logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Od 1. března zastává Zdeněk Kubena pozici ředitele výzkumu v české komunikační skupině...
  • Podobu systému vratných záloh na nápojové obaly českému trhu na míru navrhl tým poradenské...
  • Z historie, ale i z mé vlastní praxe je známo, že prosazovat byť dobře míněná rozhodnutí či...
  • Jednota, obchodní družstvo Tábor se domluvila se správcem družstevního řetězce Coop Terno a do...

Propojený a personalizovaný e-shop pro B2C i B2B zákazníky

3. února 2021
Komerční sdělení - archiv 0
288
Propojený a personalizovaný e-shop pro B2C i B2B zákazníky

E-commerce coby distribuční kanál retailerům pomáhá zvýšit prodeje a zejména během koronavirových opatření sehrál u řady obchodníků klíčovou roli. Není to ale pouze o fungujícím e-shopu, důležitější je propojení se stávajícími systémy a personalizace obsahu. A právě zde nastupuje GRANDeSHOP, e-shopové řešení určené pro B2B i B2C segment, které za poslední dva roky prošlo značným vývojem.

Pro úspěch v on-line prostředí je důležité, aby se používané e-shopové řešení dokázalo přizpůsobit stávajícím firemním procesům. GRANDeSHOP v tomto ohledu obchodníkům vychází vstříc a nabízí veškeré prostředky k tomu, aby mohli lépe cílit na své zákazníky a zvyšovat tak prodeje a tržby. Aktuální inovovaná verze posouvá veškeré funkce opět o výrazný kus dál a přináší ještě robustnější a rychlejší prostředí. Platforma umožňuje spravovat neomezené množství produktů, administrace přitom zůstává velmi intuitivní a jednoduchá k ovládání.

Protože GRANDeSHOP stojí jako samostatné řešení, které doplní současnou infrastrukturu, nezasahuje do existujících systémů typu ERP nebo WMS. Nástroj je navíc postavený na modulech a přidávání nových funkcionalit je proto poměrně snadné. Výsledkem je malá časová náročnost, kterou na podobnou změnu musí retailer vynaložit. Právě škálovatelnost, ale také personalizace obsahu jsou hlavními přednostmi celého řešení.

Přednosti

  • Vhodné pro B2B i B2C včetně jejich možné kombinace
  • Personalizace obsahu a reklamních sdělení
  • Propojení na stávající systém
  • Modulární struktura řešení umožňuje snadnější přidávání nových funkcí
  • Bezproblémová implementace služeb třetích stran (platební brány, logistika aj.)
  • Chytré našeptávání produktů i kategorií
  • Kontinuální vývoj nových funkcí a zvyšování uživatelského komfortu

Architektura nástroje je od samého začátku multidoménová. E-shop si tak zachovává jednotný design a produktový katalog, současně ale umožňuje vysokou míru přizpůsobitelnosti a úprav pro jednotlivé regionální prodejny.

Personalizace prokazatelně zvyšuje obrat

Jedna ze zásadních věcí, která dnes formuje celosvětový trh e-commerce, je využití personalizace. Při vývoji na to byl kladen maximální důraz. Na základě sledování zákaznického chování na webu obchodníka dokáže systém vyhodnotit, co daný uživatel preferuje a podle toho mu nabízet produkty, o které má zájem, na místě, v čase a za cenu, kterou preferuje. U stávajících klientů znamenalo zapojení takto personalizovaného nástroje zvýšení obratu až o 30 %.

K těmto číslům přispívají také moduly zaměřené na cross-sell a up-sell pro stimulaci nákupního chování zákazníků, ale třeba také pokročilý e-mail marketing. Na základě historických objednávek každého návštěvníka e-shopu tento modul ví, kdy, komu a co má poslat v rámci automaticky generovaného newsletteru. Zvyšuje se tím pravděpodobnost, že daný klient znovu nakoupí. Skrze propojený věrnostní systém rovněž dokáže identifikovat i nákupy v kamenných prodejnách. Pokud si přece jen chcete připravovat newslettery sami, nezabere vám to více než 30 minut, a to i bez znalosti HTML.

Vše od jedné firmy

Do tvorby podobně komplexního a dlouhodobě fungujícího e-shopového řešení je obvykle nutné zapojit hned několik dodavatelů, kteří se postarají o jednotlivé kroky. Díky řešení GRANDeSHOP získáte vše pod hlavičkou U&SLUNO. Projektový tým zajistí celý proces od implementační studie přes drátěný model webu a design až po uvedení do provozu, zaškolení zaměstnanců i následnou nonstop podporu. Veškeré funkce e-shopu si navíc můžete předem otestovat v nové DEMO verzi nástroje.

U&SLUNO vytváří e-shopy, které plní očekávání a pomáhají zvyšovat prodeje a tržby o jednotky až desítky procent.

 

Související články:

Dodavatelé Albertu se zapojují do GDSN Využijte výjimečný nástroj zefektivňující nakupování Starejte se o zákaznickou zkušenost Základem úspěchu on-line je správný marketingový mix

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

Pro jaké účely podle vás spotřebitelé nejčastěji používají léčivé čaje?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 19.6k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.6k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 11k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.6k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.7k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Webinář: Údržba podmíněná potřebou a bezpečnost v potravinářství

Zúčastněte se 10. března od 16:00 bezplatného webináře odborníků ze společnosti Infor a zjistěte, jak údržba podmíněná potřebou zvyšuje bezpečnost potravin. Úloha údržby v potravinářském průmyslu se postupem času vyvinula z pouhého provádění oprav na preventivní údržbu, což značně zvýšilo provozuschopnost podniků. Nové technologie, jako jsou senzory IoT, umožňují nejen zlepšení celkové efektivnosti zařízení a výroby (OEE), […]

Kalendář akcí

12. 3. 2021, Snídaně se Samoškou, on-line

19. 3. 2021, Pharma Profit Akademie: Motivace v době covidové, Praha

17.–20. 5. 2021, Alimentaria, Barcelona

2.–3. 6. 2021, Kongres Samoška, Praha

Multimédia

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Seznamte se: Distribuční centrum Amazonu v Dobrovízi

11. listopadu 2020

Profily

Lenka Dušková, director business controlling, Albert ČR: Když se mi něco nelíbí, nejdřív hledám příčinu

18. února 2021

Miroslav Pácl, vedoucí franšíz Můj obchod velkoobchodu Makro Cash & Carry ČR: Obchodníci mají čas hlavně na své zákazníky

17. února 2021

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required