logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Výzkumná platforma GWI nabízí od 19. května nově data i za český trh. Největší světová...
  • K prodeji přes tzv. internetová tržiště se odhodlává čím dál více obchodníků. Největší český...
  • dm drogerie markt získala ocenění pečetí Green Brands 2022/2023. Ta je na dobu dvou let...
  • E-shoppeři budou v nejbližší době uzpůsobit internetové obchody v souladu s novou právní úpravou...

Zboží&Prodej 1/2021: Bezpečné nákupní zážitky; Fyzický a digitální retail; Lákavý on-line prodej

1. února 2021
Aktuální vydání 0
1635
Zboží&Prodej 1/2021: Bezpečné nákupní zážitky; Fyzický a digitální retail; Lákavý on-line prodej

Časopis Zboží&Prodej č. 278 (1/2021) vychází v těchto dnech. Jaká témata v prvním letošním čísle ZaPmag najdete?

→ Spolupráce je slovo, které Roman Mazák, majitel a předseda Družstva CBA CZ, na tradičním trhu propaguje už dlouhá léta. Že nejde jen o slovo, ukazuje jeho fungující spolupráce s opavským Tempem, obchodním družstvem. Pro tu je ovšem třeba mít otevřenou mysl. Obchodníci na tradičním trhu by podle něj měli jako konkurenci brát hlavně zahraniční řetězce, ne sebe navzájem.

→ Nákupní centra jsou místy, kam míří zákazníci hlavně za zážitky. Právě na ty se v rámci rozšiřování služeb v minulých letech modernizace center zaměřila, aby zákazníkům nabídla vše pod jednou střechou – od nákupů přes zábavu až po gastronomii. A tak by to mělo i do budoucna vydržet. Jen je třeba najít cestu, jak v pandemii, která zážitky i gastronomii odsunula na druhou kolej, přežít.

→ Rok 2020 jasně ukázal, jak je v dnešní době důležité, v některých odvětvích dokonce nezbytné, prodávat služby a produkty on-line. E-commerce po celém světě zažila nevídaný růst, tu českou nevyjímaje. Pokud někdo pochyboval o důležitosti prodávat přes internet, své rozhodnutí v posledních měsících určitě přehodnotil.

→ Trend etiket je v posledních letech jasný. U cenovek postupuje mílovými kroky zavádění jejich elektronických podob. Nabízejí jasné výhody v čele s eliminací chyb až po šetření provozních nákladů. V prodejnách i přesto dominují jejich papírové podoby, protože jsou zavedené a obsluha je na ně zvyklá. V případě etiket na zboží se začaly používat nové technologie tisku a více se myslí na životní prostředí. Jsou už k dispozici i digitální verze papírových účtenek.

→ CatScan: opět předkládáme podrobné analýzy vybraných produktových kategorií. V aktuálním vydaní nabízíme trendy v rámci dětského sortimentu, olejů a tuků, zdravé výživy a léčiv. Články obsahují také informace o prodejích, data a komentáře. Jejich nezbytnou součástí je jako vždy výběr novinek, které si obchodníci mohou zalistovat.

Aktuální číslo časopisu Zboží&Prodej vyšlo v obvyklém tištěném nákladu 12 500 výtisků (detailnější informace o distribuci ZaPmag najdete zde).

Ještě časopis neodebíráte? Předplatné ZaPmag si můžete zajistit zde.

Kromě exkluzivního tištěného vydání nabízíme i dvě možnosti, jak je možné přečíst si časopis v elektronické podobě on-line:

  1. Můžete si jej prohlížet nebo stáhnout ve formátu PDF zde.
  2. Můžete si jej prohlížet na stránkách www.issuu.com kliknutím na odkaz níže.

 

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Spolupráce CHEP a Penny zvyšuje udržitelnost dodavatelského řetězce

V důsledku výzev poslední doby roste v retailu více než kdy jindy význam logistických řešení přispívajících ke stabilitě a odolnosti dodavatelských řetězců a zároveň zohledňujících zelené aspekty podnikání. Jedním z nich je paletový pooling, služba založená na sdílení a opětovném využívání přepravních či displejových palet. Jeho benefity v praxi ilustruje příklad spolupráce poskytovatele poolingu CHEP a maloobchodního řetězce […]
přeprava

Přeprava vlastními silami, nebo externě?

Slibně rozjíždějící se start-upy nebo menší podnikatelé často ani neuvažují o tom, že by mohli využívat služeb externích firem pro přepravu svého zboží. Pak je pro ně obvykle překvapením, že si mohou ušetřit starosti i náklady. Aspektů pro volbu interního nebo externího zajištění těchto služeb je však více. Co je důležité zvážit? Zaměření na business […]

Nové on-line marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk: Prodávejte ve více než 5 000 kategoriích

Kaufland spouští nové marketplace na Slovensku a v Česku a už nyní provozuje velmi úspěšný marketplace Kaufland.de. Úspěšný německý koncept Kaufland.de se od roku 2023 spustí i v dalších zemích. Prodejci díky tomu budou mít možnost nabízet své produkty na on-line marketplace ve třech různých zemích, přičemž stačí pouze jedna registrace. Profitovat budou především ze […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

19. 5. 2022, Digitální nástroje a řešení v retailu

24.–28. 5. 2022, Thaifex, Bangkok

2. 6. 2022, Kongres Samoška

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

Profily

Miloš Škrdlík, jednatel, Maloobchodní síť Brněnka, místopředseda, Asociace českého tradičního obchodu: Brněnka mění zažité scénáře

20. dubna 2022

Ondřej Kuchař: Z jazykového experta pekařským kavárníkem

20. dubna 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required