýt pracovní zkušenosti v zahraničí. Deset let ve Velké Británii byla výzva, díky které získal praxi v operativě, vedení lidí, perfektní jazykovou vybavenost i cenné zkušenosti týkající se managementu. Po návratu do Česka hledal takového zaměstnavatele, u kterého všechny své dosavadní zkušenosti zúročí. Nově otevřené distribuční centrum Amazonu u Prahy bylo jasnou volbou.

Pracovní úspěch

Vánoční špička v Amazonu. Už jsme jich s kolegy zažili pět, každý rok máme lepší a lepší výsledky, v posledních dvou letech převratné. Budova v Dobrovízi je už druhým rokem po sobě vyhlášena jako nejlepší distribuční centrum Amazonu svého druhu na světě. Na to jsem nesmírně pyšný.

Vize

Další distribuční nebo třídicí centrum. Firma roste, český tým odvádí skvělou práci a rozjezd nové budovy je skvělá výzva, které bych rád využil.

Tým

Lidé, kteří chtějí být součástí velké inovativní technologické firmy, jež myslí na zákazníka. Čím větší synergie a pochopení společných cílů v týmu převládá, o to je efektivnější.

Životní cíl

Být dobrým partnerem své ženě, tátou a stmelujícím členem rodiny. Jsem šťastný, když jsou lidé kolem mě veselí a v dobré náladě. Proto se i v práci snažím o formování dobrého kolektivu v pozitivním a zábavném duchu. Až jednou budu bilancovat, chci si říct, že jsem za sebou něco dobrého nechal.

Co mě v práci nejvíce baví

Vlastně všechno. Senior operations manažer zodpovídá za veškerý výstup a výkon svého týmu. Zajímavé je i srovnání výsledků, vyhodnocování jejich správnosti a implementování všech očekávaných, ale i nenadálých proměnných tak, aby vše vyšlo, jak potřebujeme. K tomu řeším nábor nových talentovaných členů týmu. Sledovat kariérní růst podřízených a kolegů je pro mě rovněž velmi povzbuzující.

Motto

Mysli globálně, jednej lokálně. Důležité je pro mě také rčení, že planetu jsme nezdědili po předcích, ale půjčili nám ji naši potomci.

Nad čím nejčastěji kroutím hlavou

Nad vyhozenou plastovou lahví v trávě, pohozenou sadou použitých pneumatik na kraji lesa nebo hromádkou vlhčených ubrousků, které lemují turistické trasy českých hor.

Koníček

Mou velkou vášní je vysokohorská turistika a lezení. V roce 2007 se mi podařilo zdolat nejvyšší vrchol Evropy – Mt. Blanc – nebo se přiblížit k velikánovi Severní Ameriky – hoře Mt. McKinley na Aljašce.

Oblíbený žánr

Vědeckofantastická literatura a filmy. Od dětství mě fascinoval vesmír a jeho nekonečné neprobádané končiny. Myslím, že toto zdědil i můj syn. Místo pohádek chce, abych mu před spaním četl knihy o vesmíru. Čím více člověk dospívá, tím více si uvědomuje, jak je naše planeta křehká a neuvěřitelně jedinečná.

Magické číslo

13. Jen ze záliby postavit se výzvám čelem.

Peníze

Žijeme ve světě, kde to bez nich nejde. Pokud jsou prioritou, většinou to končí špatně. Důležitá je střídmost. Z vlastní zkušenosti vím, že jsou zásadní ty věci, které se za peníze koupit nedají, a nejlepší věci na světě jsou stejně zadarmo.

Vzor

Vážím si mnohých lidí, ale nemyslím, že bych měl konkrétní životní nebo pracovní vzor. I proto, že neznám všechny aspekty, které jejich život formovaly.

Peklo

Oslepnout či ohluchnout.

Nejoblíbenější vtip

Jsme na divokém západě. Rozletí se dveře salonu, dovnitř vlítne kovboj, vytáhne kolt a všechny postřílí. Sfoukne dým, přistoupí k baru a povídá slečně: „Dobrý večer… A co vy tady tak sama.“

Co mě nejvíc rozesmálo

V práci máme velmi dobý kolektiv. Používáme vlastní „hlášky“ a umíme si i v náročných časech udělat ze situací a sami ze sebe legraci. Ještě si vzpomínám na nedávný komentář mého sedmiletého syna během vyjížďky na kole, který asi po půl hodině jízdy v trochu náročnějším terénu pronesl: „Tati, uvědomuješ si, že moje kolo nebylo pro takovou jízdu stvořeno?!“

 

Kariéra Jana Vavříka:

Jan Vavřík, absolvent Mendelovy univerzity v oboru zahradní architektury a tvorby, strávil 10 let ve Velké Británii, kde pracoval v logistických firmách Technicolor, DHL a Unipart Logistics. Postupně se vypracoval k vedoucím pozicím a do Amazonu nastoupil jako flow area manager, kde se staral o zajištění plynulého toku všech operačních jednotek. Znalosti a zkušenosti potom uplatnil v roli vedoucího celé směny (operations manager), ke které přibral rozvoj a řízení vlastního týmu. Pozice senior operations manažera, kde pracuje už třetím rokem, byla přirozeným následným krokem v kariéře, kde všechny své dovednosti zúročil.

 

Profil Jana Vavříka najdete také v časopisu Zboží&Prodej 1/2021.

 

Související články:

Zboží&Prodej 3/2020: Praní jede na tekuté vlně Petra Palánová (Flajtingrová), client business partner, retailer services, Nielsen: Každá zkušenost vás posune dál Starejte se o zákaznickou zkušenost Andrea Štěpánová, marketingová ředitelka společnosti Asko-Nábytek: Marketing mi umožňuje realizovat se kreativně, obchodně i manažersky

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

Pro jaké účely podle vás spotřebitelé nejčastěji používají léčivé čaje?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 19.6k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.6k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 11k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.6k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.7k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Webinář: Údržba podmíněná potřebou a bezpečnost v potravinářství

Zúčastněte se 10. března od 16:00 bezplatného webináře odborníků ze společnosti Infor a zjistěte, jak údržba podmíněná potřebou zvyšuje bezpečnost potravin. Úloha údržby v potravinářském průmyslu se postupem času vyvinula z pouhého provádění oprav na preventivní údržbu, což značně zvýšilo provozuschopnost podniků. Nové technologie, jako jsou senzory IoT, umožňují nejen zlepšení celkové efektivnosti zařízení a výroby (OEE), […]

Kalendář akcí

12. 3. 2021, Snídaně se Samoškou, on-line

19. 3. 2021, Pharma Profit Akademie: Motivace v době covidové, Praha

17.–20. 5. 2021, Alimentaria, Barcelona

2.–3. 6. 2021, Kongres Samoška, Praha

Multimédia

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Seznamte se: Distribuční centrum Amazonu v Dobrovízi

11. listopadu 2020

Profily

Lenka Dušková, director business controlling, Albert ČR: Když se mi něco nelíbí, nejdřív hledám příčinu

18. února 2021

Miroslav Pácl, vedoucí franšíz Můj obchod velkoobchodu Makro Cash & Carry ČR: Obchodníci mají čas hlavně na své zákazníky

17. února 2021

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required