logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Po hořických Potravinách Švamberk a první prodejně s názvem Naše špajzka v obci Boháňka se...
  • Too Good To Go, společnost se sociálním dopadem a světové tržiště pro hospodaření s přebytky...
  • Řetězec Tesco přivítal zákazníky v modernizované prodejně ve Veselí nad Lužnicí. Rekonstrukce...
  • Řemeslná pekárna Zrno zrnko má v nové pražské městské čtvrti Nuselský pivovar rovnou dvojnásobné...

Coop družstvo HB otevřelo zrekonstruovanou prodejnu Coop Tuty Dukovany

8. března 2021
Tradiční trh 0
2634
Coop družstvo HB otevřelo zrekonstruovanou prodejnu Coop Tuty Dukovany

V pondělí 1. března 2021 byla slavnostně otevřena zrekonstruovaná prodejna Coop Tuty Dukovany, která je součástí Coop družstva HB. Na prodejní ploše 162 m² nabízí sortiment ovoce a zeleniny, pečiva, uzenin, mléčných výrobků, nápojů, koloniálu, drogerie a další. Samozřejmě nechybí žádané služby, jako je přijímání platebních karet, cash back, dárkové karty, dobíjení mobilního telefonu, Sazka služby, placení složenek a PPL ParcelShop. Otevírací doba je v pondělí až pátek od 7.00 do 17.00, v sobotu od 7.00 do 11.00 hod.

V Dukovanech byla po rekonstrukci otevřena prodejna Coop Tuty, kterou provozuje Coop družstvo HB. Jeho předseda představenstva Vladimír Stehno komentuje: „O celkové rekonstrukci prodejny jsme začali uvažovat během podzimu roku 2020. Jelikož máme prodejnu pronajatou, bylo první podmínkou domluvit se s majitelem objektu na dlouhodobé nájemní smlouvě. Začali jsme tedy jednat se starostou obce Dukovany, která objekt vlastní. Po dohodě, během které jsme se domluvili na prodloužení nájmu a financování rekonstrukce, jsme postupně zahájili přípravy.“ První fází rekonstrukce bylo zvětšení prodejní plochy na úkor nevyužívaných prostor, výměna topení, úprava stropu prodejny a osazení novým osvětlením. Tyto práce byly prováděny za běžného provozu prodejny, avšak zákazník to žádným způsobem nepocítil.

Cílem bylo vyhovět aktuálním trendům a potřebám zákazníků

Všechny tyto úkony byly ukončeny během ledna 2021. „Mezitím jsme vyřešili nové dispoziční řešení prodejny a objednali veškeré nové zařízení, jako je chladicí nábytek, regálové systémy, pokladní boxy, automat na výkup lahví, kráječ chlebů a další. Naším cílem bylo, aby prodejna vyhovovala dnešním vývojovým trendům a především potřebám zákazníků. Vlastní práce na rekonstrukci v prostorách prodejny byly zahájeny 16. února, po ukončení prodejní doby,“ popisuje Vladimír Stehno. Během dalších dvou týdnů došlo k vymalování prodejny, položení nové podlahy, instalaci nového chladicího a mrazicího zařízení včetně nových technologií, veškerého regálového zařízení, nových pokladních boxů, k instalaci automatu na výkup lahví a elektrického kráječe na chleba, k instalaci elektronického upoutávkového systému a dále k nainstalování spousty truhlářských interiérových prvků, které vytvořily prodejnu útulnější.

S financováním částečně pomohla obec

Celková investice na rekonstrukci prodejny se vyšplhala na částku 2 376 463 korun bez DPH. Z toho investice do budovy, tedy stavební práce, osvětlení, podlaha, elektroinstalace, nové topení a výmalba přišla na 440 tisíc korun bez DPH. Zde po domluvě s financováním částečně pomohla obec. „Investice do vybavení prodejny činila 1 936 463 korun bez DPH, tuto částku jsme financovali sami. Reakce zákazníků na celkovou rekonstrukci jsou velmi pozitivní. Pevně věříme, že všichni stávající i nově získaní zákazníci budou v této prodejně rádi nakupovat a prodejna bude dlouhá léta sloužit k jejich plné spokojenosti. Naším očekáváním je nárůst obratu ve výši minimálně 200 až 300 tisíc korun měsíčně,“ shrnuje Vladimír Stehno.

Realizace se ujala společnost RN Servis EU s dodavatelem truhlářských prvků, kterým byla firma Prosto interiér.

 

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

Komerční sdělení

Vedoucí prodejny versus AI – kdo vítězí?

Zvládne zkušený vedoucí porazit umělou inteligenci při objednávání zboží na promoakci? Výsledky jsou jasné. Čím méně do procesu zasahuje člověk, tím vyšší obrat a marži prodejna dosahuje. Říkáte si, že to nemůže být pravda? Že přece zkušenosti lidí, kteří prodejny vedou, nejde takto jednoduše nahradit? To si ve slovenských prodejnách COOP říkali také. Proto se […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

21.–26. 8. 2025, mezinárodní agrosalon Země živitelka, České Budějovice

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

9. 10. 2025, kongres Pharma Profit, Olomouc

Profily

Kateřina Čadilová, předsedkyně a národní koordinátorka, Asociace regionálních značek: O certifikaci regionální značky je dlouhodobě velký zájem

3. července 2025

Obchod očima Petra Baudyše, vedoucího oddělení kvality a udržitelnosti Penny Market: Zlevněné balíčky potravin letos rozšíříme do všech prodejen

25. června 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required